Malatya Wagon Repair Factory hè stata messa in vendita di novu

Malatya Wagon Repair Factory hè stata messa in vendita di novu: L'edificiu è u terrenu di Wagon Repair Factory (VOF), chì prima si vulia vende parechje volte sottu u nome di "privatizazione", ma ùn pudianu esse venduti per diversi motivi, anu. statu messu in vendita di novu.

Hè statu dichjaratu chì in u risultatu di a valutazione di l'offerte fatte in l'ultima licitazione di maghju per l'edificiu è u terrenu di a Fabbrica di Riparazione di Vagoni (VOF), l'offerta hè stata annullata dopu chì e persone è l'imprese chì anu dumandatu per a negoziazione finale di a negoziazione si sò ritirati.

L'Amministrazione di Privatizazione hà ricivutu a fabbrica di riparazioni di vagoni, chì hè stata messa in vendita in un pezzu parechje volte, ma ùn pudia truvà alcuna offerta, in 5 pezzi separati è hà ricevutu applicazioni da quelli chì vulianu participà à l'offerta finu à u 20 di maghju di u 2015. Un totale di 5 candidature d'offerta sò state fatte da cumpagnie è individui per 20 parcelle differenti. Alcune cumpagnie è individui offrenu per tutti i 5 parcelle, mentre chì alcune imprese è individui offrenu per 2 è 3 parcelle.

Hè statu amparatu chì a vendita di a Fabbrica di Riparazione di Vagoni hè stata annullata dopu chì e cumpagnie offrivanu per a vendita di pacchi 5 in l'area di a Fabbrica di Riparazioni di Vagoni, chì eranu visti cum'è Zona Industriale è di Almacenamiento è Altezza Necessaria da a Tecnulugia in u Locale. Pianu di Zonificazione è appartene à Sümer Holding, si ritirò per ùn participà micca à a negoziazione finale.

Hè di novu in offerta

L'area di a Fabbrica di Riparazioni di Carru, cù una superficie di 243 mila 718 metri quadrati, situata in i cunfini di u Distrettu di İkizce (Village) di u Distrettu di Yeşilyurt, hè stata messa in vendita una volta di più.

Hè statu informatu chì u periodu di offerta per a Fabbrica di Riparazioni di Carru, chì hè stata messa in vendita da tta Gayrimenkul AŞ, finisce u 2 di dicembre di u 2015.

Quelli chì offrenu per l'immubiliare situati in Yeşilyurt İkizce District, isula 113, parcella n ° 21, cù una superficie di 243.718,00 metri quadrati è zonati cum'è Zona Industriale è Magazzinamentu, Zona di Travagliu Urbanu Non-Residenziale, Zona di Parcheghju. Road Area, sò stati dumandati à deposità una guaranzia pruvisoria di 1 Million 200 Thousand TL.

Hè statu ancu dichjaratu chì quelli chì participanu à l'offerta, chì si terrà secondu a prucedura di negoziazione, devenu ottene specificazioni d'offerta separati per l'immubiliare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*