L'arbureti di palme seranu smantellati è spustati per a linea di tram in Izmir

L'arbureti di palme seranu smantellati è trasportati per a linea di tram in Izmir: Kordon è Karşıyaka Mustafa Kemal Sahil Boulevard, una di e coste più famose dopu à a costa, avarà un aspettu completamente diversu dopu à u tramu in corso, u passaghju sotterraneo, u disignu di a costa è i prughjetti di parcheghju. In u scopu di u prughjettu di u tram, chì u travagliu di a stallazione di a linea ghjunghje à u fronte di Göztepe Pier, hè statu decisu chì a terra di a linea serà erba è palme di diverse dimensioni seranu spustate in a mediana cintrali è rimpiazzate cù palme. di a stessa altezza è taglia.
In seguitu à l'arrangiamenti iniziati in a sezione trà a strada costiera è u mare, chì hè aperta à l'usu di pedoni è di bicicletta in u scopu di u Prughjettu di Disegnu Costiera di Izmir nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, u cambiamentu cuntinueghja cù u prugettu in u quale a strada in davanti à u Parcu Mithatpaşa serà pigliatu 1150 metri sottu terra è a superficia serà disposta cum'è un quadru di 42 mila metri quadrati, cù u prughjettu di u tram di Konak. A linea di tram, chì serà aghjuntu cum'è una quarta via da i dui lati di a strada di trè corsie, serà u fattore più impurtante di stu cambiamentu. I treni di u tramvianu si trovanu nantu à a terra d'erba. Una strada verde serà furnita. Per d 'altra banda, a mediana sarà stretta per via di l'area chì deve esse utilizata per creà a quarta via. L'arbureti di palme di diverse dimensioni, piantati in tempi diffirenti in a striscia mediana, seranu rimpiazzati durante u prucessu di prughjettu. E palme da esse cacciate da quì seranu trasportate da a Municipalità Metropolitana in cundizioni adattate è piantate in diverse parti di a cità. Palme di a listessa altezza è l'apparenza seranu piantate in a mediana cintrali di Sahil Boulevard, cum'è in a mediana recente di Ankara Street. Un parcheghju sotterraneo per 2 mila veiculi serà custruitu in i zoni davanti à l'edifici di appartamenti in a regione Göztepe. Dopu à a custruzzione di e stazioni di tram è i novi regulamenti chì permettenu l'usu di i pedoni è di a bicicletta in riva à u mare per esse implementati in u scopu di u Prughjettu di Disegnu Costiera di Izmir, Sahil Boulevard averà un aspettu assai diversu in 2017 da oghje. A Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à visualizà e fotografie di u prughjettu di l'apparizione futura di Sahil Boulevard nantu à i bordi di i cantieri di custruzzione in u Boulevard.
Konak Tram, chì hè 12.7 chilometri longu è serve cù 19 fermate è 21 veiculi trà F. Altay Square - Konak - Halkapınar, corse à intervalli di 3 minuti durante l'ora di punta è à intervalli di 4-5 minuti à altre ore. A linea di tram Konak, chì accuminciarà accantu à u mercatu in piazza F.Altay; Martyr Major Ali Official anderà à a spiaggia dopu à Tufan Street, induve si trova l'uffiziu fiscale. Continuerà cum'è una strada verde addiziale nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, cum'è duie linee separate, lati di terra è di mare, senza interferisce cù u trafficu è senza disturbà a continuità di u trafficu di l'autostrada à 3 vie. A linea, chì passerà sottu u passaghju pedonale di Göztepe, cuntinuerà longu a costa è ghjunghje à Konak.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*