L'Unione di i Travaglii di i Trasporti è Ferroviari hà visitatu Tüdemsaş

L'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari hà visitatu Tüdemsası: Abdullah PEKER, Presidente di u Sindicatu di i Trasporti è Ferroviari, hà visitatu u Direttore Generale di Tüdemsaş Yıldıray KOÇARSLAN in u so uffiziu.

Durante a visita, chì hà fattu in una atmosfera amichevule è cálida, u presidente di l'Unione di i Trasporti è Ferroviari, Abdullah PEKER, hà trasmessu e so richieste cum'è un sindicatu à Koçarslan, Yıldıray Koçarslan hà dichjaratu ch'ellu hà da travaglià per risolve e richieste sindacali. Inoltre, Abdullah PEKER, presidente di l'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari, hà manifestatu a so cunvinzione chì u bonu travagliu di u Direttore Generale di Tümdemsaş, Yıldıray Koçarslan, eliminerà e lagnanza di l'impiegati chì sò aggravati da l'apertura di esami per i capi amministrativi è tecnichi è altri vacanti. pusizioni.

Abdullah PEKER: "L'ingenuità hè sottumessa à complimenti".

Dichjarà chì i sviluppi in Tümdesaş in l'ultimi 3 anni ùn ponu esse ignorati, Peker hà dettu: "U travagliu necessariu hè statu finitu per mudernizà e fabbriche di fabricazione è riparazione abbandunate è mette in produzzione. Tüdemsaş hà guadagnatu un aspettu sfarente da a realizazione di rivestimenti esterni è di pittura. Ci hè un dittu: "L'abilità hè sottumessu à cumplimentu". Pensemu chì hè un cumpurtamentu umanu per felicità tutti i nostri amministratori è burocrati chì facenu un bonu travagliu. U fattu chì a fabricazione di vagoni veloci è i travaglii di riparazione cumincianu à principiu di u 2016 darà grandi cuntributi à l'ecunumia di Sivas è à l'economia di u paese. Sapemu chì u travagliu dedicatu di tutti l'impiegati di Tüdemsaş continuerà da avà, è dicemu chì, cum'è impiegati di Tüdemsaş, duvemu piglià sta istituzione distinta in cima è pruteggela. Hà cunclusu e so parolle dicendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*