Ministru Yıldırım, Averemu Aumentatu e Linee di Trenu à Alta Velocità à 2018 mila 3 chilometri in 200

Ministru Yıldırım, Aumenteremu e Linee di Treni à Alta Velocità à 2018 mila 3 Chilomitri in 200: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu: "In 2015, avemu finitu 213 chilometri di treni à alta velocità. linea è mette in serviziu.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu: "In u 2015, avemu finitu 213 chilometri di linea di treni à alta velocità è l'avemu messu in serviziu. "L'aumenteremu à 2018 chilometri in 3", disse.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà scontru cù i membri di a stampa per u colazione à u TCDD Kule Restaurant. In u so discorsu quì, u Ministru Yıldırım hà dettu: "In u 2003, a parte di e nostre linee elettrificate in a lunghezza tutale era di 18 per centu, è da 2015, avemu radduppiatu questu. Hè 36 per centu. In u 2018, u 65 per centu di tutta a linea serà elettrificata. Linee di treni d'alta velocità Da u 2015, avemu finitu 213 chilometri di linee di treni d'alta velocità è li mettemu in serviziu. Questa hè una linea completamente nova. Aumenteremu à 2018 mila 3 chilometri in 200. "Serà quasi duie volte è mezu di a tarifa attuale", disse.
"U NÚMERU DI VEHICULI CHE CRUCE I PONTI IN ISTANBUL HA DECUSU IN 2015"
Dichjarà chì "U numeru di veiculi chì passanu per i ponti in Istanbul hè diminuitu in 2015", Yıldırım hà dettu:
"U trafficu di Istanbul cresce ogni ghjornu. U numaru di veiculi in Turchia hà aumentatu da 8 milioni à 20 milioni. Ma u numeru di veiculi chì passanu per i ponti hè cascatu da 150 milioni à 141 milioni. Avemu investigatu u mutivu di questu. Avemu vistu u mutivu cum'è seguita; Marmaray. Marmaray hè stata aperta u 2013 ottobre 29. A data hà purtatu 114 milioni di passageri. Questu hè quasi 8 volte a pupulazione di Istanbul. Questu spiega a diminuzione di i ponti. Se preparate una infrastruttura di trasportu publicu abbastanza, a ghjente preferirà u trasportu publicu invece di guidà. "U prublema di trafficu in e grande cità hè ancu ridutta".
Yıldırım hà dichjaratu chì ci hè una cunnessione da Bursa à a linea Bilecik, è chì quandu hè cunnessu, hè pussibule andà in Istanbul, Ankara è Konya, è chì u travagliu cuntinueghja nantu à a sezione finu à Yenişehir. Spieghendu chì a seconda sezione hè trà Yenişehir-Osmaneli è chì l'offerta si terrà quist'annu, Yıldırım hà dichjaratu chì a linea Ankara-Sivas serà finita in 2018.
"U LAVORO ATTUALMENTE APPLICATO DA E COMPANIE AEREE RUSSIE À L'ÉQUIPAGE DE VOL EST CONTRE LES RÈGLES DE L'AVIATION INTERNAZIONALE"
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, Yıldırım hà rispostu à a quistione nantu à a crisa di visa imposta à l'equipaggiu di volu di e compagnie aeree russe è hà dettu: "U travagliu chì e compagnie aeree russe imponenu attualmente à i so equipaghji di volu hè contru à e regule di l'aviazione internaziunale. Hè una applicazione completamente arbitraria. Vi ricurdaremu subitu per via di i canali diplomatichi chì sta pratica hè sbagliata è ùn cunforme micca cù e norme di l'Organizazione di l'Aviazione Internaziunale. "U nostru scopu ùn hè micca di risponde à a crisa chì sperimu cù a Russia per vendetta, ma di nurmalizà e relazioni", disse.
Dichjarà chì pudemu parlà di liberalizazione, micca di privatizazione, in ferrovie, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì ci sò prughjetti impurtanti in a gestione portu. Yıldırım hà dettu: "L'infrastruttura di u portu di Çandar di l'Egeu di u Nordu hè stata cumpletata. Avemu offerta a superstruttura di novu questu annu. Facemu questu cù un partenariatu publicu privatu. Ci hè u portu di Filyos. Serà un portu principalu assai impurtante in u Mari Neru. Hà avutu ancu prublemi legali chì anu dapoi u 2014. Cuminceremu ancu quist'annu. Ci hè privatizazione in certi porti cum'è u Portu di İnebolu è u Portu di İzmir. E so valutazioni in u scopu di a privatizazione cuntinueghjanu. Parechji prughjetti di marina sò ancu in l'agenda di u nostru ministeru. "Avemu da mette in funziunamentu di e marina gradualmente in 2016", disse.
"SAPAREMU U TARIFU DI LOCALITÀ 4.G NEL TEMPU"
Rispondendu à a quistione nantu à l'obbligazione di l'usu lucale in l'offerta 4.5G, Yıldırım hà dettu: "Spargeremu a tarifa di localizazione 4.5G cù u tempu. Prevemu una implementazione graduale di u 30 per centu inizialmente, dopu à 40, 45 per centu. A prima obbligazione principia l'1 d'aprile di u 2016. "Dopu questu, circheremu a realizazione graduale di i tassi in l'anni dopu", disse.
Yıldırım hà dichjaratu chì a lettura in HGS hè da sopra è chì a targa hè letta, è chì u 40 per centu di i citadini passanu senza l'etichetta HGS, cusì a targa hè verificata è ci hè infurmazione nantu à u veiculu nantu à l'etichetta. Yıldırım hà ribattutu chì ùn ci hè nunda cum'è l'amnistia di penalità è chì a distanza aduprata da l'applicazione di distanza più distante hè stata corretta è hà dettu: "Durante stu periodu, u citadinu deve prima obiettivu à a notificazione di penalità. Ci sarà un periodu di rivisione è di determinazione per questu, è à a fine di quellu periodu, stu regulamentu diventerà chjaru. S'ellu ci hè una inghjustizia, hè u nostru duvere di eliminà sta inghjustizia. U veru destinatariu di sta questione hè u Ministeru di Finanze. "Sparteremu i risultati di l'applicazione, è faremu u nostru megliu per impedisce chì i citadini sò vittime", disse.
"Avemu sperimentatu 236 ATTACCHI CHE HAN ATTIRU L'ATTENZIONE E VANNO RISULTATI NEGATIVI"
Nantu à a quistione di l'attacchi cibernetici, u Ministru Yıldırım hà dettu:
"Hè cuminciatu u 14 dicembre. Cuntinuò principarmenti finu à u 24 di dicembre. 18 attacchi maiò in 236 ghjorni. Avemu sperimentatu 236 attacchi chì anu attiratu l'attenzione è avianu cunsequenze negative. BTK è u nostru Ministeriu anu subitu agitu. Avemu avanzatu versu l'aumentu di a capacità contr'à questi attacchi. U documentu d'azzione strategica nantu à a cibersecurità hè statu firmatu è entra in vigore. Ci saranu novi azzioni finu à u 2018. Tutte e istituzioni pertinenti effettueranu queste azioni. Inoltre, u nostru Ministeru invita u Cunsigliu di Sicurezza Cibernetica à una riunione in l'ultima settimana di ghjennaghju. "In questu bordu, discuteremu è decide nantu à e novi misure è un novu pianu d'azzione annantu à questu tema".
"ANKARA-ISTANBUL, KONYA-ISTANBUL U TRENU D'ALTA VELOCITÀ NON SERÀ AUMENTATA"
Quandu hà dumandatu s'ellu ci sarà un aumentu di i prezzi di e ferrovie, Yıldırım hà dettu: "Ùn ci sarà micca aumentu in Ankara-Istanbul, u trenu d'alta velocità Konya-Istanbul. "Ùn ci hè micca un aumentu di prezzu", hà rispostu.
"YAVUZ SULTAN SELIM BRIDGE, INSIEME À E SUE STRADE DI CONNESSIONE, SERÀ COMPLETU À A FINI DI 2016 À A FINI DI XNUMX"
Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:
"Ci sò novi autostrade chì custruiremu cù un partenariatu publicu privatu. L'autostrada chì unisce u Ponte Yavuz Sultan Selim à a strada Edirne Kars TEM da i lati anatoliani è europei. In a prima tappa, custruiremu l'autostrada trà Ankara Delice in a direzzione di Ankara Samsun cù a custruzzione, l'operazione è u trasferimentu. Facemu l'offerta per l'autostrada Ankara Niğde quist'annu. Facemu a traversata di Çanakkale. Sti prublemi sò prughjetti impurtanti trà 2016-2019. Aghjunghjemu Canal Istanbul à questu. A nostra seconda mossa impurtante hè chì acceleremu a custruzzione di strade asfaltate calde nantu à l'autostrade. U nostru scopu hè di ghjunghje à 2019 mila chilometri da 28. Attualmente 19 mila chilometri. "U Ponte Yavuz Sultan Selim, cumprese e so strade di cunnessione, serà finitu à a fine di u 2016 à u più tardi".
Dichjarà chì e strade divise salvanu vite, Yıldırım hà dichjaratu chì a risorsa chì portanu à l'ecunumia in 1 annu hè di 16.5 miliardi di lire, è chì ci hè una diminuzione di 3 miliardi 250 metri cubi in u gas di scarico liberatu in l'aria, grazia à e strade divise. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*