A vittima di u passaghju nantu à a linea YHT di Konya finisce

A vittimizazione di u passaghju nantu à a linea YHT di Konya finisce: u deputatu di u Partitu AK Ziya Altunyaldız, chì hè un seguitore unu à unu à u puntu di trasportu di Konya, hà dichjaratu ch'elli finiscinu di a vittima di u passaghju nantu à l'altu. linea di trenu di velocità in ghjugnu, è chì ellu hè ancu un seguitore di i voli di Teheran.

U TRAVAIL À TEHERAN CONTINUA
U deputatu di u Partitu AK è l'Industria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, u Presidente di a Cummissione di l'Informazione è di a Tecnulugia, Ziya Altunyaldız, hà dettu: "U travagliu cuntinueghja nantu à i nostri voli per mostrà à e persone a vicinanza di Konya è spiegà chì hè accessibile. In questu cuntestu, cuntinuemu à travaglià nantu à i nostri voli à Teheran. Avemu parlatu cù u nostru Direttore Generale di Turkish Airlines, inseme cù e nostre camere, nantu à questu sughjettu. U prucessu cuntinueghja. Cerchendu una certa capacità di passageru. E nostre camere sò travagliendu per furnisce sta capacità di passageru. Dopu avè ghjuntu à una certa tappa, ci scuntremu di novu cù i THY ufficiali. Aspittemu di finalizà stu travagliu ", disse.

SONT FATTE L'ULTIMI SCONTI, SERRAN FATTI I PASSI
Dichjarà chì anu pruvatu à risolve i prublemi in u risultatu di l'esame riguardanti l'area di a stazione YHT, Altunyaldız hà dettu: "In a linea ferroviaria Konya-Karaman, in particulare in questa linea, chì divide l'insediamentu in a regione Meram in dui, era necessariu di fà traversate da sopra è sottu. U numaru di questi hè statu spressu cum'è 15-20. In questu spaziu, avemu campatu periodi chì anu fattu soffrenu i nostri citadini per un bellu pezzu. Prima, avemu tenutu riunioni cù tutte l'istituzioni in Konya in a nostra cumissioni. Avemu pigliatu e decisioni quì. Questi passaggi avianu 3 interlocutori; TCDD, Meram Municipality è Metropolitan Municipality. Avemu stabilitu u quadru di tempu di ognunu è ciò chì deve esse fattu. L'assignazioni sò state fatte. Creanu una squadra è l'esaminanu in situ. In u risultatu di questi esaminazioni è riunioni, da u ghjugnu di questu annu, tutti i passaggi sotterranei, sopraviventi è passaghji pedonali nantu à Konya-Karaman seranu cumpletati. Avemu ancu fattu l'assignazioni finali. Finiremu e lagnanze di i nostri citadini in questa regione in ghjugnu ", disse.

Surghjente: www.pusulahaber.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*