A linea ferroviaria BTK serà aperta in primavera

A Linea Ferroviaria BTK serà messu in usu in a primavera: a Linea di Trenu Baku-Tbilisi-Kars, chì e so corse di prova cuntinueghjanu, serà messu in usu in a primavera. Cusì, a storica Strada di a Seta serà ripresa è cunnetta Pechino è Londra.
U prughjettu "Silk Road", chì finisce a strada russa, chì hè l'unica opzione per a cunnessione ferroviaria di i paesi asiatichi è di l'Estremo Oriente cù l'Europa, hè ghjuntu à u stadiu di cumpletu. Baku-Tbilisi-Kars Train Line, chì hè a tappa più impurtante di u prughjettu "Silk Road", chì furnisce una cunnessione ferroviaria ininterrotta da Pechino, a capitale di a Cina, à Londra, a capitale di l'Inghilterra, entra in serviziu in İlbahar. . Cù l'apertura di a linea, a "Silk Road", chì hè a più antica strada cummerciale di u mondu in u trasportu internaziunale è unisce l'Estremo Oriente è l'Europa, serà usata di novu cù e ferrovie.
PASSERÀ PER U CANALE
Sicondu l'infurmazioni ottenute da fonti diplomatiche, a linea di ferrovia, chì i fundamenti sò stati posti in u 24 di lugliu di u 2008, hè stata largamente cumpletata è e teste sò iniziate. Cù l'apertura di a linea Baku-Tbilisi-Kars, un trenu parterà da Pechino, Cina è entre in Turchia, passendu per Kazakistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Azerbaijan è Georgia, rispettivamente. U trenu, chì passerà per l'Anatolia è entre in Grecia via Tracia, prima aduprà a linea d'Italia è dopu Francia è ghjunghje à l'Inghilterra attraversu u Tunnel di u Mari di a Manca.
Finisce u monopoliu russu
Cù l'entrata in serviziu di a Silk Road Line, u "monopolu" di a strada russa, chì hè attualmente l'unica opzione trà l'Asia, u Far East è l'Europa, finiscinu. U Prughjettu di a Strada di a Seta, chì hè più curtu è più avanzatu tecnologicu chè l'opzione russa, rinfurzà ancu l'influenza regiunale di Turchia. A strada chì unisce l'Asia è l'Estremo Oriente à l'Europa per ferrovia è ghjunghje à Turchia via Armenia hè stata disattivata per via di a chjusura di a fruntiera Turchia-Armenia dopu l'occupazione armenia di e terre azerbaijane.

2 Comments

  1. Per a strada di transitu in Turchia, saria apprupriatu di cumincià à travaglià per trasfurmà a strada versu i Dardanelli invece di Istanbul in a tappa successiva. Per questu, in a prima tappa, a stazione di paradisu d'uccelli in u sudu di Bandırma serà custruita.
    Cù una distinzione, per a custruzzione di una strada per Lapseki è da Uzunköprü à Gelibolu via Keşan, serà abbastanza per furnisce i battelli di treni cum'è in u Lavu Van per avà (finu à a custruzzione di u ponte).

  2. L'entrata in serviziu di a strada BTK hè assai ritardata Prima di tuttu, l'ecunumia di questi 3 paesi si svilupparà, u trafficu aumenterà, l'amicizie si sparghjeranu I bogies di i vagoni chì operanu nantu à sta linea . I prupietarii di i carru chì portanu in queste strade ancu guadagnà Se TCDD ùn hà ancu fattu un vagone cù bogies mudificate, i gestori ùn anu micca avvistu à quelli chì sò cuncernati.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*