U prublema in u sistema ferroviariu serà risoltu cù a produzzione domestica

U prublema in u sistema ferroviariu serà risoltu cù a produzzione domestica: In u scopu di u prugettu realizatu da l'Università Ondokuz Mayıs (OMU) Facultà di Ingegneria Dipartimentu di Ingegneria Meccanica, u nome di u pantografu, chì trasferisce l'energia elettrica à u veiculu di trasportu in luce. i veiculi di trasportu di u sistema ferroviariu utilizatu in u trasportu publicu in parechje cità di Turchia è treni d'alta velocità è hè impurtatu da l'esternu.Hè statu dichjaratu chì u successu hè stata ottenuta in a produzzione di u materiale datu.
Coordinatore di Prughjettu è Assistente di u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica OMU. Assoc. Dr. Kemal Yıldızlı, in a so dichjarazione à u currispundente AA, hà dettu chì anu ottinutu successu in u prughjettu preparatu sottu u nome di "Pantografu di produzzione di materiale di riempimentu di carbone in veiculi di u sistema ferroviariu".
Dichjarà chì l'usu di sistemi ferroviari in u trasportu publicu cuntribuisce assai in quantu à l'atmosfera è a contaminazione ambientale, è ancu i benefici ecunomichi, Yıldızlı hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu:
"Avemu riesciutu à pruduce u materiale chjamatu pantografu, chì hè in u sistema chì trasferisce l'energia elettrica à u veiculu di trasportu in i veiculi di trasportu di u sistema ferroviariu è hè sempre purtatu per via di attritu, cù risorse domestiche. U materiale, chjamatu carbone pantografu, nantu à u sistema chì piglia l'energia elettrica da i fili in i veiculi di u sistema ferroviariu è i treni d'alta velocità, si sguassate per via di un attritu constante. Diventa cumplettamente inutilizabile in 2 à 4 anni per l'effetti ambientali. Per quessa, u granu di stu materiale hè impurtatu da l'esteru per circa 280 à 350 euros. U nostru paese hà pagatu una grande quantità di valuta straniera ogni annu per questu materiale, chì pare assai simplice ma furnisce l'energia di u veiculu di trasportu. In u scopu di u prugettu, avemu sviluppatu un materiale chì hè più durable è porta menu per attritu ".
- "L'industriali facianu a pruduzzione"
Enfatizendu chì anu iniziatu u travagliu di u prugettu 4 anni fà è chì ci vole 2 anni più per finisce, Yıldızlı spiegò chì anu da utilizà i materiali sviluppati durante stu periodu in i veiculi di u sistema ferroviariu ligeru.
Indittendu chì u materiale chì anu sviluppatu hà un costu più bassu, Yıldızlı hà dettu:
"Avemu furnitu a produzzione di u materiale necessariu in a prima tappa di u prugettu. Avemu ottenutu un materiale chì porta menu per via di attritu è ​​hè più durable à un costu assai più bassu. Tuttavia, in u primu locu, l'avemu aduprà cum'è materiale di riempimentu nantu à i carboni di pantografu utilizati in i veiculi di u sistema ferroviariu esistenti è purtati per attritu. Cusì, assicureremu un usu più longu di u sistema senza cambià. Cusì, diventerà un sistema assai menu costu. A seconda tappa include a produzzione di carbone di pantografu, chì avemu sviluppatu cù carbone, carbone di grafite è altri additivi, micca cum'è materiale di riempimentu, ma cumpletamente stessu. Tuttavia, i nostri industriali anu da fà sta pruduzzione. Dui anni dopu, avemu salvatu u nostru paese da esse dipendente da fonti straniere in questu sensu ".
Yıldızlı hà aghjustatu chì anu realizatu un tali prughjettu per via di u prublema sperimentatu in i veiculi di u sistema ferroviariu utilizatu da SAMULAŞ in Samsun, ma chì u materiale sviluppatu pò esse usatu in i veiculi di trasportu di u sistema ferroviariu in tuttu u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*