U presidente Kocamaz, chì l'imprese venenu cù prestiti, chì u monorail sia custruitu

U sindaco Kocamaz, lasciate chì l'imprese venenu cù i so crediti è custruiscenu u monorail: u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, hà dichjaratu chì anu fattu una candidatura l'aostu passatu per u Prughjettu Monorail per esse inclusu in u prugramma 2016, è hà dettu chì anu dettu "Venite cù u vostru creditu". 'à e cumpagnie chì volenu u monorail.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, hà dichjaratu chì anu fattu una dumanda l'aostu passatu per u sistema ferroviariu per esse inclusu in u prugramma 2016 è hà dettu: "Ùn avemu micca a pussibilità di realizà u sistema ferroviariu cù u budgetu di a municipalità. Ci deve esse prestitu internu o esternu. L'imprese duveranu vene cù i so prestiti è lascialli fà stu travagliu ", disse.
U presidente Kocamaz si n'andò in Cina u sabbatu 21 di nuvembre, cù a so delegazione per u tour d'ispezione finale di u sistema ferroviariu, chì hè trà i so prughjetti. Prima di u so viaghju in Cina, u presidente Kocamaz, chì hà infurmatu i membri di u cunsigliu annantu à l'ultima tappa chì anu ghjuntu in u monorail in l'ultima riunione parlamentaria, hà datu u missaghju chì sò decisi à implementà u sistema ferroviariu.

"Avemu fattu a nostra applicazione in agostu"
Parlendu di u sistema ferroviariu in a 2016a riunione di a riunione ordinaria di nuvembre di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, chì hè stata tenuta u venneri scorsu è u bilanciu di u 3 hè statu appruvatu, Kocamaz hà dettu chì anu stabilitu u bilanciu cum'è 1 miliardi 290 milioni di lire, ma chì a municipalità ùn hà micca fattu. anu a pussibilità di rializà u monorail ch'elli avianu pensatu à implementà cù stu budgetu. Esprimendu chì l'assemblea duverà piglià una decisione di novu per u prestitu domesticu o straneru nantu à u sistema ferroviariu, Kocamaz hà dettu: "Avemu fattu a nostra dumanda in Aostu per u sistema ferroviariu per esse inclusu in u prugramma 2016. Attualmente u seguitemu, spergu ch'ellu entre in u prugramma 2016. L'applicazione hè stata avà presentata cù una fattibilità approssimativa. Dopu avè intrutu in u prugramma, l'offerta di i prughjetti di dettagliu serà fatta, è a ricerca di risorse principia à u stessu tempu. Dopu chì a surgente hè acquistata, l'offerta per questu travagliu serà tenuta. I nostri cori volenu chì stu travagliu principia prestu, è ch'ellu sia finisce o, sinonu, una certa parte di ellu sia messu in serviziu, almenu in stu periodu quandu tutti travagliaremu inseme.

"DECIDEmu STU LAVORO DOPU U VIAGGIU IN CINA"
Espristendu chì facenu una ricerca assai meticulosa nantu à u sistema ferroviariu, Kocamaz hà ricurdatu chì anu mandatu una delegazione di cunsiglieri è esperti in Giappone per l'ispezione di monorail, è chì anu avutu un scambiu d'idee assai detallatu cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in ordine. per participà è piglià a rispunsabilità .. Kocamaz hà dettu: "Andemu in Cina dumani sera (21 di nuvembre). Si parla di un monorail di 420 chilomitri custruitu in una cità, esamineremu in u locu è vedemu cumu funziona. Avemu intesu i tedeschi, i giapponesi è i coreani nantu à questu sughjettu è esaminà i sistemi chì anu custruitu. Trà l'imprese chì facenu stu affari, ci hè solu un Canada chì ùn avemu micca andatu. Ma dopu à stu viaghju in Cina, dicemu chì pigliemu una decisione annantu à questu affari, quale sistema serà più attraente per noi, è s'ellu ùn ci causarà micca prublemi in termini di ecunumia è tecnulugia, decidemu di un tali sistema è cuminciamu u i prucessi di prughjettu immediatamente ", disse.

"Lasciate chì l'imprese venenu cù i so prestiti è fate stu travagliu"
Apuntendu chì ùn anu micca l'uppurtunità di truvà un prestitu per u monorail da i banche in Turchia, Kocamaz spiegò chì per questu mutivu dicenu à e cumpagnie chì dumandanu stu travagliu "Venite cù u vostru creditu" è disse: . 2-3 cumpagnie sò venuti da Germania è anu dichjaratu ch'elli eranu disposti à travaglià. Inoltre, ci sò cumpagnie da Cina è Giappone. Li valutemu. Eccu ciò chì li dicemu à tutti: "Se ùn pudemu micca truvà un prestitu domesticu, chì pò esse micca pussibule per qualsiasi banca per dà sta figura, si vene à noi cù un prestitu esternu, ma cun un prestitu menu, avemu decisu di fà questu". In altre parolle, l'imprese anu da vene cù i so prestiti, lasciate fà stu travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*