3. In l'azzione di u ponte, anu scrittu un ponte assassinu nantu à a strada

  1. Hanu scrittu un ponte assassinu nantu à a strada durante l'azzione di u ponte: a Difesa di i Foreste di u Nordu hà tenutu una azione in Sarıyer Garipçe Village, esigendu chì i travaglii realizati in u scopu di u prughjettu di u 3u Ponte è l'Autostrada di u Marmara di u Nordu si fermanu. L'attivisti anu scrittu "Killer Bridge" nantu à a strada à l'uscita di u ponte

Circa 50 membri di a Difesa di e Foreste di u Nordu sò ghjunti à Garipçe Village, induve u travagliu per u 3u ponte è e strade di cunnessione cuntinueghja. Un gruppu si riunì à l'entrata di u situ di custruzzione di u ponte, è un altru gruppu si riunì nantu à a strada induve i travaglii eranu in corso. U gruppu chì hà scrittu quì "Killer Bridge" cù pittura plastica, hà apertu un banner chì diceva "Le Foreste di u Nordu Resisteranu" è hà cuminciatu à marchjà. U terzu gruppu riunitu da u passaghju hà apertu un banner cù l'inscription "Kibrin Monument 3rd Bridge" è disse: "3. Hà sustinutu i so amichi cantendu slogan cum'è "U ponte hè assassiniu", "Ùn custruite micca un ponte, l'avemu distruttu in vanu".

MEMBRI DI CORTO TEMPO CUN SICUREZZA PRIVATA

I guardiani di securità privata anu impeditu à i manifestanti chì vulianu riunite à l'entrata di u cantiere per fà una dichjarazione di stampa. Dopu à una breve lite, l'attivisti attraversò a strada è ghjunghjenu à l'entrata di u cantiere. Quì, Ercan Sikdokur leghje u comunicatu di stampa in nome di u gruppu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u 3u Ponte è e strade di cunnessione eranu una dichjarazione di guerra contr'à e Foreste di u Nordu chì respiravanu Istanbul. Subitu dopu avè principiatu u prughjettu di u ponte, anu dettu chì sta volta custruiranu u più grande aeroportu di u mondu. Imbarcanu in a seconda onda di carnage in i boschi di u nordu. Anu lasciatu l'animali senza casa, i paisani di u boscu disoccupati, scraped the hills è colapsatu nantu à i laghi. A costa cuntinueghja. Nisun mondu di credenze, nè ideologia, nè sistema di ghjustizia, per qualsiasi mutivu, pò appruvà o appruvà apertamente un tali massacru di a natura ", hà dettu a dichjarazione.

Dichjarà chì l'azzioni continuanu, disse: "Ùn pudete micca copre i crimini chì avete fattu quì. A dichjarazione hè stata finita dicendu: "Pigliate i vostri machini di travagliu mortali, i vostri scumbags chì vendenu a vostra umanità per un centesimu, è lasciate immediatamente e Foreste di u Nordu".

Dopu à a dichjarazione, l'attivisti si sò spargugliati, gridendu slogans.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*