U studiu di prova di a seggiovia di Sarıkamış Ski Center hè statu realizatu

A prova di a seggiovia di u Sarıkamış Ski Center hè stata realizata: A seggiovia di u Kars Sarıkamış Ski Center, chì hè stata dannata 3 mesi fà, hè stata rinnuvata è pronta per u serviziu. A sedia hè stata pruvata oghje è a prima sedia hè stata mandata à a cima cù a bandiera turca.

Cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, una prova di guida hè stata realizata in a stazione di seggiovia rinnuvata di a 2ª tappa di Sarıkamış Ski Resort. A prima catedra di a stallazione, induve a fase di prova hè stata realizata, hè stata data à a linea cù a bandiera turca è i saplings di pinu. Dopu chì a sedia hè mandata à l'audienza cù applausi, a pista serà dispunibule per i citadini 24 ore dopu. Dopu chì u test drive hè statu messu in opera, u gruppu Caucasian Folk Dance hà fattu un spettaculu.

À l'avvenimentu anu participatu u guvernatore di Kars Günay Özdemir, u guvernatore di Iğdır Davut Haner, i deputati di Kars di u Partitu AK Ahmet Arslan, Selahattin Beyribey, u sindaco di Ardahan Faruk Köksoy, u guvernatore di u distrettu di Sarıkamış Yusuf İzzet Karaman, u sindaco provinciale di Sarıkamı Toksayn Göksal U presidente di u Cummerciu è di a Camera di l'Industria Fahri Ötegen, u Sponsor Principale di u Festival, Ögel Kardeşler, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, l'imprenditore Suat Ögel, l'ex presidente provinciale di u Partitu AK Remzi Aras, i capi di l'istituzione pertinenti è parechji amanti di sci anu assistitu.

Facendu un discorsu quì, u sindaco Göksal Toksoy hà dettu: "A corda per a nostra seggiovia hè ghjunta da a Svizzera. E parti meccaniche venenu da l'Austria. L'ultimu stabilimentu tecnologicu è equipatu hè statu custruitu. Cusì, a nostra facilità hè stata rinnuvata. U nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu è u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport hà fattu assai cuntribuzioni. I nostri deputati lucali anu fattu un sforzu. U nostru stimatu guvernatore è u nostru stimatu guvernatore di distrittu anu fattu un grande sforzu. li dicu; Vogliu ringrazià a ghjente di Sarıkamış è mè stessu. U nostru festival di ghjochi invernale hà cuminciatu quì inseme. Stu festival hè tenutu in Sarıkamış per a prima volta in Turchia. Comu pudete vede avà, Sarıkamış hà una vista magnifica cù a so geografia naturale. Hà piste chì sò assai adattati per i festivals di ghjoculi invernali è e gare offroad, in particulare per u sci, sled races, bicycle races è car races. Ùn ci hè micca tali traccia in ogni locu in Turchia. Hè per quessa hè stata urganizata quì. Una tale urganizazione hè stata urganizata cù u sustegnu di SERKA, u nostru Governatore, u Distrettu di u Distrettu è i nostri parlamentari. Hè una urganizazione veramente impurtante in quantu à a prumuzione. "In questu sensu, vogliu ringrazià tutti quelli chì offrenu piani in nome di u distrittu di Sarıkamış", disse.

U guvernatore di u distrettu di Sarıkamış, Yusuf İzzet Karaman, hà dettu: "Oghje, in un bellu clima, un tali avvenimentu hè urganizatu per a prima volta quist'annu in u nostru distrittu di Sarıkamış, chì hà un locu unicu in u mondu, un locu speciale è una natura magnifica cù a so neve cristallina è i boschi di pinu scozzese. Programmi simili è razzii offroad sò stati urganizati in l'anni precedenti, ma quist'annu ci sò stati participanti da casa è straneru cù una seria di avvenimenti è circa 35 veiculi. Una larga varietà di attività cum'è snowboard, ski, sledding è trinket making cuntinueghja quì per dui ghjorni. Speremu, sperimenteremu e bellezze naturali di Sarıkamış inseme in stu bellu clima. Questu avvenimentu hè ghjuntu à questu puntu cù u sustegnu di u nostru stimatu guvernatore, i nostri diputati, SERKA, u nostru sindaco, u Ministeru di a Cultura è u Turismu, è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Spergu chì diventerà una tradizione è chì tutti ci scuntremu cù stu entusiasmu in l'anni à vene. disse.

U deputatu Selahettin Beyribey hà dettu: "Sarıkamış hè un centru assai impurtante per u sci. Siccomu sò un duttore, vogliu cummentà annantu à questu aspettu. Attenti quì, u numeru di i nostri fratelli è surelle chì utilizanu occhiali di sole ùn hè mancu 10 per centu. Ci hè solu una ragione, hè per via di Sarıkamış. In ogni altra stazione di sci hè improbabile di scià senza lunette di sole o lunette. Fora Sarıkamış. U mutivu hè; Ghjè perchè vo site à scià in e fureste. Oghje hè un ghjornu impurtante; Organizemu u Festival di i Ghjochi d'Invernu. I nostri fratelli di parechje pruvince è regioni sò in competizione quì. In novu, a neve cristallina quì, l'unità di a natura cù u pinu è a neve, facenu attrattiva. Speremu di espansione questu più in u futuru. Avemu da assicurà chì e persone venenu à stu centru impurtante da ogni angulu di Turchia. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu quì. Tu avissi a sapiri ca noi; I vostri amministratori quì, tutti noi, sentu in u nostru core tutti i nostri fratelli è surelle chì sò ghjunti quì. Vulemu sempre chì venenu quì. Avemu ancu assicurà chì u serviziu hè megliu. "A nostra stazione di ski ùn ferma micca solu quì, si svilupperà più è speru chì in u futuru vedemu ghjorni quandu a pupulazione di questu locu hè almenu 200 mila in l'invernu". disse.

U deputatu Ahmet Arslan hà dettu: "Sarıkamış hè, sicuru, un locu privilegiatu cù a so neve cristallina è e piste trà i pini. Tuttavia, un locu privilegiatu deve esse spiegatu è servitu. Servemu stu locu privilegiatu, spieghemu, pruvemu di spiegà. Sò i nostri invitati cum'è voi chì venenu in Sarıkamış cù questi tipi di avvenimenti chì facenu Sarıkamış preziosu. Hè per quessa chì vi ringraziemu per esse quì oghje per capisce u valore di u preziosu Sarıkamış. Ti sparte è accumpagna stu avvenimentu. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu". disse.

U guvernatore Günay Özdemir hà dettu:
"Quest'annu, ci era ancu participazione à l'urganizazione da l'esteru. Avemu u scopu di purtà tali attività à una arena internaziunale in l'anni à vene. Hè per quessa chì avemu principiatu stu travagliu da oghje. Perchè; Cù a nostra infrastruttura è a struttura fisica quì, hè unu di i rari lochi in u mondu induve tali attività ponu esse realizate. Ùn ci hè nisuna altra stazione di sci in Turchia cù una tale infrastruttura è struttura fisica. Hè per quessa chì speremu purteremu queste attività quì à u livellu internaziunale. Quist'annu, avemu realizatu stu travagliu principarmenti cù sponsorizazione publica. Ci era sponsor di e nostre organizzazioni non governative è imprenditori di Kars è Sarıkamış. Ma u mo desideriu principale hè; Vulemu chì e nostre cumpagnie naziunali è internaziunali diventenu sponsor quì è fà stu travagliu in cuuperazione cun elli. Hè per quessa chì ricumandemu in particulare e nostre cumpagnie naziunali è internaziunali per visità Sarıkamış è urganizà queste attività inseme. Facciu una chjama da quì è m'aspettu chì operanu ancu quì. Credu ch’è no cuglieremu i frutti di sta chjama, di st’attività è di u nostru travagliu inseme in l’anni à vene. Cum'è u nostru stimatu diputatu hà dettu prima, hè digià previstu di accoglie 200 mila persone quì in l'anni à vene. In quantu à u turismu, a pianificazione regiunale per Erzincan, Erzurum, Kars è Sarıkamış cuntinueghja. I nostri investimenti basati in Sarıkamış continuanu. In questu riguardu, u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, u nostru Primu Ministru, è soprattuttu u nostru Presidente anu un sustegnu seriu. I nostri stimati rapprisentanti seguitanu questu. In questu sensu, ghjunghjemu stu scopu assai facilmente in l'anni à vene. Hè per quessa chì speramu di travaglià prestu inseme cù l'imprese di l'urganisazione naziunali è internaziunali in questu tema. Avemu principiatu stu travagliu da oghje. "Vogliu bona furtuna."