U presidente Erdoğan hà apertu a linea di tramvia Alaaddin-Adliye

U presidente Erdoğan hà inauguratu a linea di Tram Alaaddin-Adliye: u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà apertu a Linea di Sistema Ferroviario Alaaddin-Adliye custruita da a Municipalità Metropolitana di Konya è 72 tramvii novi, hà dettu chì Konya serà una di e cità locomotive di a Nova Turchia. tutte e zone.

A Linea di Sistema Ferroviario Alaaddin-Adliye custruita da a Municipalità Metropolitana di Konya è 72 tramvii novi sò stati aperti da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Parlendu à a ceremonia tenuta in a piazza Mevlana cù a participazione di decine di millaie di residenti di Konya, u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek hà ringraziatu u presidente Erdogan in nome di u populu di Konya per participà à e cerimonii Seb-i Arus per 12 anni è apre l'investimenti.

Nutendu chì travaglianu in cuuperazione cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione per preparà Konya per un futuru grande è gloriosu cum'è u so passatu, u presidente Akyürek hà desideratu u megliu per a linea di u sistema ferroviariu senza catenaria, chì hè una prima in Turchia, è 72 tramvii novi.

U guvernatore di Konya, Muammer Erol, hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana cuntinueghja i so travaglii cù successu è devozione in u centru di Konya è in tutta a cità in u scopu di a nova lege, è hà spressione chì travaglianu manu in manu è core à core per furnisce megliu è servizii più veloci.

INIZIATI I TRAVAILI DI PROGETTU DI U METRO

U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dichjaratu ancu chì anu cunnessu Konya, chì hè l'epitome di l'amicizia è a fratellanza, à Ankara cù un trenu à alta velocità, è avà i travaglii di treni à alta velocità da Konya à Karaman cuntinueghjanu rapidamente. Enfatizendu chì i travaglii di u prugettu per a linea di metro di 45 chilometri à Konya sò iniziati è chì cuminciaranu à travaglià da u puntu induve a dumanda di i passageri hè a più alta, Yıldırım hà dettu: "U sistema ferroviariu chì a nostra municipalità metropolitana aprirà oghje hè u primu in Turchia. . Per a prima volta, novi treni sò stati messi in usu cù u sistema di batterie. Felicita è felicità u sindaco di a municipalità metropolitana ", disse.

KONYA hè UNA CITTÀ ESEMPIU

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà felicitatu u sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Akyürek, chì hà purtatu un investimentu tutale di 500 milioni di lire à Konya, è quelli chì anu cuntribuitu, è hà dichjaratu chì l'urbanismu di Konya in generale; Hà dichjaratu chì hè una di e cità esemplarii in particulare in quantu à u trasportu publicu, l'abitazione di massa, u paisaghju, a preservazione di i monumenti storichi è i studii culturali.

UNA DI E CITTÀ PIÙ AVANZATE IN TRASPORTI

Nutendu chì dopu à i servizii di treni d'alta velocità trà Konya-Ankara è Konya-Istanbul, hè stata custruita una nova linea di treni à alta velocità, chì si estenderà da Konya à Karamana, da quì à Mersin, è da quì à Mardin, presidente. Erdoğan hà dettu chì a custruzzione di una parte di a linea hà iniziatu, hà dichjaratu chì u prughjettu è i travaglii di licitazione in relazione à a parte di u prugettu cuntinueghjanu. Ricordendu chì l'offerta è u prucessu di cuntrattura di u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì unirà Antalya à Konya è si estende da quì à Kayseri via Aksaray è Nevşehir, Erdoğan hà dettu chì pensanu à inizià a custruzzione di a linea in 2017.

Nutendu chì anu ancu rinnuvatu è allargatu i sistemi ferroviari in u centru di a cità, u presidente Erdoğan hà dettu: "Un sistema di metro mudernu serà custruitu invece di a linea di tram esistente trà u centru di a cità è l'Università di Selçuk, è u trasportu serà sotterraneo. Una altra linea di metro serà stabilita trà l'Università Necmettin Erbakan è a cumuna. Konya averà un metro cù 27 stazioni in duie tappe è purterà 500 mila passageri per ghjornu. Spergu chì i travaglii infrastrutturali di stu prughjettu cumincianu dopu à l'annu novu. Vogliu chì u metro sia benefiziu per i mo fratelli di Konya in anticipu ", disse.

Ricordendu chì Konya hà sperimentatu una rivoluzione in u campu di e strade divise in l'ultimi 13 anni, è chì anu aghjustatu 167 chilometri di strade divise à a so reta stradale divisa di 800 chilometri, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu chì l'area di trasportu più avanzata di Konya cù a so tram, metro, trenu d'alta velocità è strade divise.Dicia chì hè diventata una di e so cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*