U trafficu di Karamursel sferiscerà cù l'intersezzione Dalcik

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli travaglia per simplificà u trasportu nantu à e strade interurbane induve u flussu di trafficu hè intensu. Queste strade chì passanu per i centri di u distrittu sò qualchì volta occupate per via di i semafori. A Municipalità Metropolitana custruisce novi intersezioni per eliminà sta densità. Unu di questi, u prughjettu di l'attraversazione di u tunnel di a piazza di a cità di Karamürsel simplificà u trafficu in u centru di u distrittu è furnisce ancu comodità in entrata è uscita.

TUNNEL DI 290 METRI
U prughjettu di u tunnel di filiale hè implementatu in a piazza di a cità di Karamürsel. L'applicazioni di pile bored cuntinueghjanu in u prugettu, chì hè in custruzzione. In u prugettu, l'acqua potabile, l'acqua di piova è e linee di l'acqua di scarichi sò fabbricati. U prughjettu, chì culligarà i dui lati di u centru di u distrittu D-290 Karamürsel cù a so sezione chjusa di 130 metri, portarà l'integrità à u distrittu.

2 MULTIPLE 2 STRIPED DIVER
Dalcık, chì hè custruitu in a regione Karamursel Town Square, hè realizatu nantu à a strada D-130. L'intercambiu cù una traversata di u tunnel, chì avarà una larghezza di 19 metri, averà una sezione chjusa di 290 metri di lunghezza. U prugettu hè implementatu cum'è un junction di ramu 2-by-2-lane. Inseme à u prugettu, 130 metri di l'autostrada D-710 seranu riarrangati.

21 mila 700 tunnillati di asfaltu
In u scopu di u prugettu, 17 mila 470 metri cubi di cimentu variu è 5 mila 650 tunnillati di ferru sò usati, mentre chì 18 mila 250 metri di pile sò cacciati in terra. In u prugettu, 28 mila 500 tunnellate di asfaltu di basa, 21 mila 700 tunnillati di asfaltu, 52 mila 500 metri quadrati di mastic di petra seranu posti. À l'intersezzione, 4 mila 750 metri di parquet è 6 mila 500 metri di curbs seranu utilizati. In u travagliu, 3 mila 110 metri di drenaggiu, 2 mila 450 metri di fognaria è 2 mila 640 metri di linea d'acqua potabile sò stati custruiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*