24 Autobus di Passeggeri Metti in Serviziu in Kayseri

24 autobus di passageru sò entrati in serviziu in Kayseri: a municipalità metropolitana di Kayseri hà ricevutu 50 di i 24 autobus chì hà urdinatu in u primu locu.

A Municipalità Metropolitana di Kayseri hà pigliatu a consegna di 50 di i 24 autobus chì hà urdinatu in u primu locu. U Vicepresidentu di u Partitu AK è u Diputatu di Kayseri Mehmet Özhaseki, u guvernatore Orhan Duzgun, u sindaco metropolitanu Mustafa Celik, u presidente provinciale di u Partitu AK Hüseyin Cahit Ozden, i sindaci di u distrittu è parechji citadini anu assistitu à a cerimonia di consegna tenuta in Cumhuriyet Square.

U presidente Çelik hà iniziatu u so discorsu à a ceremonia cù a speranza chì l'autobus seranu utilizati senza incidenti. Fornendu infurmazioni nantu à i veiculi di trasportu attuali è u numeru di passageri in Kayseri, Çelik hà dettu: "Attualmente, a nostra municipalità metropolitana hà 233 autobus; 390 autobus publichi è 68 veiculi di u sistema ferroviariu sò in serviziu. Purtemu 125 milioni di persone annu cù questi veiculi, chì hè 340 mila persone per ghjornu. U nostru scopu hè di elevà a qualità di serviziu à u più altu livellu è di dà un esempiu per tutta a Turchia. Semu sempre un esempiu perchè Kayseri hè l'unica pruvincia in a cità chì ùn hà micca un minibus ". disse.

"SARTI INTELLIGENTI SONO VENUTI"

U presidente Çelik hà ancu dichjaratu chì passanu à u sistema di "smart stop" è hà dettu: "Cumu à e fermate di u sistema ferroviariu, serà pussibule sapè quandu l'autobus ghjunghjerà à e fermate di l'autobus. A tecnulugia di stop intelligente serà ancu installata nantu à i telefuni mobili, è serà vistu quantu minuti dopu l'autobus ghjunghjerà da u telefunu. Inoltre, i novi travaglii di linea ligati à u sistema ferroviariu cuntinueghjanu. Avemu vicinu à a fine di u travagliu di prughjettu di a linea chì andarà da Anayurt è Terminal à l'Università Nuh Naci Yazgan. Intantu, 30 veiculi di u sistema ferroviariu cumprati da a nostra municipalità cumincianu à ghjunghje da ghjennaghju ". disse.

"I MUNICIPALITÀ sò a basa di u sviluppu in KAYSERİ"

U Vicepresidentu di u Partitu AK Özhaseki hà dettu chì a ghjente di Kayseri hà vistu i sforzi di e municipalità. Dichjarà chì a dinamica principale di u sviluppu in a pruvincia sò i sforzi è i prughjetti di e municipalità, Özhaseki hà dettu: "I cumuni cuntribuiscenu ancu à a pace di Kayseri". disse. Enfatizendu chì seguitanu da vicinu tutti i prughjetti ligati à Kayseri, Özhaseki hà desideratu chì i novi autobus seranu utilizati senza incidenti.

U guvernatore Duzgun hà attiratu l'attenzione à l'aspettattivi di u populu. Dichjarà chì u cunfortu hè previstu da l'autobus chì prima furnisce solu u trasportu, hà dettu: "L'autobus cumprati da a nostra municipalità metropolitana, chì furnisce un trasportu sanu è còmode, sò avà in serviziu. Vogliu questi autobus bona furtuna ". disse.

Allora, un mudellu di l'autobus è a chjave di a flotta di veiculi 24 sò stati rimessi à u diputatu Özhaseki, u guvernatore Duzgun è u presidente Celik.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*