Eserciziu di salvezza nantu à a funivia in Erzurum

Rescue Exercise on the Cable Car in Erzurum: Erzurum Metropolitan Municipality Fire Department Search and Rescue Team hà realizatu un esercitu di salvezza per u turista intrappulatu in u telefuninu in Palandöken Ski Center.

E squadre di ricerca è salvata di u dipartimentu di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Erzurum anu realizatu un eserciziu per salvà i sopravviventi di u telefericu per via di un malfunzionamentu chì pò accade in Palandöken Ski Center.

Agendu annantu à un avvisu à u centru di crisa chì un turista era intrappulatu in u telefericu secondu u scenariu, e squadre anu pruvatu à ghjunghje à u turista chì era sospesu à una altezza di 20 metri per un malfunzionamentu tècnicu.

In l'operazione, in quale una squadra di 16 persone hà participatu, l'ufficiali chì cullà in u telefuninu salvavanu u turistu chì era suspesu in l'aria cù u sistema stabilitu è ​​hà assicuratu a so evacuazione à a zona sicura.

In a so dichjarazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dichjaratu chì a municipalità hà ogni tipu d'equipaggiu è capacità fisiche in attività di ricerca è salvezza, è hà dettu:

"I nostri ufficiali anu fattu una operazione cum'è un drill. Misuremu u rendiment di i nostri squadre in risposta à incidenti è cumpetenza in questu è studii di prova è esercitivi simili. Inoltre, a nostra squadra di ricerca è salvata, inseme cù i nostri squadre di ricerca subacquea è di superficia, sò in permanenza in furmazione in u campu è in a campagna nantu à a risposta pussibule ".