U sistema di metro di New York hè diventatu più intelligente

U sistema di metro di New York hè diventatu più intelligente U metro di New York, a più grande rete di metro di u mondu, appellu à un grande segmentu di persone cù 468 stazioni è una capacità di trasportu di circa 5.5 milioni di persone. Vulendu minimizzà a congestione è a perdita di tempu chì un publicu cusì grande hà da sperimentà, a gestione principia à travaglià per equipà u metro di 112 anni cù tecnulugia intelligente.
U guvernatore di New York, Andrew Cuomo, hà prumessu di ristrutturare u metro gigante trà e so promesse di 2016 è 2017. Dunque, l'accessu Wi-Fi gratuitu serà attivatu in 468 stazioni di u metro di New York à a fine di l'annu. Grazie à questa innuvazione, chì serà finita gradualmente à a fine di 2017, a ghjente hà da assicurà chì u so travagliu urgente ùn hè micca lasciatu senza finitu.
Questa ùn hè micca l'unica innuvazione prevista per a linea di metro centenaria. In u metro di New York, induve a carta di trasportu publicu chjamata MetroCard hè aduprata, i sistemi di pagamentu NFC è QR seranu obligatorii finu à u 2018. Inoltre, e piattaforme di carica USB è i pads di carica wireless per i telefoni seranu inizialmente dispunibili in 400 vitture di metro à a fine di questu annu. Speremu chì sti innovazioni, chì à pocu à pocu si cumincianu à vede in u nostru paese, si sparghjeranu più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*