Tram riducerà l'emissioni di carbone

Tram riducerà l'emissioni di carbone: u portu di Alsancak, chì hè in u prucessu di privatizazione, hè statu discutitu à u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di Izmir. Dichjarà chì i canali da esse aperti cù u Prughjettu di u Grandu Golfu sò di grande impurtanza per u sviluppu di u portu, u presidente DTO Öztürk hà dettu: "Izmir serà cum'è u Portu di Efesu, chì hè diventatu terrestri è sguassatu da a storia, o serà cum'è u Portu di Amsterdam, integratu cù u mondu ". U CEO di Arkas Holding, Önder Türkkanı, hà dettu chì a privatizazione di u portu ùn hè micca pussibule prima chì l'attività di dragage in a baia hè finita. Mentre u sindaco Aziz Kocaoğlu hà attiratu l'attenzione nantu à u rapportu EIA ritardatu, u presidente di a Càmera di Cummerciu Demirtaş hà dumandatu chì u prucessu di appruvazioni di u prucessu EIA, iniziatu in 2013, sia finitu à a fine di 2015 o principiu di 2016.

À a 55a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di Izmir (IEKKK) tenuta in a Fabbrica Storica di Gas di Carbone, u novu pianu di zoning di Izmir Alsancak Port hè statu discutitu. Karşıyaka è i tramvii Konak sò stati messi nantu à a tavula. U presidente di a riunione Mehmet Tiryaki, chì hà fattu u discorsu d'apertura, hà dichjaratu chì aspettanu chì l'ecunumia vene à u primu postu chì l'atmosfera elettorale hè lasciata. Tiryaki hà ancu attiratu l'attenzione à i cuntatti di a delegazione di Izmir guidata da u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, chì hè andatu à Bruxelles a settimana passata, cù l'Unione Europea è hà dettu: "Questu hè un passu assai impurtante per una cità cum'è Izmir per dimustrà a determinazione di a Turchia à u UE. "U cuntattu di Izmir cù i paesi di l'UE hà dimustratu chì Turchia ùn hè micca solu Istanbul", disse. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu ancu chì anu avutu l'uppurtunità di osservà l'imaghjini pusitivi di Izmir trà i paesi di l'UE per via di e riunioni chì anu tenutu in Bruxelles.

Tram riducerà l'emissioni di carbone
U primu puntu di l'agenda di a riunione İEKKK era, Karşıyaka e linee Konak eranu prughjetti di tram in cuntinuu. Subsicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe hà spartutu i dettagli è l'ultimu statutu di i dui prughjetti cù i membri di u Cunsigliu. Dichjarà chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu cum'è previstu, Gökçe spiegò i vantaghji di u tram per u trasportu urbanu, i so cuntributi à riduce a contaminazione di l'aria è ciò chì aghjunghje à a struttura visuale di a cità, accumpagnata da visuale. Gökçe hà rimarcatu chì un tram pienu pò purtà i passageri purtati da 2 autobus articulati o 145 veiculi di passageri. Enfatizendu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, anu rializatu una di e cundizioni impurtanti di a Cunvenzione di Kyoto, à a quale Turchia hè parte, Buğra Gökçe hà dichjaratu chì cù l'entrata di tram in serviziu, una riduzione annuale di 19.271 XNUMX tunnellate in emissioni di diossidu di carbonu. sarà ottenuta. U Segretariu Generale Diputatu di a Municipalità Metropolitana, Gökçe, hà dettu chì u tram darà una cuntribuzione significativa à l'estetica urbana grazie à l'applicazione di a sezione verde nantu à a terra d'erba.

Ùn perdemu tempu per u portu
Un'altra presentazione à a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di Izmir hè stata fatta da Yusuf Öztürk, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cambra di i Cunsiglii di l'Izmir. Informing i membri di u cunsigliu di a situazione di Izmir Alsancak Port, chì hè in u prucessu di privatizazione, Öztürk hà dettu: "L'implementazione di u novu pianu serà una grande motivazione per Izmir, chì hè stata in un impasse per 8 anni". Öztürk hà rimarcatu chì in u novu pianu di zoning, u valore di a custruzzione paragunabile hè stata ridutta da 1,25 à 0,50 è u prughjettu di u centru cummerciale hè statu annullatu, enfatizendu chì u Portu di Mersin, chì hè statu messu in offerta à a listessa data di Izmir, hà una A capacità duie volte più grande di Izmir oghje, è cuntinuò in questa tappa. Allora disse chì ùn ci vole più tempu à perde.
Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Shipping Izmir Branch, hà nutatu chì u Prughjettu di u Grande Golfu, chì serà implementatu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD, hè di grande impurtanza per u sviluppu di u Portu di Alsancak è hà dettu: "Izmir pò esse cum'è u Portu di Efesu, chì hè diventatu terrestre è sguassatu da a storia, o Amsterdam, chì hà integratu cù u mondu." "Serà cum'è un portu", disse.

I nostri ochji è l'arechje sò in Ankara
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì stanu aspittendu u Rapportu EIA per u dragamentu di a strada portuali in u scopu di u Prughjettu di u Grandu Golfu, chì anu da esse realizatu inseme cù TCDD, è hà dettu: "U canali di circulazione custruiremu. hè assai impurtante per l'ambiente, è u dragatu di a strada portu hè assai impurtante per l'ecunumia di a cità è l'attività di u portu. "U rapportu EIA deve esse liberatu immediatamente è u screening deve esse fattu", disse.

Micca senza screening !
Önder Türkkanı, CEO di Arkas Holding, unu di i membri İEKKK, hà ricurdatu chì un scopu hè statu stabilitu per u secondu trimestre di u 2016 per a privatizazione di u Portu d'Alsancak è hà dettu: "A privatizazione ùn hè micca pussibule prima chì l'attività di dragaggio in a baia hè finita. " Dichjarà chì ùn hè micca pussibule per u settore privatu di fà una attività di screening chì u statu ùn hà micca finitu, Türkkanı hà dettu: "Saria megliu compie prima l'attività di screening è poi procede à a privatizazione".

Aspittemu l'appruvazioni di l'EIA
Ekrem Demirtaş, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dettu chì u prucessu EIA di u prughjettu di u Grandu Golfu, chì hà iniziatu in u 2013, hè sempre in corso è hà dettu: "Aspittemu chì u prucessu di appruvazioni sia finitu à a fine. di 2015 o principiu di 2016. "U prughjettu di riabilitazione hè di grande impurtanza per u portu d'Alsancak", disse. Aghjunghjendu chì e zone di custruzzione in u portu portu sò diminuite significativamente cù a nova pianificazione è a densità hè diminuita significativamente, Ekrem Demirtaş hà dichjaratu chì stu pianu deve esse appruvatu in nome di a cità è chì un licitazione deve esse tenuta senza formate opinioni opposte, è hà enfatizatu l'impurtanza di e cundizioni d'offerta esse in una manera chì incuragisce i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*