U ventu hà soffiatu forte in Denizli, u funiculu hà causatu a prima vittima

U ventu soffia duramente in Denizli è u telefuninu hà causatu i so primi vittimi: A linea di telecabina, chì hè stata messa in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Denizli u mese passatu, hà causatu i so primi vittimi. Quandu e cabine anu cessatu di travaglià per via di i venti forti, assai persone chì andavanu à Bağbaşı Plateau sò stati evacuati da minibus. I citadini criticavanu u trasportu di i passageri senza piglià in contu i dati meteorologichi.

A Municipalità Metropolitana di Denizli hà messu in serviziu u 1.400 d'ottobre a funivia, chì hà custruitu trà u Distrettu di Bağbaşı è l'altitudine di 17 altitudine. Decine di millaie di residenti di Denizli chì andaranu in funivia per a prima volta si sò ghjunti à Bağbaşı. A ghjente di Denizli si n'andò à l'altipiano, hà vistu a cità da una vista d'uccello è hà visitatu l'altipiano.

NUOVA RILASCIATA DA MANUTENZIONE PERIODICA
U telefuninu hè statu ancu pigliatu in mantenimentu trà u 16 è u 20 di nuvembre. Dopu chì u mantenimentu periodicu hè statu finitu, i voli cumincianu di novu. Oghje, parechji residenti di Denizli si sò andati à Bağbaşı per andà in l'altipiano in funivia. Qualchidunu di elli sò stati trasportati à u plateau in cabine.

L'AVVISU DI METEOROLOGIA ùn hè statu cunsidaratu
In ogni casu, i servizii di telecabina, chì sò stati realizati senza piglià in contu l'avisu di "ventu forte" da a Meteorologia ghjorni fà, anu da esse firmatu dopu un pocu tempu. U tremulu di e cabine per via di u ventu hà causatu mumenti di paura à i passageri.