Lucien Arkas: U trasportu ferroviariu si svilupperà rapidamente in Turchia

Lucien Arkas, Trasportu Ferroviaria si svilupperà rapidamente in Turchia: Lucien Arkas, u capu di Arkas Holding, urigginatu da Izmir cù un fatturatu di 2 miliardi di dollari, hà fattu u grande passu di u "Prughjettu Anatolicu" in Novembre. A cumpagnia di Izmir, chì hà assuciatu cù i tedeschi per stabilisce un centru logisticu in Izmit Kartepe cun un investimentu di 120 milioni di dollari, hà intrutu in l'affari portu di terra cun un approcciu ambiziosu dopu u trasportu marittimu.

Lucien Arkas, presidente di Arkas Holding, chì opera in settori cum'è logistica, marittima è agenzia, cù un fatturatu di 2 miliardi di dollari, hà dettu chì sò intruti in l'affari di u portu di terra cun una assertività dopu u trasportu marittimu. Arkas hà dichjaratu ch'ellu prevede u cambiamentu chì serà sperimentatu cù l'apertura di Marmaray à u passaghju di treni è chì stabilisceranu un novu centru logisticu inseme cù i tedeschi in Kartepe, Izmit, è hà dettu: "U locu era impurtante per questa attività. Avemu compru terreni per 12 anni. A linea ferroviaria anatolica si estenderà da Kars à Tbilisi, Baku in 2 anni. Per noi questu significa: Puderemu ghjunghje da Kartepe à l'Ucraina è l'Asia Centrale ", disse. Ricordendu chì hà una cumpagnia di ferrovia è vagoni, Lucien Arkas spiegò i so novi prughjetti cusì:

SPEDIZIONE IN CINA
"Ùn solu noi, ma tutte e cumpagnie di logistica puderanu aduprà stu novu centru logisticu, chì serà messu in serviziu in 2018 in Kartepe. L'idea di u centru appartene à noi, avemu ancu custruitu l'infrastruttura. "E l'affari?" Avemu vistu ciò chì succede. Pudemu dì: "Amparemu". L'apprendimentu hè caru. Ci sò persone in u mondu chì facenu questu assai bè. German Duisport hà ancu avutu una tale idea, anu dettu: "Semu esperti in questu affari". "Devemu diventà cumpagnu?" Avemu vistu. A cumpagnia Duisport hè a più grande in Germania è in Europa. Avemu dettu: "Femu inseme". U so primu travagliu in Turchia. Aghjunghjenu in ogni locu da induve sò. Mandanu merchenzie in Siberia, in Cina. U nostru primu prughjettu in u scopu di a cullaburazione serà a creazione è u funziunamentu di un centru logisticu intermodale di 200 mila metri quadrati in Kartepe, chì hè assai vicinu à Istanbul. Hè destinatu à inizià operazioni in 2018. Serà un terminal induve dui modi diffirenti di trasportu, ferrovia è strada, ponu esse utilizati ".

A LOGISTICA SERA PAGINA
Dichjarà chì u trasportu ferroviariu in Turchia si svilupperà rapidamente cum'è l'aviazione, Arkas hà dettu chì a parte di e ferrovie in u trasportu di merci hè prevista per esse u 2023 per centu in a realizazione di l'obiettivi di u cummerciu esteru di Turchia per 15. Nutendu ch'elli crèdenu chì l'investimenti di logistica è ferroviaria deve esse focalizati per ottene questi scopi, Lucien Arkas hà dichjaratu chì anu investitu 120 milioni di dollari in Izmit Kartepe in questa direzzione. Nutendu chì Kartepe pò esse chjamatu un paese logisticu o un portu di terra, Arkas hà dettu: "Quandu u tunnel di Marmaray hè adupratu per u trasportu di merci è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè aperta, diventerà literalmente un hub. U trasportu serà fattu trà l'Asia è l'Europa, l'Europa è i paesi Balcani è di l'Asia Centrale. Micca à u mumentu, ma culligaremu à a ferrovia esistente. Cù a fine di Marmaray, furnisce un ligame direttu à u novu centru logisticu in Kartepe. U centru serà una porta d'entrata per Istanbul è tutta a regione ", disse.

U NÚMERU DI NAVI CRESCE 20 PERCENT
Nutendu chì u 2015 hè statu un annu assai difficiule, Lucien Arkas hà dettu chì a maiò parte di l'investimenti da fà sò stati messi in suspensu per via di l'elezzioni. Arkas hà dettu: "Stu prucessu hè finitu. Pensu chì ciò chì ùn si pò fà serà fattu. In quantu à noi, ùn avemu micca avutu un bruttu annu. A diminuzione di i prezzi di carburante ci hà datu un vantaghju. Quandu i prezzi di u carburante sò cascati, avemu vistu ciò chì pudemu fà cù quellu soldi. Avemu compru navi è espansione a nostra flotta. U numeru di e nostre navi di container hè aumentatu à 44. Avemu ancu avutu 5 cisterna, avemu compru un altru cisterna. A nostra flotta di navi hè cresciutu di 20 per centu. In fatti, a cosa hè: Quandu cresce è cresce u numeru di cumpagnie, a sinergia ùn deve esse persa. Alcune di e nostre cumpagnie anu cresciutu più, alcune menu. Cuntinuemu à spedinu. U nostru EBITDA era megliu cà 2014 è hà aumentatu di 2015 per centu in 10 ", disse.

I FORZE DEVU COMBINE PER I COSTI IN 2016
Ricordendu chì ci era ancu una cuntrazione in u cummerciu mundiale in 2015, Arsak hà dettu: "In u passatu, quandu ci era una cuntrazione, avemu usatu per svalutà è vende, avà ùn ci hè micca cumpratore. Ùn pudete micca vende. Aumente assai u costu d'importazione. Allora importa menu, vende menu, importa menu, è questu hè a cuntrazione. U cummerciu mundiale hè in prublemi. Per a Turchia, crede chì 2016 serà megliu cà 2015. Pensu chì avemu bisognu di creà più imprese cumuni in 2016. Quandu e cose diventanu difficili, avemu bisognu di unisce e forze per risparmià i costi. Duvemu fà affari cù quelli chì currenu in a listessa strada cun noi, "pudemu avè prufitti cumuni, duvemu agisce inseme?" duvemu circà. In i prossimi 3-4 anni, a preoccupazione cumuni di tutti serà di riduce i costi. "

VIVI IN BÜYÜKADA
Lucien Arkas, chì hà compru è restauratu a Mansion Con Pasha in BÜYÜKADA, hà dettu: "Amu l'Isule. Ogni volta ch'e andavanu, mi dicianu : "Ùn hè micca peccatu, perchè ùn sò micca curati sti case ? Allora un amicu mio hà dettu: "Se site assai curiosu, fate". M'hà trovu un palazzu. Ellu disse chì hà trovu una di e migliori case di l'isula, una famiglia di Izmir campava, è quandu anu intesu chì l'aghju da cumprà, anu rinunciatu à ùn vende micca. Sò andatu à a so casa, avemu trattatu per 6 mesi. Per u prezzu chì aghju compru è restauratu, pudemu cumprà un palazzu nantu à u Bòsforu. A casa era bella. A so risturazione hà pigliatu 3.5 anni. Sò ancu in trà. Aghju fattu a mo casa in Bornova Arkas Naval History Center, cusì fughje à Urla. "dissi.

Arkas in Numeri

  • Arkas Holding include 61 cumpagnie.
  • Arkas hà partenarii cù 7 cumpagnie straniere
  • Arkas hà 6700 impiegati. 750 di elli travaglianu in uffizii in 22 paesi à l'esteru.
  • Arkas hà attualmente 700 vagoni. Arkas hà u più carru in u settore privatu.
  • U fatturatu di Arkas in 2014 hè di 2 miliardi di dollari

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*