U presidente di l'IMO Trabzon Branch Yaylali, micca Metro, ma sistema di ferrovia leggera

U presidente di a filiale di İMO Trabzon Yaylalı: Sistema di ferrovia leggera, micca metro: u presidente di a filiale di Trabzon, Mustafa Yaylalı, hà dettu: "A metro hè a più pesante per questa regione. Custa assai. "Questu hè discutibile in i posti più affollati", disse, spieghendu a necessità di u sistema di ferrovia ligera.

Yaylalı hà dettu: Prima di tuttu, avemu bisognu di un pianu maestru di trasportu. U trasportu deve esse pianificatu in tutta a cità. Per questu, u pianu di a cità deve esse cumpletu. Quandu facemu u pianu maestru di u trasportu, pensu chì pudemu custruisce un sistema di ferrovia ligera chì pò cunnette da Beşikdüzü à Of è Rize. Ci hè statu un prublema cù u numeru di passageri à l'ora di punta. Avemu superatu ancu questu. Se tuttu ciò chì dicemu hè fattu, tuttu Trabzon diventerà accessibile.

S'ellu ci hè a lotta, ci batteremu
Semu in ogni locu in questu. Entremu in questu inseme cù tutti i mo amichi. S'ellu ci hè una lotta cù qualcunu, dicemu chì femu. Parlemu cusì faciule. Pensemu chì avemu una basa solida in ciò chì difendemu. Metropolitana hè una opportunità. S'ellu circhemu di portà u gasu naturale in ogni distrittu oghje, avemu bisognu di disignà un sistema di ferrovia ligera u più prestu pussibule. Sè avemu principiatu u disignu oghje, u prugettu duverà 2-3 anni in ogni modu. Una decisione deve esse fatta. Hè un tema chì deve esse travagliatu rapidamente. A decisione hè attualmente in manu di a municipalità metropolitana è di u ministeru di i trasporti.

U sistema di ferrovia leggera ùn deve esse cunfusa cù a ferrovia
Questu ùn deve esse cunfunditu cù a ferrovia. U trenu ligeru hè una cosa. U sistema di ferrovia ligera ùn hà nunda di fà cù a ferrovia di Erzincan. Questu deve esse capitu una volta per tutte. Quessi sò prughjetti assai diffirenti in quantu à a tecnica di custruzzione è a logica di u prugettu. A ferrovia di Erzincan Trabzon hà una impurtanza in l'aumentu di u cummerciu di Trabzon. Pensemu chì u sistema di ferrovia ligera hè impurtante per Trabzon per diventà una di e cità vivibili in u mondu. Ma deve esse dui. Cum'è una cità, avemu guadagnatu tuttu per via di e nostre cumpetenze di cummerciale.

Avemu i Trumps in e nostre mani
A cità duveria vulè stu prughjettu è stà daretu. Inoltre, hè una opportunità impurtante per avè un ministru. Inoltre, hè una opportunità assai impurtante per Binali Yıldırım per diventà ministru. Avemu l'atout. Avemu tuttu, faremu halva.

Deve esse implementatu in Akyazı
Avà un stadiu hè custruitu in Akyazı. Nuvelle strutture seranu custruite accantu. Ci deve ancu esse trasportu chì cunnetta stu locu à a cità. U prublema deve esse cunnessu à a linea di ferrovia leggera Akyazı. "Se facemu tutta a nostra pianificazione oghje per mette in risaltu u sistema di ferrovia leggera invece di risolve intersezioni, pudemu implementà stu sistema solu in 10 anni".

A strada deve esse allargata
L'imprenditore Abdullah Dabakoğlu, un anticu puliticu, hà dettu ancu ciò chì segue nantu à u prughjettu di u metro: "Avemu andatu à a Direzzione Regionale di l'Autostrade di Trabzon cù l'architettu Ali Akar cum'è direttore provinciale di u Partitu True Path durante u periodu di guvernu Tansu Çiller è hà dumandatu. u prublema di u sistema ferroviariu. Avemu dettu chì mentre sta strada costiera hè stata custruita in Beşikdüzü, avemu avutu dumandatu à esproprià altri metri 4-5 per pudè stallà u sistema ferroviariu. Ci sò istituzioni statali, ma postu ch'elli ùn volenu travaglià inseme cù l'altri, questu ùn hè micca u nostru travagliu, ma u travagliu di e ferrovie statali. Ùn ci anu pigliatu bè, dicendu chì simu autostrade. Ùn pudemu micca mubilizà a dinamica pulitica. Avemu decisu di fà questu esattamente 28 anni fà. Ma ùn hè accadutu.

A strada deve esse allargata
Avà, in quantu à u metro, stu prughjettu ùn serà micca finitu à mità. Invece di andà in Arsin da Akçaabat, pò andà à Of, o pò andà à Rize. Serà un metro. Se u mortu trova misericordia, ùn importa induve a trova. Ma pensu chì serà fattu, è u statu cunsiderà sta idea cum'è un sognu. Perchè i prughjetti di espropriazione è di riempimentu di mare chì generanu prufitti sò appruvati da u statu. Sì i burocrati chì feranu quelli travaglii ùn anu micca soldi, ùn a facenu micca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*