A rivolta di 90 minuti cuntinueghja in Izmir

A Ribellione di 90 Minuti Cuntinueghja in Izmir: Cù l'iniziu di i voli Torbalı di İZBAN, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un "aumentu secretu" di u trasportu. U costu di vene in u centru di a cità da Ayrancılar è Urla, induve l'applicazione di 90 minuti hè stata abulita, era di 9 lire è 60 kuruş.
Dopu l'estensione di a linea İZBAN à Torbalı, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu aghjustamenti à i tariffi di u prezzu. In questu cuntestu, a rimozione di l'applicazione di 90 minuti nantu à alcune linee di u latu Ayrancılar hà causatu a rivolta di i citadini. Mentre l'autorità metropolitane anu dichjaratu chì ùn ci era micca "aumentu" di i tariffi di u prezzu, i citadini anu dettu chì "u ritardu di 90 minuti" li costava caru è hè per quessa chì anu pagatu 9 lire è 60 kuruş per andà da Ayrancılar à Izmir ogni ghjornu.
Centinaie di citadini si sò andati à u Centru di Trasferimentu di Sarnıç è prutestavanu bluccà l'autobus municipale in Ayrancılar per via di a rimozione di u limitu di 90 minuti u ghjornu precedente. Tuttavia, e riazzioni ùn sò micca limitati à questu.
I citadini anu dichjaratu ch'elli avianu beneficiatu prima di l'applicazione di 90 minuti mentre utilizanu l'autobus chì andavanu à u Centru di Trasferimentu di Sarnıç, è anu dettu chì u limitu di tempu di 90 minuti hè statu eliminatu dopu chì İZBAN hè statu allargatu à Torbalı.
"Questu hè chjamatu un aumento secretu"
Dichjarà chì u 90 per centu di e persone chì vivenu in Ayrancılar sò à un redditu bassu, i citadini anu dettu: "Venemu da Ayrancılar à Sarnıç in 25 minuti è paghemu 2 lire è 40 kuruş. Dopu, quandu ci imbarchemu in İZBAN, paghemu 2 lire è 40 kuruş di novu. Siccomu paghemu a stessa tassa à u ritornu, 9 lire è 60 kuruş esce da a nostra sacchetta ogni ghjornu. In listessu modu, per aduprà İZBAN, paghemu 2 lire è 40 kuruş quandu andemu da u centru di trasferimentu Ayrancılar à Pancar. Quandu pigliate İZBAN da Pancar à u centru di trasferimentu in Cumaovası, 2 lire è 40 kuruş sò caricati di novu. Dunque, i stessi soldi esce da i nostri sacchetti di novu. Ùn avemu micca capitu perchè ESHOT hà cuminciatu à carricà duie volte cù l'arrivu di İZBAN, quandu ci era 90 minuti prima. "Questu hè chjamatu una crescita secreta è ùn hè nunda ma tortura", disse.
No 55 minuti nantu à 90 rotte
A Municipalità Metropolitana hà finalizatu a pratica, chì hà causatu u caosu in parechji lochi, cù una decisione di u cunsigliu. In cunsiquenza, a categuria A (bus-metroferry è suburbana), chì hè definita cum'è u centru di a cità, ferma a stessa. Viaghji illimitati sò stati dati in 35 minuti in tutte e categurie eccettu solu 90 biglietti. Hà messu 55 rotte in a categuria B, chì hà classificatu in u scopu di u regulamentu. Ùn hà micca datu diritti di trasferimentu à queste rotte.
U viaghju in ferry hè diventatu tortura
L'orari di i battelli urganizati da a Municipalità Metropolitana per furnisce un trasportu più veloce in mare anu impazzitu i citadini. A causa di a nova regulazione, i tempi di docking di i battelli coincidevanu, è u viaghju di 15 minuti hà aumentatu à 25 minuti per via di a tortura di docking. In particulare quelli chì venenu à u Pier di Passaportu à u stessu tempu in l'ore di a matina è di a sera. Karşıyaka, Konak è Bostanlı i battelli anu cuminciatu à mette in fila per abbandunà i passageri. I citadini anu reagitu à questa attesa à u mare, soprattuttu in l'ora di l'affari. U battellu Passaportu, partitu da Bostanlı à 08.50 eri matina, Karşıyaka è i battelli di Konak puderanu attracà à u molo 10 minuti dopu à scaricamentu di i passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*