U Metropolitan hè statu demolitu micca per u tramway Gasline, ma perchè u cuntrattu era finitu.

U Metropolitan hè statu demolitu micca per u tramway di Gasoline, ma perchè u cuntrattu hè scadutu: a stazione di carburante di u distributore Petrol Ofisi, chì opera dapoi anni in a sezione di u Metropol Business Center à u latu di a Stazione Ferroviaria, in u District Kemalpasa di Izmit. , hè stata brusgiata da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli cù l'equipaggiu di custruzzione a settimana passata. Hè statu dichjaratu chì a stazione di carburante era situata nantu à a strada di u tramway è hè stata distrutta perchè ci saria una stazione di tramvia quì.
Gökmen Mengüç, Vice Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, hà fattu una dichjarazione à u nostru ghjurnale in quantu à u prublema. Mengüç hà dichjaratu chì a distruzzione di a stazione di carburante in quistione ùn hà nunda à fà cù u prughjettu di u tram è hà datu l'infurmazioni seguenti:
"Stu locu hè statu affittu sottu u cuntrattu cù Petrol Ofisi. L'accordu di affittu di Petrol Ofisi cù u Metropolitan hè scadutu. Ùn l'anu più allungatu. Hè per quessa hè statu distruttu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*