Bozüyük Logistics Village Project Custruzzioni principia in marzu

Bozüyük Logistics Village Project Construction Begins in March: Hè statu dichjaratu chì a fase di tribunale di u prughjettu di u Logistics Village in u distrittu di Bozüyük di Bilecik hè stata finita è i travaglii di custruzzione cumincianu in marzu.
Sicondu l'infurmazioni ottenute; In u prugettu, u prucessu di valutazione di l'impattu ambientale (EIA) è u prucessu di tribunale risultatu da l'espropriazione sò stati cumpletati. Cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, hè statu decisu d'esproprià a terra nantu à quale u prugettu hà da esse subitu subitu da a Direzzione Generale di Ferroviari di u Statu, è hè stata espropriata di novu. Hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca un ostaculu à l'iniziu di i travaglii di u prugettu per avà è se e cundizioni climatichi permettenu, i travaglii di custruzzione cumincianu à marzu. U prugettu, chì i travaglii di rivisione, di seccione di picciottu è di sezione trasversali sò stati compiuti, hè destinatu à esse cumpletu in 1,5 anni è mette à a disposizione di i nostri industriali.
In u prughjettu di u Bozüyük Logistics Village, ci saranu spazii di carica, scaricamentu è magazzini di container, spazii doganali, uffizii di i clienti, parcheghju, parcheghju di camion, treni, strade di accettazione è spedizione, banche, ristoranti, alberghi, strutture di mantenimentu, riparazione è lavaggio, stazioni di carburante è magazzini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*