Kars da Arslan hà valutatu i prughjetti chì bramava

Da Arslan, Kars hà evaluatu i prughjetti chì Kars bramava: AK Party Kars Deputy Ahmet Arslan hà fattu dichjarazioni nantu à i prughjetti chì a ghjente di Kars bramava.
In u so discorsu, hà dettu prima: "U Prughjettu Baku Tbilisi Kars (BTK) hè un prughjettu assai impurtante per noi". Arslan hà dettu: "BTK significa micca solu u prughjettu di Kars, ma ancu u prughjettu di u nostru paese. Ci hè statu ritardu in stu prughjettu per una quantità di motivi, ma i ministri di trasportu di l'Azerbaijan, Georgia è Turchia si sò riuniti pocu tempu per compie à a fine di questu annu, è ognunu mette i so sforzi per finisce u prugettu da questu. annu, è spergu chì accelerà cù l'apertura di a stagione di custruzzione. Videmu ". Hà utilizatu e so spressione.
Arslan hà ancu fattu dichjarazioni annantu à u Centru Logisticu, chì hà dichjaratu chì hà acquistatu significatu inseme cù u BTK, è hà dettu: "I studii geologichi di u Centru Logisticu, chì saranu custruiti in a seconda zona industriale urganizata vicinu à a zona industriale urganizata, anu fattu. hè statu realizatu è un prughjettu di applicazione hè preparatu dopu à i studii da avà. Avemu andatu à u nostru ministeru cù u nostru stimatu diputatu, Selahattin Beyribey, nantu à questu prublema è avemu seguitu, anu pressatu a squadra è hà datu l'ordine chì u prughjettu di l'applicazione sia cumpletu è l'offerta sia fatta u più prestu pussibule. Facemu grandi sforzi per finisce u prughjettu di implementazione è inizià a custruzzione in questu annu, in modu chì serve à Kars seriamente cù u Prughjettu BTK ". disse.
Ahmet Arslan, chì hà ancu clarificatu u prublema chì hè stata annantu à l'agenda publica per un bellu pezzu, chì u centru logisticu chì deve esse stabilitu in Kars hè statu spustatu in Erzurum, hà dettu: "Ci era digià un studiu per trasfurmà l'area di magazzinu in Erzurum in una centru logisticu purtendu fora di a cità. I nostri compatrioti di Kars, chì anu intesu è vistu questu, anu avutu l'idea chì u centru logisticu andava à Erzurum. Ùn ci hè assolutamente micca cusì, u so travagliu per trasfurmà i magazzini in a cità à l'esternu di a cità era digià in i travaglii. In questu sensu, avemu bisognu di un centru logisticu in Kars è ancu in Erzurum. Hè à u benefiziu di tutti noi chì sti centri ùn sò micca solu in un locu, ma in parechji lochi per u sviluppu tutale di a regione. Se a regione ùn si sviluppa in tuttu, noi, cum'è Kars, ùn pudemu micca ottene l'efficienza chì vulemu ". Hà fattu e so dichjarazioni.
Per d 'altra banda, signalendu chì a pista di l'aeroportu di Harakani, chì hà un postu impurtante in termini di trasportu in a cità, deve esse riparata, Arslan hà ricurdatu chì l'offerta per a nova pista hè stata fatta prima chì l'aeroportu era chjusu è Kars. ùn saria micca vittima à questu puntu. Arslan hà dettu: "U prughjettu di a pista, a strada di taxi è e strade di cunnessione in l'aeroportu di Harakani hà un valore di bilanciu di circa 50 milioni di TL. U prucessu di licitazione per stu prughjettu hè vicinu à finisce è i travaglii seranu realizati bè. Tuttavia, avemu parechje strade divise, chì seguitamu una per una per finisce u più prestu pussibule ". disse.
Nutendu chì seguitanu u macellu, chì hè un altru prublema chì a ghjente di Kars hè curiosa, u diputatu Ahmet Arslan hà datu a bona nutizia chì un macellu cù a capacità di slaughter 750 animali per ghjornu è alimenta un milla animali hè realizatu in u prigiò semi-apertu. Dichjarà chì l'offerta per l'Università di Kafkas si ferà à a fine di marzu per via di e negoziazioni cù u ministeru, Arslan hà dettu chì i fondi necessarii sò pronti per questu è aghjunse: "Kars hè una pruvincia chì hè candidata à esse una salute. basa in a regione. U nostru ex Ministru di a Salute, Recep Akdağ, ci sustene dapoi u passatu, è ci vole assai più travagliu per fà di Kars una basa di salute, facendu chì l'uspitali travaglianu assai megliu; Hè necessariu ghjunghje à u puntu induve i servizii seranu furniti à Iğdır, Ardahan è ancu Georgia, Georgia è Nakhchivan. A stu puntu, ci sò qualchi rami chì ùn vi ponu apre unità in ogni locu, è in stu cuntestu, ci hè Erzurum, chì hè ghjustu accantu à voi, è ottene sustegnu da quì.
necessariu ".
À a fine di u discorsu di Ahmet Arslan; In più di tutti questi sforzi d'investimentu, KÖYDES hà indirizzatu à a ghjente di Kars in quantu à l'investimenti turistici è l'investimenti simili, cusì: "Sapete chì cù u sustegnu è a responsabilità chì ricevemu da voi, facemu ogni sforzu cum'è rapprisentanti di sta cità in nome di Kars. , per u sviluppu di Kars, è continueremu à fà cusì ".
In questu sensu, Arslan hà enfatizatu chì u sviluppu di Kars solu ùn furnisce micca un benefiziu per a continuità è chì a regione deve sviluppà inseme, è reiterà u so enfasi chì i diputati di a regione travaglianu cum'è deputati di una pruvincia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*