U Ministru Yıldırım hà fattu una presentazione à a Cummissione di Pianu è Budget 2016

In a Cummissione di Pianu è Budget di u Budget 2016: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu: "I studii dettagliati nantu à a strada di Kanal Istanbul ùn sò micca stati finiti.
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "I studii dettagliati nantu à a strada di u Canal Istanbul ùn sò micca stati finiti. Per quessa, a necessità di una tale spiegazione hè ghjunta cum'è se u tarrenu era fissatu per ùn esse micca vittime.
Yıldırım, chì hà fattu a presentazione di i bilanci 2016 di u ministeru è i so affiliati à u Cumitatu di Pianu è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dichjaratu chì a lunghezza di i tunnelli custruiti per e ferrovie è autostrade in l'ultimi 13 anni hà righjuntu 520. chilometri.
Dichjarà chì i sistemi intelligenti anu cuminciatu à esse largamente utilizati in u trasportu cù u sviluppu di a tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione, Yıldırım hà dichjaratu chì u prughjettu nantu à l'integrazione è l'applicazione di sistemi di trasportu intelligenti cù una tecnulugia chì pò ancu esse chjamatu cumunicazione cù l'altri serà cumpletu. in 2-2,5 anni.
"25 milioni di persone si sò spustate nantu à e linee YHT"
Dichjarà chì u prucessu di sviluppu di a ferrovia, chì hè un settore assai impurtante per a Turchia, ùn pudia esse finitu finu à l'anni 2000, Yıldırım hà dettu: "In fattu, hè tornatu. E linee esistenti ùn anu pussutu esse guardate. "Mentre e ferrovie duveranu portà u pesu di Turchia, Turchia hè ghjunta à portà e ferrovie", disse.
Esprimendu chì volenu cuntinuà e linee di treni d'alta velocità è rinnuvà e linee esistenti induve apprupriatu, Yıldırım hà dettu chì renderanu elettrificate è signalate e linee elettrificate è micca signalate.
Rimarchendu chì anu fattu passi impurtanti per a creazione di l'industria ferroviaria domestica è naziunale cù a mossa ferroviaria chì hà iniziatu in u 2003, Yıldırım hà dettu: "A ferrovia hè diventata una di l'opere impurtanti in u quali a cuntribuzione domestica hè stata aumentata in a custruzzione di merci è treni di passageri, in particulare i fasteners, è ancu a naziunalisazione hè stata fatta ".
Enfatizendu chì cuntinueghjanu à travaglià prototipi per i treni d'alta velocità è i vagoni di merci, Yıldırım hà dettu chì u sviluppu di e ferrovie in 10 anni hà ancu sviluppatu u so propiu ecosistema è chì ci sò circa 500 clusters.
Yıldırım hà dichjaratu chì 2004 chilometri di rete ferroviaria sò stati cumpletati da u 805, è a custruzzione di 3 mila 57 chilometri di rete ferroviaria cuntinueghja.
Enfatizendu chì u so scopu in YHTs hè di cunnette e cità metropolitane, Yıldırım hà dettu chì 25 milioni di persone sò trasportati nantu à e linee YHT. Ellu hà dichjaratu chì dopu l'apertura di e linee YHT trà Ankara è Eskişehir è Konya, u numeru di accidenti fatali è feriti hè diminuitu di 22 per centu nantu à l'autostrada Ankara-Konya è di 15 per centu in l'autostrada Ankara-Eskişehir.
"A linea ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku serà aperta quist'annu"
U Ministru Yıldırım hà ricurdatu chì u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi-Baku hè un prughjettu iniziatu da Azerbaijan, Georgia è Turchia. Yıldırım hà dettu: "A nostra cunnessione ferroviaria à l'est ùn pudia esse fatta perchè a porta armena era chjusa. Comu alternativa à questu, avemu decisu di sviluppà sta linea. Apriremu sta linea in questu annu ", disse.
Dichjarà chì anu aumentatu a velocità da 250 à 300 chilometri nantu à e linee adattate per YHT, è chì anu iniziatu a prima prova nantu à a linea Konya, Yıldırım hà dettu chì unu di i 7 treni d'alta velocità per questu scopu hà dettu. statu messu in serviziu, unu vene, è l'altri seranu finiti in questu annu.
Dichjarà chì u so prughjettu principale hè a pruduzzione di 106 set YHT in Turchia cù almenu 53 percentu di u tassu di località, tenendu in contu e linee da esse custruitu, Yıldırım hà dichjaratu chì i preparativi cuntinueghjanu è hè previstu chì i setti ligati à stu prughjettu saranu. aghjuntu à a flotta da 2018.
"118 milioni di persone anu utilizatu Marmaray"
Rimarchendu chì 118 milioni di persone anu utilizatu Marmaray finu à oghje, Yıldırım hà dettu: "Questu hè più di 7 volte a pupulazione di Istanbul. Per a prima volta, u numeru di veiculi chì passanu per u Ponte Fatih Sultan Mehmet hè diminuitu di 12 per centu l'annu passatu. Questu hè un indicatore concretu di quantu Marmaray cuntribuisce à u trasportu publicu ", disse.
Yıldırım, a continuazione di u Prughjettu Marmaray in Gebze-Halkalı Enfatizendu chì ci hè stata una disrupzione in i travaglii di custruzzione di e Linee Suburbani per via di i prublemi finanziarii di a cumpagnia chì hà custruitu a linea, hà dichjaratu chì u prublema hè stata risolta è queste linee seranu messe in serviziu in 2 anni.
Ricordendu chì una lege di liberalizazione hè stata promulgata cù u regulamentu fattu in 2013 in ferrovie, Yıldırım hà dichjaratu chì l'applicazione serà implementata quist'annu è chì u settore privatu aduprà a reta ferroviaria per una tarifa nantu à certe linee.
Dichjarà chì a mudernizazione di l'aeroporti continuarà cù partenarii publicu-privati, Yıldırım hà enfatizatu chì continuanu à travaglià in a custruzzione di l'aeronautica domestica è naziunale, è chì continuanu i so sforzi per aumentà a parte di a crescita globale in l'aviazione senza rallentà.
Fornendu infurmazioni nantu à i sviluppi in u settore di l'aviazione, Yıldırım hà dettu: "Mentre a parte di a Turchia in u settore di l'aviazione mundiale era di 2003 per centu in u 0,45, hè avvicinata à u 2 per centu. Turchia hà ottenutu una crescita trè volte quella di u mondu in l'aviazione ", disse.
- "U stabilimentu di l'Agenzia Spaziale Turca serà finitu questu annu"
Dichjarà chì a prima tappa di u 3rd Aeroportu di Istanbul cù una capacità di passageri di 90 milioni entrerà in serviziu in u primu trimestre di u 2018, Yıldırım hà ricurdatu chì quandu tutte e tappe sò finite, ghjunghjerà una capacità annuale di passageri di 150 milioni.
Fornendu infurmazioni nantu à l'aeroporti chì sò entrati in serviziu, Yıldırım hà dettu chì l'aeroporti Edirne-Kırklareli, Yozgat, Artvin-Rize, Bayburt-Gümüşhane, Karaman, Batı Antalya, Karaman, Niğde-Aksaray è Tokat sò ancu previsti novi aeroporti.
Yıldırım hà dettu chì a custruzzione di i satelliti Türksat 5A è 5B hà da principià questu annu, è chì tuttu u satellitu 6A serà custruitu in Turchia è serà domesticu.
Rimarchendu chì anu da compie u stabilimentu di l'Agenzia Spaziale Turca quist'annu, Yıldırım hà dettu: "Cusì, avemu da sviluppà più a nostra presenza in u spaziu sia in termini di cumunicazione è di osservazione. I sistemi di lanciamentu di satelliti, stazioni spaziali è u sviluppu di e tecnulugia muderne seranu accelerati da l'agenza spaziale ", disse.
A strada di Kanal Istanbul
Enfatizendu chì i studii detallati nantu à a strada di "Canal Istanbul" ùn sò micca stati ancora finiti, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Per quessa, a necessità di una tale spiegazione hè nata cum'è se a terra era fissata per ùn esse vittima. Ùn conta micca cum'è una vittima, ci hè un affittu quì, a ghjente curre per quellu affittu. Ùn mi dispiace micca ancu. Dopu tuttu, ùn avemu micca dettu: "Faremu à Silivri". Perchè a strada era a Metropolitana, a ghjente si n'andò. U prugramma di a metropole ùn hè micca listessu chì u nostru ", disse.
"Cù 4,5G, a velocità aumenterà 10 volte"
Dà infurmazioni nantu à u settore IT, Yıldırım hà dichjaratu chì u numeru di abbonati aumenterà ancu di più cù 4,5G. Spieghendu chì e persone comunicanu avà cù l'uggetti, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:
"I machini seranu capaci di cumunicà trà elli. Averete l'uppurtunità di cumunicà cù a vostra vittura, frigorifero è casa. Seguirete u vostru travagliu remoto più veloce. Quì, ci hè un aumentu di 10 volte a velocità di cumunicazione oghje. Serà in vigore u 1 d'aprile. A cobertura si espansione gradualmente in tuttu u paese in 6 anni. Un rivenutu di 13 miliardi TL hè statu ottenutu da quì. Stu ingressu hè u dirittu di utilizà e novi bande di freccia datu. Un tipu di soldi d'aria. Cumu l'utilizanu, anu ancu scuntrà i so tassi è altre obligazioni. Quì ghjunghjemu à un ambiente induve farete assai transazzioni oltre tuttu ciò chì pudete imaginà ".
Ricordendu chì i prucessi 5G sò realizati in u mondu, Yıldırım hà dettu: "Avemu ancu iniziatu un prughjettu in 2012. Cum'è TÜBİTAK, Türk Telekom, Aselsan è Netaş, i sforzi per portà a tecnulugia 5G domestica in Turchia cuntinuanu".
Dichjarà chì a lunghezza di a fibra hè aumentata da 88 mila chilometri à 261 mila chilometri, Yıldırım hà dichjaratu chì questu hè insufficiente, è hà dettu chì e strade di l'infurmazioni anu da esse sviluppate assai più.
Yıldırım hà dettu: "A velocità in l'autostrada hè un disastru, è a velocità hè una benedizzione in l'informatica", è hà dichjaratu chì più veloce diventate in l'informatica, più servizii seranu furniti.
Yıldırım hà ancu datu infurmazioni nantu à u so travagliu nantu à a cibersecurità è hà nutatu chì a cibersicurezza hè equivalente à a sicurità naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*