Contrabande in Bursaray

Contrabbando in Bursaray: Grazie à l'attenzione di u guardianu di sicurità chì era suspettu di u cumpurtamentu di un passageru in a stazione di Bursaray Cumalıkızık, un cittadinu sirianu chì a so valigia era piena di sigarette di contrabande hè statu catturatu.
In l'incidentu chì hè accadutu 10 ghjorni fà à a sera in Cumalıkızık Station; U guardianu di sicurità Kemal Turhan, chì era suspettu di i movimenti di un naziunale sirianu chì intrì in a stazione cù una valigia in manu, hà cercatu cù un detector. Duranti a ricerca, 80 cartoni di sigarette di contrabbandu è articuli di cuntrabandu sò stati truvati in a valigia. Dopu avè infurmatu, a polizia hè ghjunta à a scena è hà arrestatu u suspettatu, mentre chì i cigarettes è e merchenzie illegale sequestrati sò stati rimessi à u Dipartimentu di Pulizia di u District di Osmangazi.
U direttore generale di Burulaş, Levent Fidansoy, è u capu di a polizia di u distrittu di Osmangazi, Ufuk Akan, anu felicitatu è ringraziatu à l'Uffiziu di Sicurezza Kemal Turhan per u so travagliu seriu, attentu è dedicatu, cunsciente di e so rispunsabilità. Levent Fidansoy hà dettu: "Ùn gestionemu micca solu a reta di trasportu di Bursa, a nostra priorità hè di assicurà chì i passageri viaghjanu rapidamente è in modu sicuru in u quadru di i principii di trasportu in cunfurmità cù e lege è e norme. "Sustemu questu cù a tecnulugia necessaria, tecniche di sicurezza è furmazione cuntinua", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*