U trasferimentu finisce in u trasportu ferroviariu in Bursa

U trasferimentu finisce in u trasportu ferroviariu in Bursa: a linea Bursaray Kestel, chì hè stata aperta per i voli di passageri 1,5 anni fà da a Municipalità Metropolitana di Bursa, ma operata cum'è un volu di cunnessione à a stazione di Arabayatağı, hà iniziatu i voli senza scalu dopu à a fine di a segnalazione è l'integrazione. sistema.
U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dichjaratu chì a linea Kestel-Università di 31 chilometri hè a linea più longa in Turchia è hà dettu: "E linee di u sistema ferroviariu in u mondu sò longu 17-18 chilometri. I trasferimenti sò fatti nantu à e linee chì superanu sta distanza. A linea di l'Università Kestel hè una di e linee più longu in u mondu.
Un ostaculu impurtante hè statu superatu nantu à a linea Bursaray Kestel, chì hà iniziatu i voli di passageri in ghjugnu 2014. U trasportu nantu à a linea Bursaray Kestel cù 8 fermate di circa 7 chilometri hè statu furnitu da u trasferimentu fattu in a Stazione Arabayatağı. Dopu à a fine di i travaglii di segnalazione è integrazione, u trasportu ininterrottu nantu à sta linea hà iniziatu. Mentre hè avà pussibule di viaghjà direttamente trà Kestel è l'Università, i citadini chì vanu à Emek da Kestel puderanu trasfiriri in stazioni Arabayagi o Acemler. Sicondu a densità di i passageri, l'iniziu di i voli senza scalu trà Kestel è Emek serà nantu à l'agenda.
A linea senza stop più longa
Esprimendu chì u prublema di u trafficu in u centru di a cità pò esse risolta solu cù u trasportu publicu è l'investimenti in u sistema ferroviariu, secondu u numeru di veiculi chì aumentanu ghjornu per ghjornu, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì per quessa, cuntinueghjanu i so investimenti in u sistema ferroviariu senza rallentà. giù. Dichjarà chì i travaglii di signalizazione nantu à a linea Bursaray Kestel, chì anu implementatu per questu scopu, sò avà finiti è chì u trasportu ininterrottu hè iniziatu trà Kestel è l'Università senza bisognu di trasferimentu, u sindaco Altepe hà dettu: "A lunghezza media di u sistema ferroviariu. in u mondu varieghja trà 17-18 chilometri. A linea di 31 chilometri trà Kestel è l'Università hè diventata una di e più lunghe linee senza stop in u mondu. Cù e spedizioni fatte ogni 10 minuti, i nostri citadini puderanu avà furnisce u trasportu da Kestel à l'Università senza alcun trasferimentu. I nostri citadini chì andaranu à a direzzione di u travagliu cambianu veiculi in stazioni Arabayatağı o Acemler. U trasportu senza interruzzione hè benefica per u nostru populu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*