Izmit Bar Street Tradesman hà pressatu male Nevzat Doğan

Izmit Bar Street Shopkeeper Nevzat Doğan Heckled: I cummercianti di bar, chì i posti di travagliu vulianu esse demoliti per via di u prughjettu di u tram, anu scontru Nevzat Doğan, cù quale ùn anu pussutu avè un appuntamentu per mesi, à u Cunsigliu Metropolitanu. I cummercianti anu rinfriscatu à Doğan è anu dumandatu una suluzione à i so prublemi, ma Doğan restava di novu indifferenti.

I cummercianti di Izmit Barlar Street, chì si trovanu in u percorsu di u prughjettu di u tram è per quessa vulianu esse demoliti, anu assistitu à a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana per truvà una soluzione à i so prublemi è spiegà e lamentele chì anu sperimentatu. Kocaeli Entertainment Places Investors Association (KEYDER) U presidente Yusuf Ziya Tom è i cummercianti chì pussedenu locali di divertimentu alcolu seguitanu a riunione.

SEI MEMBRU DI U CONSIGLIU ?

Mentre chì u tram era discutitu à a riunione, u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu hà pruvatu à impedisce u presidente di KEYDER, Yusuf Ziya Tom, di piglià a parolla per spiegà e lamentele sperimentate da i cummercianti. Karaosmanoğlu: "Sì un membru di u cunsigliu?" Hà dichjaratu chì Tom ùn avia micca u dirittu di parlà è ùn hà micca fattu una prumessa. In ogni casu, Yusuf Ziya Tom s'arrizzò è hà dettu chì i grievances di i cummercianti ùn sò micca risolti.

HAN TRUBLU NEVZAT DOĞAN

Dopu à u brevi discorsu, l'operatori di u locu di divertimentu alcoolicu anu pigliatu u sindaco di Izmit, Nevzat Doğan, mentre a riunione era aghjurnata è vulianu spiegà i so prublemi à Doğan. Tuttavia, Doğan hà dichjaratu chì ùn ci era nunda chì puderia fà è vulia taglià a conversazione. Doğan hà direttu i cummercianti à l'amministratori municipali. Malgradu e dumande persistenti di i cummercianti, Nevzat Doğan ùn hà micca fattu un appuntamentu per i cummercianti di bar. Ignorendu u prublema di i cummercianti, Doğan hà dumandatu à i cummercianti di truvà un locu adattatu. Nevzat Doğan abbandunò di colpu a sala mentre u discorsu continuava.

U presidente di KEYDER, Yusuf Ziya Tom, vulia parlà à a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana è spiegà i so prublemi, ma u sindaco Karaosmanoğlu ùn hà micca fattu una prumessa.

REAZIONI DI I COMMERCIANTI À A MUNICIPALI

Unu di i cummercianti, Uzay Yıldırım, hà dettu: "Ciò chì u sgiò Nevzat ci hà dettu era:" Se vulete un locu di massa, ùn ci hè micca un locu di massa, ma ci sò punti in quella regione induve pudete dumandà è uttene una licenza, cuntattate. a squadra tecnica nantu à questu tema. In ogni casu, simu soprattuttu in favore di a prutezzione di i nostri lochi esistenti. Avemu dumandatu spaziu perchè e licenze sò revocate è i posti di travagliu sò demoliti. "Altrò, vulemu cuntinuà in i nostri posti di travagliu in ogni modu", disse.

MUSTRACI UN LOCU

Yıldırım hà dettu: "Avemu sperimentatu una vittima in un tali prughjettu è ciò chì vulemu da l'autorità hè questu: mostraci u spaziu. Fate un puntu nantu à e licenze è aiutateci. Questu hè l'unicu puntu chì dicemu chì i nostri diritti esistenti ùn devenu micca persu. Ma ciò chì Nevzat Bey hà dettu hè chì ùn pensemu micca di un locu cullettivu, ùn ci hè micca un tali locu. Ebbè, s'è aghju dumandatu cum'è citatinu è dumandà una licenza, a listessa situazione succede. "S'è i nostri lochi anu da esse dimustrati, u nostru pane hè arrubbatu è u nostru locu sarà demolitu, vulemu chì a cumuna prumetti "ùn vi vittimeremu micca, pudemu mustrà vi un locu in questi lochi". disse.

I prupietari di u locu di beie, chì custituiscenu u cunsigliu di direzzione di KEYDER, sò ghjunti à a riunione di u cunsigliu municipale, ma sò tornati à mani viote.

HAI DUMANDAT U DERSANE IN A MOSCHEA ?

Serkan Güyük, unu di i cummercianti di Bar Street, hà dettu: "Dopu chì avemu ricevutu a licenza, parechje licenze sò state emesse in a zona rossa, cum'è licenze d'istituzione d'insegnamentu privatu è licenze di masjid, chì limitanu u nostru limitu di 100 metri. Hè cum'è ellu era sceltu apposta. Se avemu bisognu di ottene una nova licenza per i nostri negozii, ùn pudemu micca ottene solu per questu mutivu. Dumandemu à l'autorità municipali, quandu davate licenze à istituzioni d'insignamentu privatu è moschee, avete dettu à u vostru amicu chì c'era un bar o un beie à 50 metri o 30 metri da voi ? S'è vo ùn avete micca dettu cusì, perchè ci causate prublemi ? pusò a quistione.

TRAVAILU CU 5 LICENZE

Güyük hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu digià travagliatu quì cù 5 licenze diverse. Tutti sò licenze fatte apposta per u locu. Avemu travagliatu cù tutti questi. Dite, fratellu, chì avemu da distrughje stu locu, circa un prublema chì eramu cuscenti di 6 mesi fà, ma ùn dà micca una ragione, è ùn avete micca cunsiglii da noi. Siate ghjustu à u puntu induve, cum'è a cumuna di u partitu di u guvernu, questu hè u nostru dirittu, l'avemu sfracicatu. Ma avemu una prisenza quì. Dicemu chì duvemu almenu tene una riunione è discutiri. "Nevzat Doğan ùn hà micca fattu un appuntamentu di meza ora".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*