EEMKON 2015 hè stata tenuta à u Museu Militare di Harbiye

EEMKON 2015 hè stata tenuta à u Museu Militare di Harbiye: EEMKON 2015, u cungressu è a mostra più cumpleta in i campi di l'ingegneria Elettrica è Elettronica, hè stata tenuta à u Museu Militare di Harbiye.

Organizatu da a Filiale di Istanbul di a Càmera di Ingegneri Elettrici (EMO), EEMKON 2015 hà riunitu rapprisentanti di l'industria, università, istituzioni è urganisazioni pubbliche è millaie di ingegneri chì travaglianu in questu campu. L'educazione di l'ingegneria, e pulitiche energetiche, l'applicazioni di l'industria elettronica, i tecnulugii di cumunicazione, l'ingegneria elettrica è di cuntrollu, l'ingegneria biomedica, i prublemi urbani è elettrici sò stati discututi in u cungressu, induve 3 simposi è pannelli 7 sò stati urganizati per 9 ghjorni è supportati da 36 università.

U scopu di u cungressu questu annu; U scopu era di valutà a situazione attuale cunsiderendu u puntu chì u nostru paese hà ghjuntu in i campi di l'ingegneria elettrica è elettronica chì si sviluppanu rapidamente in u mondu è in u nostru paese, per determinà i futuri obiettivi è per determinà e pulitiche da seguità per ghjunghje. sti miri.

U CONGRESU INIZIU CU L'ARTE È FINIU CU A SCIENZA

EEMKON 2015 principia cù l'arti è finisci cù a scienza. U cungressu hà cuminciatu cù u cuncertu di musica di l'Orchestra di u Conservatoriu di l'Università di Istanbul. prof. Dr. Dopu à u cuncertu urganizatu sottu a guida di Sıddık Yarman, a transizione da l'arti à a scienza hè stata fatta.

À EEMKON 2015, l'ingegnere di fama mundiale Prof. Dr. U pannellu intitulatu "Visione 2035 in u settore di l'elettronica", urganizatu cù a participazione di cumpagnie di punta di l'industria cum'è Aselsan, Vestel, Arçelik è Netaş, guidati da Sıddık Yarman; mette in luce a visione futura di u settore è di i participanti.
COME U CONCEPTU ELECTRICO-ELETTRONICU HA PORTAT VITA IN L'INDUSTRIA ?

Capu di u Dipartimentu di Elettronica Elettrica di l'Università di Istanbul, Presidente di u Cunsigliu di Fiduciari di l'Università FMV Işık è Membru di u Cumitatu d'Organizazione EEMKON 2015 Prof. Dr. Sıddık Yarman hà iniziatu u so discorsu cusì:

"Cum'è qualchissia chì hè cresciutu da u core, un radiodiffusore, un industriale, un maestru, un ricercatore, vale à dì, qualcunu chì mette in pratica l'electricità è l'elettronica da i libri, è più impurtante, Doyen di Electricità, Prof. Dr. Cum'è un studiente di Duran Leblebici, vogliu dì brevemente cumu sti travaglii, in fondu u cuncettu di l'electricità-elettronica, sò ghjunti à a vita in i mercati d'oghje. A dinamica di u settore o di u mercatu ùn hè micca passu à passu; vale à dì, micca in a forma di principiu-finitu prima, dopu saltà à u sicondu; si sviluppa in una struttura cunjugata. Hanu fasi chì currenu parallele à l'altri è tutti i prucessi si sviluppanu à u stessu tempu. Prima, ci hè una fase di ricerca; Avete bisognu di scuperte assai basi per pudè mette in luce i sviluppi tecnologichi. Avemu intesu i dettagli di sta fase in dettagliu in l'espansione EEMKON. In a seconda fase; Si parla di a trasfurmazioni di a ricerca emergente in studii tecnologichi. À questu puntu, a trasfurmazioni di i cuncetti di transistor o diode in tecnulugia LED è ottene sperienze fisiche ponu esse esaminati. Finu à questu puntu, avemu fattu ricerche nantu à strutture chì operanu in parallelu, è avemu trasfurmatu sti ricerche in studii tecnologichi è fisichi. In a terza fase, riunitemu i cumpunenti chì avemu in u risultatu di sti tecnulugii è sviluppi è trasfurmemu in un adattatu per l'utilizatori finali. Quì, 'displays', vale à dì, unità di visualizazione è tecnulugia di schermu chjamati dopu à u nostru preziosu maestru Duran sò l'esempii più impurtanti per questa terza fase. In u risultatu, cù a cumminazzioni di tutte queste fasi, a continuità di tutti i studii hè in quistione.
"I LAVORI DI R&D IN U NOSTRE PAESE SONO TOTALMENTE POCHI"

prof. Dr. Sıddık YARMAN hà dettu: "I studii di R&D sò quasi inesistenti in u nostru paese, hè difficiule di vede è seguità i sviluppi eccettu per uni pochi università; per quessa, ancu s'è "tutte e fasi si attivanu l'una l'altra", hè assai difficiuli di ottene risultati per a terza fase, in particulare in e pussibulità attuali. Sti prucessi di sfida sò in realtà una 4a fase induve ùn simu micca male; chì prumove a creatività. S'ellu ùn operemu micca bè sti trè tappe, ùn pudemu micca sustene a nostra creatività, vale à dì i livelli induve simu più sviluppati cum'è paese. Per a continuità di u settore (ancu s'ellu hè percepitu cum'è un fattore indirettu), ci vole à migliurà e nostre risorse umane è i nostri finanziamenti, chì sò un fattore direttu. Miliardi di dollari d'investimenti è finanzii adatti sò necessarii per a sustenibilità ", disse, riferenu à i bisogni di l'ecosistema.
"Avemu bisognu di 2035 mila persone qualificate è furmate in u 500!"

prof. Dr. Sıddık YARMAN, in quantu à a Visione 2035 in l'Industria Elettronica; "In u 2035, u voluminu di pruduzzione deve aumentà à 143 miliardi di dollari. U puntu impurtante deve esse nantu à cumu aumentà sta figura determinata per u mira 2035. A nostra vendita estera, chì hè un altru valore, deve esse 71 miliardi. Se pudemu aduttà tali figuri; Pudemu incarnà è sviluppà i nostri scopi. Quandu guardemu à a nostra pianificazione futura, ci hè un veru bisognu di 200 mila ingegneri per u settore di a produzzione. In più di questu, finu à 300 mila in campi elettronichi è software orientati; avemu bisognu di u persunale di u settore di serviziu basatu in software è i marketers in particulare in u campu di l'intelligenza artificiale. In u risultatu, parlemu di a necessità di una forza di travagliu qualificata è furmatu à una figura di 500 mila ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*