U trenu per rinvivisce a Strada di a Seta hè in Georgia

U trenu chì rinvivirà a Strada di a Seta hè in Georgia: U trenu di merchenzie chì rinvivirà a "Roda di a Seta" chì partendu da a Cina hè ghjuntu in Tbilisi, a capitale di Georgia.

Una cerimonia hè stata tenuta in a stazione di Tbilisi per marcà l'arrivu di u primu trenu chì portava a carica in Europa in Tbilisi.

U primu ministru georgianu Irakli Garibashvili, in u so discorsu quì, hà qualificatu oghje cum'è un "ghjornu storicu". Ricordendu chì i spedizioni di prudutti trà a Cina è l'Europa sò stati generalmente fatti per mare finu à avà, Garibashvili hà dettu chì stu viaghju dura circa 40 ghjorni.

Garibashvili hà dichjaratu chì u trasportu serà avà assai più veloce è menu costu cù a cooperazione di i paesi nantu à a strada storica di a Strada di a Seta, è hà nutatu chì, da avà, e merchenzie cummirciali ponu esse spedite da a Cina à l'Europa in pocu tempu.

U Primu Ministru Garibashvili hà dettu: "Avemu purtatu a carica da a Cina in Georgia in 8 à 10 ghjorni. "Pudemu spedinu in Europa in 3-5 ghjorni", disse.

I Ministri georgiani di l'Affari Esteri, u Sviluppu Sostenibile è l'Ecunumia, l'Ambasciadore di Turchia à Tbilisi Zeki Levent Gümrükçü è parechji ufficiali anu assistitu à a ceremonia.

"A storica Strada di a Seta rinfurzà i roli di ponte di Türkiye, Azerbaijan è Georgia"

In a so dichjarazione à u currispundente AA, l'ambasciadore di Turchia in Tbilisi, Gümrükçü, hà dichjaratu chì quandu u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè finitu, serà pussibule di trasportu treni di merce da a Cina senza interruzzione via ferrovia à Turchia è da quì à l'Inghilterra. aghjustendu: "A Strada Storica di a Seta "Rifforzerà u rolu di ponte di Turchia, Azerbaijan è Georgia trà l'Europa è l'Asia", disse.

Gümrükçü hà dettu annantu à u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars: "Questu hè un passu impurtante chì pò cambià tuttu u paisaghju geopoliticu è geoeconomicu. Questu ùn deve esse vistu cum'è solu un trenu chì passa quì oghje. "Quandu l'avemu da una perspettiva assai più larga, cunsideremu questu cum'è un passu assai impurtante in quantu à a pusizione di i trè paesi in l'ecunumia è a pulitica glubale è i so cuntributi à l'ecunumia mundiale", disse.

U trenu, chì portava i prudutti di a cumpagnia sudcoreana è partendu da a Cina, hè ghjuntu in Kazakistan, Azerbaijan è Georgia rispettivamente. A carica nantu à u trenu serà trasportata da Georgia à Turchia per mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*