E Strade di Bicicletta S'integraranu cù e Rete di Trasportu Publicu Urbanu

I percorsi di bicicletta si integraranu cù e rete di trasportu publicu urbanu: e prucedure è i principii sò stati determinati per assicurà l'usu di e biciclette nantu à e strade urbane per u trasportu, a pianificazione, a cuncepimentu, a custruzzione è l'operazione di percorsi di bicicletta, stazioni di bicicletta è parcheggi di bicicletta.

U Regolamentu di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione nantu à u Disegnu è a Custruzzione di Piste Biciclette, Stazioni di Bicicletta è Parcheggi di Biciclette in Strade Urbane, hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale è hè entratu in vigore.

U regulamentu regula e prucedure è i principii in quantu à l'usu di e biciclette per u trasportu nantu à e strade urbane, è a pianificazione, u disignu, a custruzzione è u funziunamentu di camini di bicicletta, stazioni di bicicletta è parchi di bicicletta.

Sicondu u regulamentu, e piste di bicicletta seranu cuncepite in una manera chì cunnetta i punti di trasportu è e zone cintrali di l'insediamenti, principalmente per esse custruite in lochi induve a topografia hè adatta, per risponde à i bisogni di trasportu di i so utilizatori è per assicurà u so passaghju sicuru à l'intersezzione è a junction stradale in u sistema di flussu di trafficu.

Mentre chì i camini di bicicletta è e rete sò cuncepiti, a strada più adatta per a bicicletta serà preferita. A reta di a via di a bicicletta serà divisa da intersezioni è mobili urbani, elementi di paisaghji è parcelle di custruzzione in un numeru minimu di manere, basatu nantu à a continuità di a strada, per chì u ciclistu pò andà da un puntu di partenza à a so destinazione senza interruzzione.

A reta di a via ciclistica serà cuncepita in modu chì permetterà à i ciclisti di vede chjaramente da altri veiculi à i passaghji di strada, tenendu in contu a ghjerarchia di u trafficu. I percorsi ciclistici seranu aghjustati secondu a distanza di vista di arrestu, chì furnisce à i ciclisti a reazione necessaria è a distanza di frenu per piantà quandu scontranu situazioni inespettate.

In u disignu di camini di bicicletta, u stessu flussu di trafficu unidirezionale serà preferitu principarmenti, ma in i casi induve sò furnite una larghezza sufficiente è un sistema di signalazione, ponu ancu esse creati corsi bidirezionali.

  • Serà cunnessu à e rete di trasportu publicu

Per fà l'usu di e biciclette per u trasportu, serà assicuratu chì i chjassi di bicicletta pianificati da l'istituzioni autorizate sò cunnessi à u metro, treni, autobus, battelli è reti di trasportu publicu simili.

In u trasportu publicu, l'autobus cù l'apparechju di trasportu di bicicletta seranu utilizati nantu à rotte è numeri da esse determinati da l'amministrazioni pertinenti, a furmazione necessaria serà datu à i cunduttori di l'autobus è l'infurmazioni seranu datu. L'autobus cù l'apparechju di trasportu di bicicletta seranu principalmente aduprati in strade cù pendenze elevate è trafficu pesante.

A cumpatibilità di i sistemi di trasportu ferroviariu urbanu cù l'usu di e biciclette serà implementata in u quadru di l'opinione approprita di l'amministrazione pertinente, in u limitu di u numeru di ogni ghjornu durante l'ore quandu a densità di passageri hè alta, è senza esse sottumessi à alcun limitu di numeru. à altre ore.

L'armunia di u trasportu marittimu urbanu cù l'usu di a bicicletta serà implementata in u quadru di l'opinione approprita di l'amministrazione pertinente, in u limitu di u numeru di ogni ghjornu durante l'ore quandu a densità di passageri hè alta, è senza esse sottumessu à alcun limite di numeru à altre ore. .

In cunsiderà u numeru è u pesu di e biciclette, l'apparecchi di trasportu di bicicletta cù certificati naziunali o internaziunali seranu utilizati in u trasportu publicu sottu a rispunsabilità di l'amministrazione pertinente.

  • E strade saranu blu

I camini di bicicletta seranu dipinti cù pittura blu di longa durata. Segnali di trafficu è marcati è sistemi di signalazione seranu creati nantu à e rete di camini di bicicletta chì sò cumpatibili cù i sistemi di trasportu in tutta a cità è assicureranu a sicurità.

Stazioni di parcheghju adatte è spazii di parcheghju seranu custruiti nantu à e rete di camini di bicicletta per risponde à i bisogni di l'utilizatori di bicicletta.

Se una strada di bicicletta hè custruita in i campus universitari, i dormitori è l'edifizii di l'educazione seranu cunnessi l'un à l'altru, è i parchi di bicicletta seranu creati per dormitori è edifici d'educazione abbastanza per risponde à a necessità.

In a pianificazione di novi insediamenti, in cunsiderà a struttura di a pruprietà è e caratteristiche geografiche di u tarritoriu, l'larghezza di strada nantu à e strade internu di a cità, chì sò ritenute approprie per esse fatte di percorsi per bicicletta, seranu pianificate aghjustendu l'larghezza minima di a strada di bicicletta specificata in u pianu. u standard "TS 9826".

À l'intersezzione di a strada di bicicletta è di l'autostrade nantu à a strada di a strada di bicicletta, un prughjettu stradale cù una scala di almenu 1/500 serà custruitu è ​​​​implementatu da a decisione di u cunsigliu UKOME in e municipalità metropolitane è a decisione di u Cunsigliu di a cità basatu annantu à a decisione di a Cummissione Pruvinciale / Distrettuale di u trafficu in altri cumuni.

Un nome o codice serà datu à u percorsu di ogni bike lane. In generale, i chjassi di bicicletta seranu pianificati trà a piattaforma stradale è a strada pedonale à u latu drittu di a strada in a direzzione di andà.

  • À a diritta di a strada nantu à e strade à sensazione unica

I corsi di bicicletta sò à a diritta è unidirezzione cù u trafficu di i veiculi di u mutore nantu à e strade à sensazione unica, o à dui sensi à a diritta di a strada, da i dui lati di a strada in e strade à dui sensi, un sensu in u stessu A direzzione cum'è u trafficu di i veiculi mutore, è in e parti induve questu ùn hè micca pussibule, i dui sensi da un latu di a strada seranu cuncepiti in cunfurmità cù e dimensioni richieste.

I camini di bicicletta seranu ancu utilizati da i veiculi utilizati da i disabili è in u limitu di velocità.

A pianificazione è l'implementazione seranu realizate in i zoni prutetti è i zoni prutetti in cunfurmità cù a Legge nantu à a Prutezzione di i Beni Culturali è Naturali. À moins qu'il n'y ait une disposition contraire dans les plans de conservation, les dispositions du présent règlement seront appliquées.

In l'eventu chì una strada di bicicletta hè furmata nantu à u pavimentu, i cundizioni minimi in "TS 12576" anu da esse cumpletu per a larghezza di u pavimentu, escludendu a strada di bicicletta, nantu à u pavimentu.

Stazioni è parcheghji di bicicletta induve i ciclisti ponu lascià e so biciclette sicure, chì sò illuminate, resistenti à e cundizioni climatichi, libere da u trafficu di i veiculi, è induve e biciclette ponu esse parcheggiate cullettivamente, seranu custruite per risponde à i bisogni, è "TS 11782" i standard seranu cercati in i parcheghji di bicicletta.

E stazioni di bicicletta è i parcheghji di bicicletta seranu cuncepiti in modu chì ùn interferiscenu micca cù u trafficu di i veiculi è di i pedoni, vicinu à i chjassi di bicicletta, in vista è sicuru contr'à u furtu. Inoltre, una quantità di stazioni di bicicletta è di parcheghju di bicicletta seranu create per risponde à l'intensità di a dumanda chì pò esse in i attrattivi di a cità.

  • Segnali è piatti informativi

Stazioni di biciclette è parcheghji di bicicletta seranu visibili da luntanu è sti lochi seranu identificati cù segni è segni informativi. Inoltre, l'accessu à e stazioni è i parcheghji seranu cuncepiti senza rampe ripide è scale.

Stazioni di bicicletta è parcheggi di bicicletta seranu custruiti in i punti induve e dette rete di trasportu publicu ponu esse facilmente accede, per assicurà una facilità d'integrità cù i veiculi di trasportu publicu, u sistema ferroviariu, u trasportu marittimu è i terminali di trasportu interurbanu.

In casu di usu à longu andà di stazioni di bicicletta è di parcheghju di bicicletta, u parcheghju di bicicletta serà dispostu cum'è coperto, in linea cù a dumanda di l'amministrazione pertinente.

Stazioni di bicicletta è rack di bicicletta includenu un mecanismu di serratura di bicicletta chì assicura chì e biciclette sò chjude in modu sicuru è fissate in un certu ordine, è seranu pensate in modu chì e biciclette ponu esse facilmente pusate è sguassate da i stand.

L'equipaggiu di parcheghju di bicicletta serà resistente à l'impatti è e cundizioni climatichi. E stazioni di bicicletta è i parcheggi seranu cuncepiti perpendiculari o angulati à a strada, in una sola fila, in duie file, circulari o semicirculari, cum'è indicatu secondu a dispunibilità di spaziu.

  • E biciclette seranu posti à un angolo di 45 gradi à a strada.

E biciclette saranu posti in un angulu di 45 gradi à a strada in u parcheghju di bicicletta, chì hè creatu in una sola fila à un angulu à a strada, a larghezza di u cinturione di parcheghju serà di 1,35 metri è l'orizontale trà duie biciclette serà. esse cuncepitu cum'è 0,85 metri.

E biciclette seranu allineate intornu à un arbre o un palu in u parcheghju di bicicletta cumpletamente o semi-circulare. In u parcheghju di bicicletta sospesa, e biciclette seranu parcheggiate semi-perpendicularmente à u muru.

Puderanu ancu esse designati spazii di parcheghju di bicicletta chì rispettanu i normi naziunali o internaziunali o chì sò certificati da a municipalità pertinente.

I camini di bicicletta seranu illuminati prughjettendu almenu in cunfurmità cù i valori in u regulamentu per a sicurità di notte è u cunfortu di guida è in una manera chì nisuna luce ùn si rifletterà nantu à a faccia di u ciclista.

E prucedure di espropriazione da esse applicate durante u prucessu di custruzzione di e piste di bicicletta seranu realizate in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge di Espropriazione. I travaglii di mantenimentu, riparazione, ispezione è sicurezza di camini di bicicletta, operazione di bicicletta è stazioni di parcheghju appartenenu à a municipalità pertinente, senza preghjudiziu à e disposizioni di a Legge di a Municipalità Metropolitana è a Legge di a Municipalità, è l'operazione di e stazioni sarà fatta o serà. fattu da a municipalità pertinente.

E piste per bicicletta esistenti à a data di l'entrata in vigore di stu Regolamentu saranu messe in cunfurmità cù e disposizioni di stu Regolamentu in 5 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*