A seconda filiale aperta in Gultepe à l'Epiceria di u Populu

In a buttrega di u publicu, a seconda filiale hà apertu in Gultepe.
In a buttrega di u publicu, a seconda filiale hà apertu in Gultepe.

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà apertu a seconda filiale di l'Epicerie Populare, chì hè stata messa in serviziu in Kemeraltı Bazaar, in u Distrittu Gültepe di Konak. Ministru Tunç Soyer À l'apertura, chì hè stata cun a participazione di pochissime persone per via di e misure di coronavirus: "Avemu un scopu assai basicu. Cunsegna ciò chì u pruduttore pruduce à u cunsumadore in u modu più curtu, in u modu più prezzu è senza intermediari ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU Populu Corsu, chì hè trà e prumesse di 's durante a campagna, hà cuminciatu à serve cù a so seconda filiera. A seconda filiera di l'Epiceria di u Populu hè stata messa in serviziu in u Millet Mahallesi in u Distrettu Gültepe di Konak.

Presidente Tunç Soyer À l'inaugurazione, chì hè stata cun a participazione di pochissime persone è rispettendu e regule di distanza sicura per via di e misure di coronavirus, "Avemu da fà una magnifica apertura oghje, ma a corona ùn l'hà micca permessu. Ma chjamemu Gultepe cun amore. Trasfereremu Gültepe in diversi posti cun voi.

Dicendu chì anu apertu u primu magazinu di l'alimentazione populari in Seferihisar 10 anni fà, Soyer hà dettu: "Allora l'avemu apertu in İzmir Kemeraltı. Avà u mettemu in serviziu in Gültepe. Avemu ancu digitalizatu u Populu Corsu. Spargheremu u Populu Corsu in tuttu Izmir. Avemu un scopu assai fundamentale. Per furnisce ciò chì u pruduttore pruduce à u cunsumadore in u modu più curtu è più prezzu, senza intermediari. Purtendu alimenti sicuri è sani à i citadini di Izmir. Cusì, vulemu sia sustene u picculu pruduttore è prutege i citadini. Cerchemu di fà quessa ", disse.

À a ceremonia d'apertura di a filiale Haltın Grocery Gultepe, u sindaco Soyer è u sindaco di Konak Abdul Batur anu tagliatu a cinta inseme. Allora i dui presidenti anu visitatu l'Epiceria di u Populu è compru. Cum'è parte di l'apertura di a filiale di Gültepe, a Cooperativa di Sviluppu Agricola Kınık Yayakent hà ancu distribuitu cipolle fresche è agliu à u publicu.

Cosa hè a Grocery People?

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"L'Epiceria di u Populu, chì hè stata purtata à a vita cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", hà u scopu di permette à e cooperative di cummercializà i so prudutti è di furnisce i cunsumatori l'accessu à un alimentu sanu è sicuru.

I prudutti di e cooperative di pruduttori di tutta a Turchia, in particulare in Izmir, sò offerti in vendita à Halkın Bakkalı, senza intermediari. In u quadru di a pulitica di u sindaco Soyer di riduzzione di i prezzi di a carne supportendu l'allevamentu di l'animali, a sezione di carne in a filiera di Gültepe di l'Epiceria Populu hà u scopu di risponde à i bisogni di carne à pocu prezzu di i lucali.

A sulidarità hè diventata

U Populu Corsu hè diventatu l'indirizzu più impurtante di a sulidarità di Izmir in a lotta contru l'epidemie di coronavirus. Ellu disse "Esistemu" à a campagna di sulidarità, chì hè stata iniziata da a chjama di u presidente Soyer, micca solu da Izmir, ma ancu da altre cità. I citadini anu compru 18 mila primi pacchetti alimentari, 13 mila secondi pacchetti è tabelle iftar per 225 mila persone da u situ web di l'Epicerie Populare, per esse distribuiti in u scopu di a campagna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*