Placa di Prutezzione di Custruzzione abbandonata nantu à a Linea di Tram in Samsun

Piastra protettiva di a custruzzione caduta nantu à a linea di Tram in Samsun: i platti protettivi di a custruzione sò cascati nantu à a linea di u sistema di ferrovia ligera in Samsun per via di venti forti.
A causa di u forte ventu in Samsun, i platti protettivi di a custruzzione cascò nantu à u sistema di ferrovia ligera. I servizii di u sistema ferroviariu sò stati fermati finu à chì i segni sò stati eliminati.
Una tempesta severa hà affettatu negativamente a vita in Samsun. I platti protettivi intornu à a custruzzione di a sala di riunioni multifunzione di a Municipalità Metropolitana, chì hè stata custruita nantu à u situ di l'anzianu Great Samsun Hotel, hè cascatu nantu à a strada di u sistema di ferrovia ligera per via di u ventu forte. E squadre di a Municipalità Metropolitana è di Samulaş anu eliminatu i platti caduti nantu à a strada per via di un travagliu intensu.
I passageri da i distretti OMÜ è Atakum sò stati trasportati da u sistema ferroviariu à Genç Park è da quì da l'autobus à a Gar Station in modu chì i citadini ùn soffrenu micca in i servizii di u sistema ferroviariu, chì sò stati chjusi per 160 minuti per via di a piastra caduta nantu à u rotta.
GÜRKAN: "A NOSTRA RUTA SI FERMA PER 160 MINUTI"
Furnendu infurmazioni nantu à u sughjettu, Samulaş A.Ş. U Direttore Generale Kadir Gürkan hà dettu: "Oghje, cù u ventu creatu per via di e cundizioni climatichi avversi in a nostra cità, i platti protettivi di a custruzzione di a sala multifunzione di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì sò stati fatti in cunfurmità cù a Legge di Salute è Sicurezza in u Travagliu n. 6331, hè cascatu nantu à a nostra strada di u sistema di ferrovia ligera. Fortunatamente, avemu vistu chì ùn hà micca dannighjatu e nostre linee elettriche. A nostra linea di circa 160 minuti hè stata interrotta. Tuttavia, per ùn vittime micca i nostri citadini, avemu cambiatu à una operazione alternativa è li traspurtamu da u Gar à u Parcu Genclik cù l'autobus di Samulaş è dopu cù i veiculi di u sistema di ferrovia leggera. Hè a cosa più piacevule chì nimu di u nostru pòpulu hè statu feritu in questu accidentu sfavorevule à a so vita, a pruprietà è a salvezza ".
Dopu chì i piatti nantu à a strada di u sistema ferroviariu sò stati rimossi, i funzionari di Samulaş chì cuntrullavanu i sistemi elettrici dopu anu apertu i servizii di u sistema ferroviariu à u trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*