Eserciziu di ricerca è salvezza in u centru di sci di Ilgaz

Ricerca è Rescue Drill in Ilgaz Ski Resort: Imàgine dettagliate da u drill Introduzione di l'equipaggiu utilizatu in l'attività di ricerca è salvata Rescue di quelli intrappulati in a seggiovia Rescue di a persona intrappulata sottu à l'avalanche Intervista cù u guvernatore di Kastamonu Şehmus Günaydın Ricerca è salvezza drill à Ilgaz Ski Resort In u drill, stranded under the avalanche as per the scenario A persona restante hè stata ghjunta grazia à un cane di ricerca è salvata Un esercitu di ricerca è salvata hè statu realizatu in a stazione di ski in Ilgaz, unu di i centri di u turismu invernale impurtanti in Turchia. .

Introduzione di l'attrezzatura utilizata in l'attività di ricerca è salvata. Salvata di a persona intrappulata sottu à l'avalanga, Şehmus Günaydın , secondu u scenariu, a persona intrappulata sottu à l'avalanche hè stata ghjunta grazia à u cane di ricerca è salvata l'inguernu impurtante di Turchia Un drill di ricerca è salvata hè stata fatta in a stazione di ski in Ilgaz, unu di i centri turistici.

L'eserciziu, realizatu da a squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK) in u cumandamentu di a stazione di polizia di Ilgaz di u cumandante di a gendarmeria provinciale di Kastamonu, hà iniziatu cù l'intruduzioni di l'equipaggiu utilizatu in l'attività di ricerca è salvezza.

In seguitu, secondu u scenariu, i squadre sò stati avvisati chì 2 persone eranu intrappulati nantu à a linea di telesca in a stallazione. A squadra JAK hè ghjunta in l'area in pocu tempu è hà evacuatu i citadini stranded cugliendu a seggiovia.

Comu parte di l'esercitu, a persona stranded in l'avalanche hè stata ghjunta da u cane di ricerca è salvata "Gezgin". I squadre anu pigliatu a persona semi-consciente da sottu à a neve è u purtonu à l'ambulanza cù una moto di neve.

L'esercitazione hè stata guardata da u guvernatore Şehmus Günaydın, u cumandante regiunale di a gendarmeria di Kastamonu, u generale di brigada Faruk Bal, u cumandante di a gendarmeria provinciale di Çankırı, u coronellu Halil Altıntaş, u cumandante di a gendarmeria provinciale di Kastamonu, u coronellu Serdar Güngör, u capu di a polizia provinciale di Kastamonu, u capu di a polizia provinciale di Kastamonu, u capu di a polizia provinciale di Kastamonu, è u direttore provinciale di Kastafamonu Yolbay, è u direttore provinciale di Kastamonu. i skiers in a facilità, hè stata finita cun successu.

"Avemu vistu quantu sò competenti è equipati i nostri amichi"

U guvernatore Günaydın, in a so dichjarazione à u currispundente AA dopu l'eserciziu, hà dichjaratu chì e squadre anu realizatu una attività estremamente successu.

Ricordendu chì u scenariu applicatu in u trapanu era reale l'annu passatu, Şehmus Günaydın hà dettu: "Avemu fattu u listessu trapanu in questu tempu l'annu passatu. Immediatamente dopu, 13 di i nostri citadini sò stati bloccati nantu à a seggiovia in Çankırı. Allora u scenariu d'oghje hè accadutu l'annu passatu. Spergu chì ùn succede micca quist'annu, ma quandu si faci, avemu vistu quantu cumpetenti è equipati sò i nostri amichi. "Desideremu à l'amatori di sci una stagione benefica è piacevule", disse.