U presidente Kocamaz hà esaminatu u sistema di monorail in Cina

U sindaco Kocamaz hà esaminatu u sistema di monorail in Cina: u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Burhanettin Kocamaz, si n'andò in Cina cù a so delegazione accumpagnata è hà esaminatu u sistema di monorail chì pensa à implementà in Mersin.

U sindaco Kocamaz hà esaminatu u sistema di monorail, chì hà chjamatu un "prughjettu di prestigio", in Chongqing, Cina, cù a so delegazione accumpagnata è hà ricevutu informazioni da l'autorità. Kocamaz, chì hà fattu investigazioni tecniche nantu à a linea di monorail chì hè stata in serviziu dapoi u 202 in a cità di Chongqing, chì hà una populazione di 85 milioni cù un sistema ferroviariu di 32 km è una linea di monorail di 2008 km, è hà ancu esaminatu altri sistemi ferroviari, Visitò a Cina è visitò a cità di Chongqing, chì hà una populazione di XNUMX milioni. In più di e visite tecniche, u sindaco Kocamaz hà scontru cù u vice-sindacu di Chongqing, a cumpagnia CNR è i funzionari di u Dipartimentu di u Cummerciu Esteru Chine.

Facendu una dichjarazione annantu à u so viaghju in Cina, Kocamaz hà dettu: "Avemu visitatu u monorail è altri sistemi ferroviari in Chongqing, in Cina, è esaminatu u prughjettu di monorail, chì hè unu di i nostri prughjetti più impurtanti chì avemu pensatu à implementà in Mersin, è hà ricevutu. infurmazione nantu à u sistema di monorail. "Avemu visitatu ancu e instalazioni chì pruducenu vagoni è vistu i dettagli tecnichi di u sistema è cumu funziona in pratica", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*