U serviziu in u metro da Facebook

Serviziu da Facebook in u metro: Facebook avà furnisce un serviziu di nutizie à i so utilizatori in u metro è in zone simili induve l'internet hè debule.

Facebook, u situ di rete suciale induve circa un quartu di a pupulazione di u mondu hà un contu, hà annunziatu chì i so utilizatori ùn saranu più ignorati è puderanu cummentà i posti in ambienti senza internet o in lochi cum'è metro è tunnel induve Internet. hè debule.

Facebook hà publicatu un annunziu nantu à u sughjettu nantu à u so situ di a sala di stampa, induve sparte novi sviluppi nantu à a cumpagnia. In u so annunziu, u situ di rete suciale hà introduttu una nova applicazione chjamata " supplementu di notizie ".

"U nostru scopu hè di aiutà e persone cunnetta cù e storie chì importanu più per elli", hà dettu l'annunziu. "L'utilizatori di Facebook ùn saranu più ignorati in ambienti senza internet o in lochi cum'è metro è tunnel induve l'internet hè debule".

A cumpagnia hà annunziatu chì i so utilizatori ponu cummentarii nantu à i posti ancu in ambienti induve ùn ci hè micca Internet o debule, è questi cumenti ponu esse vistu dopu da i so amichi quandu una cunnessione Internet hè stabilita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*