Valutazione generale di i sistemi di trasportu ferroviariu

Valutazione generale di i sistemi di trasportu ferroviariu: I prughjetti d'investimentu rapidi realizati da l'amministrazione ferroviaria è i guverni lucali in u periodu recente sò Siemens / Germania di diversi paesi in 11 pruvince cumprese Ankara, İzmir, Bursa, Eskişehir, Adana, Kayseri, Konya, Antalya. , Samsun è Gaziantep. , Alstom / Francia, Bombardier / Canada, CAF / Spagna, Ansaldo Breda / Italia, Hyundai Rotem / Corea del Sud, Mitsubishi / Giappone, ABB / Svizzera, CSR / Cina, CNR / Cina, Skoda / Repubblica Ceca , Garaventa / Austria, Circa 2500 Treni d'Alta Velocità, Metro, Veiculi Light Rail (LRT) è Tramways, custituiti da marche cum'è Duewag / Germania è Gotha Waggonbau, sò stati acquistati. "Sfurtunatamente, a Turchia hè stata invadita da i veiculi di trasportu ferroviari stranieri". Inoltre, i pezzi di ricambiu è i costi di scorta di sti veiculi causanu grandi perdi per via di a diversità.

L'OBIETTIVI DI ARU:

ARUS hà u scopu di pruduce i veiculi di marca naziunale è naziunale da u so disignu à u pruduttu finali cù i so membri industriali. In questu cuntestu, salveremu di sicuru u nostru paese da l'occupazione di i veiculi stranieri pruduciendu i nostri marchi naziunali.

L'offerta per 2023 treni d'alta velocità è 90 veiculi di metro, tram è treni leggeri, 7000 locomotive diesel, 350 locomotive elettriche, 250 locomotive diesel, 350 set suburbani, 500 49,000 vagoni di merce, chì saranu offerti finu à u 80, sò Almenu 40 miliardi di dollari di u prezzu di l'offerta di circa XNUMX miliardi di dollari, cumprese a struttura, seranu purtati à l'ecunumia di u paese.

Inoltre, 2023 miliardi di dollari, chì hè almenu 750% di a spesa tutale di 51 miliardi USD prevista per esse offerta finu à u 382 in i settori di l'Aviazione è a Difesa, l'Energia, i Trasporti, a Comunicazione, e Tecnulugie di l'Informazione è a Salute, resteranu in u nostru paese. Solu cù u Programma di Cooperazione Industriale (SIP) u prublema di u deficit di u cuntu currente serà risoltu cumplettamente. In u nostru paese, i roti di l'industria giraranu, i nostri ingegneri è i travagliadori travaglianu in i nostri prughjetti naziunali, ùn ci sarà micca prublema di disoccupazione è deficit di contu currente.

INFRASTRUTTURA FERROVIARIA DI TURCHIA E OBIETTIVI 2023:

Quandu a lunghezza di a reta ferroviaria, u trasportu di passageri è di merci è u numeru di vagoni utilizati in l'ultimi 4 anni in u nostru paese sò esaminati, si vede chì da u 2012, 12.800 70.284.000 25.666.000 persone viaghjavanu nantu à a linea ferroviaria di 12 542 km, XNUMX XNUMX XNUMX tunnellate merci sò stati trasportati, XNUMX treni d'alta velocità è u serviziu era furnitu da XNUMX locomotive.

In u risultatu di l'investimenti fatti da u 2003, oghje Turchia hè trà i paesi chì operanu Treni d'Alta Velocità; Hè classificatu 8th in u mondu è 6th in Europa.

U trasportu di merci, chì era di 2003 milioni di tunnellate in u 15,9, hè aumentatu à 2013 milioni di tunnellate in 26,6 è a quantità di trasportu di merci hè aumentata da 67 per centu. U numaru di passageri, chì era 2003 milioni in 77, hà righjuntu 2013 milioni in 40 cù un aumentu di 108 per centu cù u viaghju in trenu d'alta velocità. In 2013, 86.6 milioni di passageri sò stati trasportati da treni suburbani. U numeru di passageri urbani trasportati da metro, LRT è tram hè circa 912 milioni di passageri annu. In 2013, 4.5 milioni di passageri sò stati trasportati solu da YHT. Per u 2023, hè destinatu à aumentà a parte di u trasportu di merci per ferrovia à u 20 per centu è a parte di u trasportu di passageri à u 15 per centu.

  • 2023 km linea di trenu à alta velocità di a reta di ferrovia tutale finu à u 10.000, 4000 km. Per aumentà à un totale di 25.940 km, cumprese a linea di trenu cunvinziunali,
    Aumentà a ferrovia tutale à circa 2023 2035 km aghjunghjendu 3000 29.000 km di novi ferrovie trà XNUMX-XNUMX,
    Stabbilimentu di cunnessione di treni à alta velocità in 60 cità cù una populazione di 15 milioni,
    Cumplementu di l'industria ferroviaria cù infrastruttura d'alta tecnulugia,
    Massimizà a produzzione domestica è introducendu i prudutti ferroviari à u mercatu globale,
    Sviluppà l'infrastruttura è i sistemi di trasportu intelligente urbanu integrendu e ferrovie cù altri sistemi di trasportu publicu,
    Stabilimentu è diffusione di u trasportu cumminatu internaziunale è a gestione rapida di a catena di supply,
    Cumpetenza in a ricerca, a furmazione è a certificazione ferroviaria è avè una voce in u mondu,
    Cumplendu e linee ferroviarie è e cunnessione à i passaghji di u Strettu è u Golfu, diventendu un corridore ferroviariu impurtante trà i cuntinenti Asia-Europa-Africa, rinvivendu a Strada di a Seta,
    Aghjurnà a legislazione legale è strutturale in relazione à a regulazione di l'attività di trasportu ferroviariu in linea cù a legislazione internaziunale è di l'UE,
    Hè destinatu à equipà a rete ferroviaria cù sistemi di trasportu intelligenti in modu integratu cù altri veiculi di trasportu publicu.

Quandu guardemu l'obiettivi di Turchia per u 2023, u valore tutale di i prughjetti di Sistemi di Trasportu Ferroviariu è Infrastrutture hè di circa 100 miliardi USD, cumprese i sistemi di trasportu urbanu.

Cù i pulitichi di sustegnu di u nostru guvernu à a pruduzzione domestica, cumunicatu di merchenzie domestiche, u regulamentu di u prugramma di cooperazione industriale (Offset), è strategie industriali cum'è a sustituzione di i prudutti impurtati, 2023 miliardi di dollari, chì hè almenu 100% di circa 51 miliardi USD. licitatu finu à u 51, in i nostri Sistemi di Trasportu Ferroviariu. Avemu bisognu di purtà USD à l'ecunumia di u nostru paese è cumpete in i mercati internaziunali lanciando marchi internaziunali in Sistemi di Trasportu Ferroviari. Turchia hà catturatu questa atmosfera in i Sistemi di Trasportu Ferroviariu. I nostri marchi naziunali anu cuminciatu à apparisce unu per unu, è cù u sustegnu di u nostru statu, i nostri marchi naziunali sò pronti à serve in tuttu u paese è andà à i mercati internaziunali invece di i veiculi stranieri.

Fonte: Dr. İlhami Pektaş - http://www.haberakar.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*