U Premiu di Prughjettu di Sostenibilità Transist 2015 va à Motaş

Premiu Transist 2015 per u Prughjettu di Sostenibilità da Motaş: Malatya Transportation MOTAŞ hà ricevutu u Premiu Transist 2015 per u Prughjettu di Sostenibilità in u 8th Simposiu è Fiera Internaziunale di Tecnulugia di Trasportu Transist 2015.

Avè una parolla in u trasportu publicu in Turchia, Transist urganizeghja cuncorsi ogni annu per migliurà i servizii di trasportu è incuragisce l'istituzioni di successu. Transist 2015, chì hè stata urganizata per furnisce u sparte di l'infurmazioni in u settore di u trasportu, per cuntribuisce à studii strategichi, per aumentà l'interessu di u publicu in u trasportu publicu, per identificà e carenze in i tecnulugii di trasportu è per pruduce suluzioni innovadore, hà urganizatu un cuncorsu di prughjettu questu. annu. In u scopu di u cuncorsu, l'applicazioni di prughjettu sò state ricevute in 7 categurie diverse: accessibilità, qualità di serviziu, sustenibilità, efficienza, ecunumia, serviziu sicuru è applicazione tecnulugia. categurizatu cum'è. Malatya Transportation MOTAŞ hà ricevutu u Premiu Transist 17 Sustainability Project Award, chì hè statu tenutu à u Centru di Cungressu di Istanbul u 19-2015 dicembre 2015.

Participendu à a fiera cù u so Prughjettu Trambus System in u Trasportu Pùblicu, MOTAŞ hà vintu u primu premiu in a categuria di sustenibilità cù u so Primu Progettu Modernu di Trolleybus Domesticu di Dentur Avrasya in Turchia, Malatya Trambus Project in u scopu di u cuncorsu di u prugettu. Participatu à a Cumpetizione di Prughjettu Transist 55, induve l'applicazioni 2015 sò state fatte, da Malatya cù u "Prughjettu Trambus Malatya, u Primu Prughjettu Modernu di Trolleybus Domesticu di Turchia". U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Malatya Arif Emecen, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Malatya HASAN Ali è u Direttore Generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı anu assistitu à u prugramma. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Arif Emecen, è u Direttore Generale di MOTAŞ, Enver Sedat Tamgacı, anu ricevutu u Premiu Transist 2015 Sustainability Project Award cù una ceremonia dopu à u Simposiu Transist 2015.

"Avemu fattu un primu"
Fendu una dichjarazione annantu à u premiu ricevutu, u direttore generale di MOTAŞ, Enver Sedat Tamgacı, hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià in squadra per aumentà a qualità di u serviziu è hà dettu chì anu firmatu un primu in u trasportu di Turchia. Tamgacı hà dettu: "Avemu purtatu u Sistema Trambus in Turchia, chì hè un sistema di trasportu publicu ecunomicu, cunfortu, d'alta capacità, pocu operativu, adattatu per l'accessu per disabili, tranquillu, ecologicu è sustenibile, perchè travaglia cù energia elettrica. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Ahmet Çakır, chì hà pioniere è incuraghjitu l'implementazione di stu sistema. Vogliu ancu felicità à u mo staffu, chì hà travagliatu ghjornu è notte per u prugettu, mettendu i so sforzi è a devozione per fà a vita. Stu premiu hè statu datu à a nostra Municipalità Metropolitana è MOTAŞ ".

Per d 'altra banda, in u scopu di i Premii di Trasportu Pùblicu, in u simposiu induve i premii sò attribuiti à l'istituzioni è l'urganisazione chì facenu cuntributi significativi à u settore di u trasportu cù i so servizii è travaglii, alcuni nomi prominenti in i media sò stati premiati per l'usu è incuragisce u trasportu publicu per incuragisce u trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*