A linea di tram Alaeddin - Mevlana hè stata aperta, u trafficu hè diventatu un disordine

A linea di tram Alaeddin - Mevlana hè aperta

"Vogliu chì passassi à traversu u sottu terra da u principiu"

A linea di tram Alaeddin-Mevlana, chì hà principiatu i so servizii pocu tempu fà, hà purtatu u trafficu pesante, soprattuttu à a sera, à un arrestu. A ghjente di Konya hè stata inizialmente attratta da a nova linea di tramvia chì facilitava l'accessu à a tomba di Mevlana, ma quandu i tempi di traversata di u tram sò aghjuntu à u trafficu di l'ora di punta in a sera, u trafficu intornu à Mevlana Street infuriava i citadini. Siccomu a linea di tram ristretta a strada, u trafficu hè statu affettatu negativamente quandu i veiculi parcheggiati à u latu di a strada sò stati aghjuntu.

Pensendu chì saria più apprupriatu per passà a linea di tramvia sottu terra, u cunduttore di minibus EB hà dettu: "Vogliu ch'ellu avia passatu sottu terra da u principiu. I veiculi stradali eranu digià un prublema. U tram hè ancu aghjuntu, è simu in una situazione difficiule.

A PIÙ LAGNATA DI I CONDUTTORI D'IMPI

Dapoi l'iniziu di i trams hà causatu una diminuzione di u numeru di passageri di minibus, l'operatori di dolmuş, chì si lagnavanu di a situazione, sò stati arrabbiati quandu a densità di trafficu hè stata aghjunta. L'operatori di Dolmus, chì anu da ghjunghje à l'ultima tappa in un certu intervallu di minuti, pruvate à cumpensà u tempu chì anu persu quì usendu veiculi veloci à u trafficu di sbulicà.

Quandu questu hè u casu, i cunduttori chì ricevenu lagnanza da i passageri in u minibus sò ancu avvisati da a fermata quandu ghjunghjenu tardi. Ancu s'è i passageri ùn si lagnanu micca, i cunduttori chì correnu contru u tempu sò penalizzati quandu superanu u limitu di velocità. I cunduttori di minibus, chì ùn puderanu micca travaglià per uni pochi di mesi quandu e so licenze sò state pigghiate, volenu chì a Municipalità Metropolitana crea una nova strada per elli in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*