Alstom è e Ferrovie Francesi firmanu un accordu cù e Ferrovie Iraniane

J
J

Alstom è i Ferroviari Francesi firmanu un Accordu cù i Ferroviari Iraniani: Un novu accordu hè statu firmatu trà a cumpagnia francese Alstom è l'Organizazione di Sviluppu è Rinnovazione Industriale Iraniana (IRDO). Sicondu l'accordu firmatu in Parigi, a capitale di Francia, u 27 di ghjennaghju, Alstom è IRDO anu da travaglià inseme nantu à cumu è in quale modu e cumpagnie ponu entre in u mercatu ferroviariu iranianu.

L'accordu firmatu in Parigi hè statu firmatu da u Dr Reza Norouzzadeh, Ministru di l'Industria di l'Iran, è Henri Poupart - Lafarge, Presidente è CEO di Alstom. In a dichjarazione fatta da Alstom, hà dichjaratu chì l'accordu hè un passu beneficu per u sviluppu è a mudernizazione di e Ferrovie Iraniane.
Un altru accordu hè statu firmatu trà e Ferrovie Iraniane è e Ferrovie Francesi (SNCF). Sicondu stu accordu firmatu u 27 di ghjennaghju, e Ferrovie Francesi susteneranu u rinnuvamentu di alcune stazioni nantu à e ferrovie iraniane, i prughjetti di treni d'alta velocità è l'urganizazione di e Ferrovie iraniane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*