TCDD hà u scopu di aumentà u voluminu di trasportu trà Turchia è Iran à 1 milione di tunnellate

TCDD hà u scopu di aumentà u voluminu di trasportu trà Turchia è Iran à 1 milione di tunnellate: TCDD Cargo Department Deputy Head Özçelik: "U voluminu di trasportu trà Turchia è Iran hè di circa 350-400 mila tunnellate. Avemu u scopu di aumentà sta figura à 1 milione di tunnellate. Attachemu impurtanza à i transiti trà Teheran è Van.
Naci Özçelik, Vice Capu di u Dipartimentu di Trasportu di i Ferrovie Turchi di Statu (TCDD), hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà u voluminu di trasportu trà Turchia è Iran à un milione di tunnellate.
Una riunione ferroviaria 5-way hè stata tenuta in Teheran, a capitale di l'Iran, cù a participazione di ufficiali di "Turchia, Iran, Kazakistan, Turkmenistan è Tadjikistan".
Parlendu à a riunione tenuta in l'edificiu di a Ferrovia Iraniana, Özçelik hà dettu chì i sforzi cuntinueghjanu à sviluppà u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran.
Esprimendu chì anu u scopu di aumentà u voluminu di trasportu trà i dui paesi, Özçelik hà dettu: "U voluminu di trasportu trà Turchia è Iran hè di circa 350-400 mila tunnellate. Avemu u scopu di aumentà sta figura à 1 milione di tunnellate. Attachemu impurtanza à i transiti trà Teheran è Van. Ùn ci sarà micca interruzzione ". disse.
Enfatizendu chì Turchia pò fà cuntributi significativi à u trasportu di transitu trà l'Asia è l'Europa per via di a so situazione geografica, Özçelik hà dettu:
"U nostru scopu hè di canalizà u pesu di merchenzie nantu à a strada à a ferrovia. In questu cuntestu, a Legge N ° 6461 nantu à a Liberalization of Railways hè entrata in vigore da l'1 di maghju di u 2013, per chì u settore privatu pò esse trasportatu utilizendu u campu di trasportu ferroviariu cum'è locomotiva.

  • "A Turchia hà un rolu chjave in u trasportu ferroviariu Euro-Iran"

U direttore generale di i Ferroviari Iraniani Hüseyin Asuri hà dettu chì i paesi chì participanu à a riunione sò decisi à sviluppà a cooperazione di trasportu ferroviariu trà elli.
Rimarchendu chì a Turchia è l'Iran anu una pusizione impurtante l'una per l'altru in u trasportu ferroviariu, Asuri hà dettu:
"In l'ultimi mesi, i paesi europei anu manifestatu u so desideriu di impegnà in u cummerciu ferroviariu cù l'Iran. Turchia hà un rolu chjave in u trasportu ferroviariu Euro-Iran. Avemu intenzione di fà certi accordi di cooperazione cù Turchia in questu tema.
Dichjarà chì anu tenutu a prima riunione di u gruppu di 5 in u campu di a ferrovia, Asuri hà nutatu chì l'Uzbekistan è a Cina sò previsti per unisce à stu gruppu in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*