U Ministru Yıldırım è u presidente Kocaoğlu anu testatu İZBAN (Galleria di foto)

U Ministru Yıldırım è u presidente Kocaoğlu Tested İZBAN: U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, chì hè ghjuntu in İzmir è hà fattu una serie di visite, hà participatu à a prova di guida nantu à a linea Cumaovası-Tepeköy İZBAN di 30 chilometri. Yıldırım, chì s'hè unitu à a spedizione cù u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu è u guvernatore di İzmir Mustafa Topak, hà scontru cù un intensu interessu di i citadini durante a spedizione.
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì esamineghja a linea Cumaovası-Tepeköy di İZBAN, chì i test drives sò sempre in corso è chì l'apertura hè di ghjorni, hà participatu à a spedizione di prova senza passageri di u prughjettu di u sistema ferroviariu. , chì a ghjente di u rughjonu aspittava cù impazienza. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu, u guvernatore di İzmir Mustafa Toprak, i deputati di İzmir, l'amministrazione provinciale di u Partitu Ak, i sindaci di u distrittu, i membri di u cunsigliu municipale, i funzionari di İZBAN è İzmir Metro, i gestori di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche eranu ancu accumpagnati da Yıldırım.

I paisani chì anu accoltu u Ministru Yıldırım in e stazioni Develi è Tekeli durante u viaghju di 35 minuti di u trenu di prova partitu da a Stazione Cumaovası di İZBAN, anu ringraziatu cù fiori in manu è banners chì anu preparatu. Durante a spedizione, cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu è i funzionari di TCDD sohbet Yıldırım hà ricevutu infurmazioni nantu à u prugettu.

Dopu à a spedizione, u Ministru Yıldırım, chì hè sbarcatu in a Stazione Torbalı, hè statu accoltu cù i slogan di "Yıldırım Yıldırım", applausi è tamburi è clarioni.
Ospitendu a cerimonia tenuta in a stazione di Torbalı, u sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez hà ringraziatu u Trasportu Balcani Yıldırım per i so cuntributi à Torbalı. U deputatu di u Partitu AK İzmir Atilla Kaya, chì hè ghjuntu à u podium cù l'applausi di a ghjente di Torbalı, hà dettu: "L'investimenti in Torbalı cuntinueghjanu, cum'è in i servizii chì furnimu in tutta a Turchia. Esprimemu a nostra gratitudine à u Ministru chì hà purtatu stu prughjettu à a vita "è riassuntu l'investimenti in corso in u distrittu, hà dettu: "Avemu tracce è opere in tutti i punti di Torbalı".

U MINISTRU YILDIRIM PROMESSA PÀ A FINI DI ghjennaghju
"Continueremu à travaglià dura per İzmir è Torbalı", u Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "U prublema hè una questione di u paese" è avete ascoltatu a nostra chjama è hà purtatu u Partitu AK à u travagliu in 5,5 mesi. Avà hè u nostru turnu. Travaglieremu senza stop, ancu per un ghjornu, cù u fundatore è u capu di u nostru partitu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Ahmet Davutoğlu è i nostri 357 deputati. Duvemu stu paese, avemu i duveri. Sapemu i nostri duveri. Fighjendu à l'ultimi 13 anni, metteremu a Turchia trà i primi deci paesi, cum'è avemu cambiatu u destinu di u nostru paese cù strade, aeroporti, porti marittimi è treni d'alta velocità, è trasfirìu a Turchia da u livellu africanu à a cima di L'Europa in cumunicazione. Solu 5-6 anni fà, i treni sò stati lasciati nantu à a strada, sò stati sbulicati, a ghjente si dispiaceria di cullà. I treni sò avà fatti in Turchia. Da induve avemu vinutu ? Spergu chì serà in serviziu à a fine di ghjennaghju. L'annu dopu, averete l'uppurtunità di viaghjà à Selçuk. Semu daretu à ciò chì prumettimu, è faremu ciò chì hè necessariu ", disse.

DUE BONE NUTIZI À TORBALI
Dichjarà chì a linea Torbalı cumminciarà l'operazioni dopu à e teste di sicurezza, u Ministru di i Trasporti Yıldırım hà datu una notizia impurtante à u distrittu è hà dettu: "TCDD hà datu 20 ettari di terra à u nostru sindaco di Torbalı. U più bellu parcu di Torbalı serà custruitu. Questu diventerà u spaziu di respirazione di a cità. Per 2017, l'uspidale regiunale di 250 letti serà cumpletu. Ancu a pruvincia di Erzincan, induve sò natu, ci hè un spitali cù 200 letti. Stabbiliremu 2 centri di salute di famiglia in Torbalı Center è Ayrancılar è 1 in Özbey. I sogni di Develi di 150 anni sò diventati realtà. Avà İZBAN si ferma ancu quì. Ùn vi preoccupate, daremu u sustegnu necessariu induve u putere di u presidente ùn hè micca abbastanza. L'impurtante hè u serviziu... Trattaremu di l'opere, tratteremu di prughjetti. Grazie per avè abbracciatu. Felicitazioni à u nostru İZBAN, Torbalı ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*