U restu di u portu di Yenikapi hè statu trovu

A continuazione di u portu di Yenikapı hè stata trovata: A continuazione di u portu di Teodosiu hè stata scuperta durante i travaglii di strada di cunnessione in corso in piazza Yenikapı in u scopu di u Tunnel Eurasia (Progettu di traversata di l'autostrada di Istanbul Bosphorus). In i scavi archeologichi in corso sottu a tutela di i Musei Archeològichi d'Istanbul, a pussibilità di scuperte di u periodu submersi è neoliticu supera i reperti architettonici di u XIX seculu.

U famosu Portu di Teodosiu di u periodu Bizantinu hè statu scupertu durante i scavi archeologichi iniziati in u 2004 sottu a direzzione di a Direzzione di i Musei Archeologichi di Istanbul in Yenikapı per e stazioni di Marmaray è di metro. 36 naufragi è millaie di beni culturali sò stati scuperti durante i scavi di u portu, è cù i scuperti di u periodu neoliticu, a storia di Istanbul hà sviluppatu à un periudu di 8500 anni. In ogni casu, solu una parte di u portu hè stata scuperta durante l'escavazioni di u metro è di a stazione di Marmaray, è u faru è u frangifluttu di u portu ùn sò micca stati identificati.

PUDE ​​VENGU ANCHE À NEOLITICU

In u scopu di u Prughjettu Tunnel Eurasia, resti archeologichi architecturali sò stati truvati in i scavi realizati davanti à l'antica Station Casino, ghjustu sottu à l'autostrada chì unisce Aksaray à a costa. I fundazioni di e strutture architettoniche ottomane di u XVIII è u XIX seculu sò stati scuperti durante scavi sottu a tutela di i Musei Archeologichi di Istanbul. Hè pensatu chì sti strutture sò state custruite nantu à u Portu di Teodosiu dopu ch'ellu hè statu pienu. Strutture architettoniche simili sò state truvate in scavi Yenikapı precedenti, primi naufragi, seguiti da scuperte neolitiche.

DIBATTU RUPPIU

L'ufficiali di u museu dichjaranu chì dopu chì i scuperti architettonici quì sò stati eliminati, i naufragi ponu vene da u fondu cù u riempimentu di u portu, falà à minus 7 metri è ci hè una pussibilità di scuperte di u neoliticu. Una scuperta rimarchevule hè stata truvata à u bordu di l'area di scavi. Hè suggeritu chì u muru di a struttura architettonica in forma di "L", di circa 5 metri di larghezza, pò esse u frangifluttu di u Portu Teodosiu.

I funzionari di u museu anu dichjaratu ancu chì anu indovinatu chì l'area chì anu scavatu era assai prubabilmente a bocca di u portu, vale à dì u locu induve entravanu i navi, è chì prima pensavanu chì a scuperta in forma di "L" era un frangifluttu, ma più tardi pensanu chì era custruitu. per prutege e strutture nantu à a costa da l'onda durante u periodu ottomanu. Sembra chì u dibattitu di a frangiflutti cuntinuerà. Duranti l'eliminazione di e ruine, l'idea chì a struttura dichjarata esse un frangifluttu deve esse numerata è spustata cun cura hè predominante. A cumpagnia di u cuntrattu, teme chì u prucessu duverà più, esprime a so opinione chì e ruine deve esse sguassate cù l'equipaggiu di custruzzione è a strada deve esse cumpletata u più prestu pussibule.

Prughjettu EURASIA

U Prughjettu di Tunnel Eurasia (Prughjettu di Traversu di Tubi di Strada di Istanbul Strait) cunnetterà i lati asiatichi è europei cù un tunnel autostradale chì passa sottu à u fondu di u mari. U Tunnel Eurasia, chì serve a linea Kazlıçeşme-Göztepe in Istanbul, induve u trafficu di veiculi hè intensu, copre una strada tutale di 14.6 chilometri. Parechje strade di cunnessione sò in custruzzione nantu à sta strada. A junction Yenikapı hè stata riorganizzata in questu cuntestu per i veiculi chì venenu da a direzzione Aksaray.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*