U sistema di trasportu Adana torna in daretu per 15 anni

Metro hà disturbatu u populu di Adana
Metro hà disturbatu u populu di Adana

U pianificatore di trasportu Erhan Öncü hà dichjaratu chì u sistema di trasportu di Adana hè tornatu assai in l'ultimi 15 anni. Öncü hà dichjaratu chì a cità hè in crescita, l'altitudine è a densità aumentanu, ma ùn hè stata ottenuta alcuna migliione in u trasportu.

Öncü, chì hà participatu cum'è un parlante in u panel intitulatu "Adana Transportation" urganizatu da a Camera di Ingegneri Civili (IMO) Adana Branch in u Centru Culturale Yaşar Kemal di a Municipalità di Seyhan, hà nutatu chì i piani è approcci di trasportu sustenibili ùn puderanu micca esse implementati in a cità. .

Enfatizendu chì i piani maestri di trasportu duveranu esse rinnuvati ogni 5 anni secondu e Specifiche di u Ministeru, u Planificatore di u Trasportu hà dichjaratu chì nunda ùn hè statu fattu quì ancu s'è 25 anni sò passati. Espristendu chì volenu chì i pedoni, e biciclette è u trasportu publicu sia datu a priorità, Öncü hà spiegatu chì e regulazioni previste per esse fatte per i disabili, infermi fisici, i zitelli è l'anziani sò à u cuntrariu.

Argumentendu chì u trasportu s'hè sviluppatu in una manera chì tutti questi gruppi sò in u fondu, Erhan Öncü cuntinuò e so parolle cusì: "Per quessa, una regulazione urgente, un cambiamentu è una attività di cuntrollu deve esse realizatu. Un pianu d'azzione d'urgenza deve esse preparatu è implementatu. U Pianu Maestru di Trasportu (UAP) ùn hà micca priorità. In ogni casu, ùn serà micca implementatu in queste cundizioni. Tuttu chistu deve esse fattu attraversu a pianificazione participativa. Tuttavia, i risichi in a pianificazione participativa ùn deve esse ignorati.

Sottulineendu chì u sistema di ferrovia ligera in Adana hè utilizatu assai inattivu è inefficacemente, u Planificatore di Trasportu hà annunziatu chì 18 mila persone sò stati trasportati cù stu sistema ferroviariu, chì hà una capacità di 20-3 mila. Öncü hà dichjaratu chì i metri custruiti per centinaie di milioni di dollari per chilometru in altre cità di Turchia sò aduprati cù capacità di autobus è aghjunse: Per quessa, deve esse pigliatu assai cura quandu custruite sistemi di metro o ferrovia leggera. Puderemu truvà tutti sti passageri ? In u risultatu di un aumentu cusì incalculable è rapidu di i sistemi ferroviari in tuttu u paese, l'Organizazione di Pianificazione Statale hà impostu alcune restrizioni. Almenu 15 mila passageri in l'annu hè statu apertu per a custruzzione di metro; Ellu disse chì duverebbe esse una dumanda di 10 mila passageri per u trenu ligeru.

Università Tecnica Yıldız Facultà di Ingegneria Civile Dipartimentu di Trasportu Capu Assoc. Dr. In a so presentazione à u pannellu, İsmail Şahin hà focu annantu à i cumpunenti di soluzioni di trasportu sustinibili. Enfatizendu chì e soluzioni truvate per risponde à i bisogni di u trasportu d'oghje ùn ponenu micca novi prublemi per e generazioni future, Şahin hà enfatizatu chì u "mudellu di sviluppu sustenibile deve esse aduttatu" è hà dettu chì stu mudellu hè statu presentatu per definisce i prublemi di trasportu è sviluppà pruposte di suluzione. Dichjarà chì e soluzioni di trasportu in u sviluppu durevule sò basate nantu à trè pilastri cum'è u sviluppu ecunomicu, a ghjustizia suciale è a prutezzione di l'ambiente, Şahin hà dettu chì, se almenu una di queste caratteristiche hè insufficiente o mancante in l'opzioni di u prugettu sviluppatu, u prugettu ùn serà inadeguatu à scuntrà. l'ugettivi è i bisogni.

Ricordendu chì e misure sò state pigliate per implementà tippi di trasportu publicu ben pianificati chì dà priorità à i modi di bicicletta è di pedoni è di scoraggià viaghjà in vittura in i centri di cità, Yıldız Università Tecnica Facultà di Ingegneria Civile Dipartimentu di Trasportu Capu spiegò chì approcci chì evitanu parcheghju di custruzzione. assai in questi spazii, per esempiu, sò cunsiderati trà suluzioni di trasportu sustinibili.

U presidente di l'IMO Adana Branch, Nazım Biçer, hà spiegatu à l'apertura chì, cù i mudelli di urbanizazione corporativista in u paese, e cità anu cessatu di esse un spaziu di vita è sò state trasformate in un munzeddu di edifici senza anima è brutti senza identità lucale. Biçer cuntinueghja cusì: E cità sò vedute cum'è una merce per esse cummercializata, è e persone di a cità, chì sò i sugetti di a vita suciale, sò veduti cum'è un ogettu. L'interessu naziunale, u futuru suciale, a sulidarità è i valori etichi sò stati abbandunati. Cù cambiamenti ghjuridichi è amministrativi, a propaganda sustinuta, è u putere di esse in u putere, sta capiscitura hà penetratu in e cellule di e nostre cità. Sfurtunatamente, Adana, una di queste cità, ùn hè micca stata capace di creà una cità sana, sicura è vivable per via di anni di mancanza di pianificazione è cuntrollu, pulitiche sbagliate d'usu di a terra, custruzzione illegale è prucessi di amnistia di zoning. Adana hà assai prublemi, da u trasportu à a custruzzione imprevista, prublemi di infrastruttura, prublemi ambientali è di rifiuti, sicurezza alimentaria, usu di l'energia, distruzzione di a nostra identità urbana, miseria, disoccupazione, accidenti di travagliu, mancanza d'impurtanza à l'arti è a cultura, è assai altri. .

Ingegnere Civile MSc, Urbanista Dr. U vice-sindaco Ramazan Akyürek, u deputatu CHP Zülfikar İnönü Tümer, u sindaco di Seyhan Zeydan Karalar, parechji rapprisentanti di l'ONG è studienti anu vistu u pannellu, induve İsmail Hakkı Acar hà ancu fattu una presentazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*