Rivuluzione in bicicletta in Izmir

A rivoluzione di a bicicletta in İzmir. U sistema di noleggio di bicicletta di a Municipalità Metropolitana di İzmir, "BİSİM", chì hà attiratu una grande attenzione, hà arricchitu a cultura di a bicicletta in a cità è hà aumentatu u numeru di vendita di bicicletta è utilizatori. Eccu a "differenza di Izmir in ciclismo" attraversu l'ochji di i rapprisentanti di u settore;
- BISIM hà incuraghjitu a ghjente à andà in bicicletta, ancu s'ellu ùn era micca in mente. U ciclismu hè diventatu assai cumuni.
- A bicicletta, chì hè stata aduprata cum'è un rigalu di rapportu per i zitelli, hè oghje aduprata per una vita sana è per u trasportu.
- In particulare, ci hè statu un aumentu notevuli in i venditori intornu à e piste di bicicletta.
- I missaghji "per l'usu di e biciclette per u trasportu" nantu à i schermi d'infurmazioni posti nantu à e strade da a Municipalità Metropolitana di Izmir anu avutu un effettu pusitivu.
- Per a ghjente di Izmir, pussede una bicicletta era cum'è pussede un telefuninu.
- Una parte impurtante di Izmir viaghja avà à u travagliu in bicicletta. In più di sport è hobby, l'usu di ogni ghjornu hà iniziatu ancu.
- Cù l'acquistu di e biciclette da İZBAN è u metro, ci hè statu un aumentu di a vendita di "biciclette pieghevoli".
- Quandu hà vistu un ciclista in u trafficu, hà diventatu cuscente di cumu agisce.
L'interessu in BISIM, u sistema di bicicletta chì hè statu messu in serviziu u 18 di ghjennaghju di u 2014 da a Municipalità Metropolitana, chì hà fattu passi impurtanti in u mira di "Izmir, una cità di bicicletta", è circa 600 mila affitti sò stati fatti cusì. luntanu, cresce ogni ghjornu. E pratiche di a Municipalità Metropolitana, chì creanu opportunità di guida sicura è piacevule cù i camini di bicicletta chì hà creatu longu a costa, è ancu BISIM, anu fattu surrisu i rapprisentanti di u settore è a ghjente di Izmir. Espristendu chì e so vendite anu aumentatu dopu chì BISIM hè statu messu in serviziu, i rapprisentanti di u settore anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana, chì hà introduttu i citadini di Izmir à u piacè di u ciclistu. Un altru puntu cumunu chì i rapprisentanti di u settore accunsenu era chì a bicicletta, chì hè stata aduprata solu per scopi sportivi, hà cuminciatu à esse aduprata per u trasportu è u hobby, grazia à BISIM, è u prufilu di l'utilizatori hà cuminciatu à diversificà.
Chì anu dettu i rapprisentanti di l'industria?
Indicatore di prugressu in bicicletta
Onder Şenkon, presidente di l'Associazione di l'Industria di a Bicicletta (BISED):
"Cum'è BISED, seguimu l'attività destinate à popularizà a bicicletta in Turchia. À u principiu di i boni esempi hè l'applicazione BISIM iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cum'è industria, avemu vistu u so impattu in pocu tempu. Cum'è un primu effettu, ci hè statu un aumentu notevuli in i venditori, soprattuttu intornu à e piste di bicicletta. U ciclismu hè diventatu sempre più cumuni. Questu hà ancu un grande impattu in l'industria. Spergu chì tali pratiche si sparghjenu ancu in altre pruvince. U ciclismu hè una misura di sviluppu in un paese. In Germania, chì hè vicinu à a pupulazione di Turchia, 4.8 milioni di biciclette sò venduti annu. In Turchia, cumprese e biciclette per i zitelli, sta cifra hè di circa 1.5 milioni. Ma l'usu di e biciclette cresce ogni annu. Avemu cuminciatu à riceve l'effetti pusitivi di i missaghji di a Municipalità Metropolitana di Izmir in quantu à l'usu di e biciclette per u trasportu nantu à i schermi d'infurmazioni nantu à e strade. Questu deve esse un esempiu per altre municipalità metropolitane ".
U numeru di utilizatori hè aumentatu
Hüsnü Sundu (Bicicletta Sundu):
"BISIM hà un impattu direttu nantu à a vendita di bicicletta. Quelli chì vulianu andà in bicicletta ùn anu micca avutu a pussibilità di pruvà prima. Ma grazia à BISIM, anu almenu l'uppurtunità di inizià a bicicletta è pruvà. E piste di bicicletta esistenti incuragiscenu ancu u ciclismu. U prufilu di i ciclisti hè ancu cambiatu. In u passatu, un tagliu per scopi sportivi era cavallu; avà si sparghje à i ghjovani, vechji è travagliadori. À u listessu tempu, u nùmeru di l'utilizatori hà aumentatu cù e nostre novi piste di bicicletta. Per İzmir, pussede una bicicletta era cum'è pussede un telefuninu. Una parte impurtante di İzmir viaghja à u travagliu in bicicletta. In più di sport è hobby, l'usu di ogni ghjornu hà iniziatu ancu. Cù l'acquistu di biciclette da İZBAN è u metro, ci hè statu un aumentu di a vendita di biciclette pieghevoli. Sì tutti piglianu una bicicletta. empatizanu cù i ciclisti. Questu aumenta a sicurità ".
Presentazione di tutti i gruppi di età à u ciclistu
Gürkan Bozkurt (İzmir Bicycle Inc.):
"A nostra cità hè adattata per u ciclismu in quantu à u locu, u clima è a geografia. U fattu chì i camini di bicicletta sò stati custruiti incuragisce a ghjente à fà questu. Cù BISIM, ancu s'è a ghjente ùn era micca in mente, li incuraghjia à andà in bicicletta. Questu hà energizatu l'industria. E persone chì ùn sò micca sognu di andate in bicicletta è chì vedenu chì ponu aduprà a bicicletta per u trasportu è u sport grazia à BISIM, volenu mette in a so vita in qualchì modu. Era un muvimentu chì hà introduttu à e persone di mezza età è anziani à u ciclistu. A ghjente hè influenzata da l'altri è volenu cavalcà più. Un grande prugressu hè statu fattu in u campu di l'usu di a bicicletta in Izmir. Questu hà avutu un impattu pusitivu nantu à e nostre vendite. A cità di bicicletta di Izmir hè sempre megliu ogni ghjornu. Serà in un locu megliu cù u sustegnu è a sinergia sia di a Municipalità sia di i vuluntarii in bicicletta.
Hè cessatu di esse un rigalu di carta di rapportu
Birol Benli (Bicicletta Seda):
"Semu in l'industria dapoi u 1960. BISIM hè stata assai benefica per Izmir. Eramu ancu una sucietà chì affittava e biciclette. Quandu a ghjente hà cuminciatu à andà in bicicletta, hà cuminciatu à dumandà più bicicletta. Micca solu BISIM, ma ancu i camini di bicicletta aperti sò stati assai benefizii. Cù a cuntribuzione di a cumuna, u settore hè ghjuntu à un puntu assai bonu. A bicicletta, chì prima era cunsiderata cum'è un rigalu di rapportu per i zitelli, hè stata oghji strumentale in l'usu di più anziani per una vita sana. U prufilu cambiatu; avà hà cuminciatu à appellu à tutti l'età ".
A cuscenza cresce
Muhlis Dilmaç (Fundatore di i Ciclisti di Ghjovi sera):
"BISIM era un prughjettu previstu per Izmir è hè statu assai bè. Quandu vedenu BISIM, a ghjente hà u desideriu di andà in bicicletta. Questu hà avutu un impattu pusitivu in a vendita di bicicletta. U ciclistu hè assai impurtante per l'ecunumia, a salute, u futuru è i nostri figlioli. Grazie à BISIM, u numeru di utilizatori hè aumentatu. Quelli chì anu guidatu in u trafficu cuminciaru à aduprà a bicicletta à u stessu tempu. In ogni casu, quandu hà vistu un ciclista in u trafficu, hà diventatu cuscente di cumu agisce. À u listessu tempu, i percorsi in bicicletta sò ancu un incitamentu per i novi utilizatori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*