A dimensione di u prughjettu di transizione eurasiatica hè stata registrata

A dimensione di u Prughjettu di Transizione Eurasiatica hè stata registrata: u Ministru Yıldırım hà dettu: "A dimensione mundiale di u Prughjettu di Transizione Eurasiatica, chì hè statu sceltu cum'è u prugettu di l'annu da l'Unione Internaziunale di Tunneling è Strutture Sotterranie, hè stata registrata".

U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di e Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì i Premii Internaziunali di Tunneling sò stati dati da l'Unione Internaziunale di Tunneling è Strutture Sotterranee, l'associazione più impurtante in u mondu in u campu di tunneling, è chì l'Eurasia. U Prughjettu di Transizione hè unu di i 110 prughjetti principali di u mondu in u campu di u tunneling, hà dettu ch'ellu hè statu cunsideratu degnu di un premiu in a categuria Big Projects.

Dichjarà chì a sezione di 3 metri di u prugettu, chì hè stata passata cù una perforatrice di tunnel (TBM) sottu u Bosforu, hè stata finita in Aostu, Yıldırım hà nutatu chì sta parte custituisce a tappa più impurtante di u Prughjettu di Traversa Eurasia, chì hè custituita da trè sezioni principali cù una lunghezza tutale di 344 chilometri.

Indittendu chì a dimensione di u Prughjettu di Transizione Eurasiatica hè stata registrata in u mondu sanu, Yıldırım hà dettu chì sò fieri in nome di tutti i so culleghi cum'è u ministeru chì hà realizatu u prugettu.

Ricordendu chì u prugettu avia ricevutu premii prima, Yıldırım hà dettu: "Questu premiu ùn hè micca u primu per u prugettu, è ùn pensu micca chì serà l'ultimu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*