U primu tunnel di metro sotterraneo di u mondu hà celebratu i so 141 anni

U primu metro sotterraneo di u mondu Tünel hà celebratu i so 141 anni: u primu metro sotterraneo di u mondu Tünel hà celebratu u so 141 anniversariu. U 1875u anniversariu di u Tunnel Karaköy-Beyoğlu, chì hè statu messu in serviziu in u 141, hè statu coronatu cù una celebrazione.
U Tunnel storicu di Karaköy, chì unisce Karaköy è Beyoğlu cù a strada più corta, chì hè u primu trà i metro sotterranei è u sicondu in u mondu, hà celebratu u so 141 anniversariu. A gestione di l'IETT è i citadini anu manifestatu un grande interessu in a cerimonia, chì hè stata cun a participazione di u Direttore Generale IETT Mümin Kahveci. Dicendu chì u Tünel hà furnitu un serviziu ininterrottu da u 17 di ghjennaghju di u 1875, u Direttore Generale di İETT, Mümin Kahveci, hà dettu: "Festemu u 141u anniversariu di l'apertura di u tunnel. Tünel, chì hè statu messu in serviziu u 17 di ghjennaghju di u 1875, hà furnitu un serviziu ininterrottu à i Istanbuliti dapoi. Un sistema chì cunnetta u centru di divertimentu è u centru cummerciale. Hè u primu in u mondu in quantu à e so caratteristiche. Prima di quessa, un tali sistema hè statu messu in serviziu in Londra, ma i so sezzioni sò assai diffirenti da a nostra. Hanu affruntatu enormi sfide quandu vulianu aghjurnà l'infrastruttura di u sistema in Londra per aumentà a capacità di passageru. Siccomu e nostre sezioni di u tunnel rispondenu à i normi di i novi metro chì avemu custruitu, ùn avemu nè scontru una grande folla di passageri nè avemu avutu difficultà in u trasportu di passageri finu à oghje ", disse.
"ASSOLUTAMENTE DIFFERENTE DA U SO PEER"
Fornendu infurmazioni nantu à e caratteristiche di u tunnel, Mümin Kahveci hà dettu: "Hè un tunnel cortu è assai funziunale chì cunnetta dui punti cù una diferenza di 12 per centu in l'educazione. Ci sò ghjorni chì portamu 20 mila passageri. Hè assai sfarente da i so pari in termini di freccia di serviziu. Dui treni ponu passà à u stessu tempu. Furnemu u nostru serviziu cù un tempu di viaghju di menu di 2 minuti è duie stazioni ".
"DISTRIBUZIONE SPECIALE DI DENARI À U TUNNEL"
U prugramma, chì hà cuminciatu cù u discorsu d'apertura, hè finitu dopu à visità a mostra "Tunnel di u tempu", chì include ritratti di IETT da u passatu à u presente, a distribuzione di soldi speciale per u tunnel, a ripresa di foto è u serviziu di sahlep.
U tunnel di metro, chì viaghja trà Galata è Pera cù u so anticu nome, trasporta circa 181 mila passageri cù una media di 15 viaghji per ghjornu è opera senza risicu di accidenti. U numeru annuale di passageri di u Tunnel, chì hè statu chjamatu da parechji nomi cum'è Istanbul Tunnel, Galata-Pera Tunnel, Galata Tunnel, Galata-Pera Underground Train, Istanbul City Train, Underground Elevator è Tahtelarz, righjunghji 5,5 milioni quandu era prima. apertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*