Gaziantep s'incontrerà cù un trenu d'alta velocità

Gaziantep s'incontrerà cù un trenu d'alta velocità: Ministru Yıldırım: Avemu pavimentatu strade in tutta a Turchia dapoi 13 anni U Ministru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dettu chì anu pavimentatu strade in tutta a Turchia dapoi 13 anni.
Ministru Yıldırım: Avemu pavimentatu strade in tutta a Turchia dapoi 13 anni
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì anu pavimentatu strade in tutta a Turchia dapoi 13 anni.
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà assistitu à a cena data in u so onore in un hotel urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. À a cena, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà informatu u ministru Yıldırım nantu à i prughjetti di trasportu in a cità.
Parlendu à i ghjurnalisti dopu à u briefing, u Ministru Binali Yıldırım hà nutatu chì anu furnitu supportu d'investimentu per u sviluppu di Gaziantep. Dichjarà chì anu apertu novi strade in tutta a Turchia per 13 anni, Binali Yıldırım hà dettu: "Per 13 anni, avemu pavimentatu strade in tutta a Turchia, dividendu e strade, unisce a nazione, salvemu vite. Avemu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente. U prughjettu di u trenu d'alta velocità hè un prughjettu in corso. A sezione Konya-Karaman finisce questu annu. L'offerta per a sezione Ulukışla-Pozantı si svolge quist'annu. Per d 'altra banda, u travagliu hè ancu iniziatu nantu à a fase Bahçe-Nurdağı-Osmaniye-Adana-Gaziantep. Stu prublema di treni d'alta velocità, invece, cuntinueghja passu à passu. Spergu ch'è no cumpiitemu a nostra prumessa à Gaziantep in l'anni à vene è ci scuntremu cù u trenu d'alta velocità. I prugrammi in quantu à e strade cuntinueghjanu senza interruzzione, u nostru scopu hè di compie i prughjetti infrastrutturali necessarii da Gaziantep in sviluppu è in crescita senza ritardu. In questu sensu, era felice di vede chì un travagliu armuniosu hè statu fattu in a nostra cumuna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*