U tram di Izmir prughjetta un mulinu burocrate

I prughjetti di tram di Izmir sò un mulinu burocraticu: Dopu à a fine di l'offerta, i prughjetti di tram, chì sò stati riveduti un totale di 7 volte per via di errori in a selezzione di rotte, anu ancu purtatu à cambiamenti burocratici vertiginosi in a municipalità metropolitana di Izmir.
Mentre chì i prughjetti di tramindui iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per facilità u trasportu urbanu eranu l'obiettivu di critiche per via di imprecisioni in a selezzione di rotte è i cambiamenti fatti per questu mutivu, sta volta si cuminciaru à esse parlatu chì anu purtatu à u licenziamentu di i burocrati unu dopu. l'altru. Municipalità in ferraghju 2014 KarşıyakaUna offerta hè stata fatta per implementà i prughjetti di tram di 9,7 chilometri di lunghezza è circa 13 chilometri in Konak. Hasan Poyraz, Capu di u Dipartimentu di Investimenti di u Sistema Suburbanu è Ferroviariu, hà ancu servitu cum'è presidente di a cumissioni di l'offerta. Poyraz, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in l'implementazione di e linee Üçyol-Üçkuyular, Bornova Metro è İZBAN, hè statu licenziatu da l'istruzzioni di u sindaco Kocaoğlu 3 mesi dopu l'offerta. Hè statu rimpiazzatu da Ünal Dağlı, direttore di filiale in u Dipartimentu di l'Affari Tecnici. Intantu Karşıyaka U fattu chì e palme seculi identificate cù u distrittu, situate nantu à a strada di u tram, seranu spustate in un altru locu hà causatu una reazione publica. Parechje persone di Izmir anu urganizatu per mezu di un situ di rete soziale è cuminciaru una campagna per impediscenu chì l'arburi si movenu.
A FATTURA ERA EMISSIONE A DAĞLI
Mentre a crisa di l'arbureti di palme s'intensificava, u sindaco Kocaoğlu hà dumandatu infurmazioni da u Dipartimentu di u Sistema Ferroviario. U Dipartimentu di Investimenti di u Sistema Suburbanu è Ferroviariu hà preparatu l'infurmazioni dumandate da Kocaoğlu in un schedariu è l'hà mandatu à u secretariu generale diputatu pertinente. Ma l'infurmazioni ghjunghjenu à Kocaoğlu tardi. Arrabbiatu da questu, Kocaoğlu hà decisu di tene una reunione di coordinazione cù i secretari generali diputati. Tuttavia, u Subsegretariu Generale Raif Canbek, chì hè rispunsevule per i prughjetti di u sistema di metro è ferrovia, ùn pudia assistisce à a riunione perchè era in licenza per a malatia di a so moglia. U Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu Ünal Dağlı era presente à a riunione invece di Canbek. Kocaoğlu hà reagitu cù espressioni duri à u ritardu di riceve l'infurmazioni chì vulia in quantu à u trasportu di e palme chì restanu nantu à a linea di tram è u cambiamentu di a strada.
Ùn pudia piantà e parolle
Dağlı, chì hè stata offesa da a dura reazione di Kocaoğlu, hè andatu prima in licenza annuale è poi dimissioni di capu di dipartimentu in maghju 2015. Dağlı hà cuminciatu à travaglià cum'è ingegnere in a stessa presidenza. A dimissioni inattesa di Dağlı hà avutu un effettu chocante. Hasan Poyraz hè statu numinatu novu à sta pusizione, rimpiazzà Dağlı. Tuttavia, in questu prucessu, l'offerte sò stati cumpletati è u situ hè statu consegnatu. Karşıyaka U secondu mandatu di Poyraz cum'è capu di dipartimentu hè finitu in u ferraghju di u 3 quandu e rivisioni fatte 4 volte in u Tramway è 2016 volte in u prughjettu di u Tramway di Konak anu causatu a reazione di e camere prufessiunali. Kocaoğlu hà licenziatu Poyraz una volta di più è u rimpiazzatu cù Mehmet Ergenekon, Mantenimentu di l'Infrastrutture è Riparazione Branch Manager di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici. I cambiamenti di travagliu in i burocrati rispunsevuli di i prughjetti di tram ùn sò micca limitati à i capi di dipartimentu. Prima, i capi di dipartimentu è dopu u secretariu generale diputatu à quale u dipartimentu di u sistema ferroviariu hè affilatu cambiatu. U Subsegretariu Generale Raif Canbek, rispunsevule per l'investimenti di u Sistema Ferroviario, hà affidatu questu compitu à u Subsegretariu Generale Buğra Gökçe, chì hè statu trasferitu da a Municipalità di Ankara Çankaya à Izmir nantu à e istruzioni di u Sindaco Kocaoğlu. Canbek hè statu dopu numinatu General Manager di ESHOT. U fattu chì tanti cambiamenti sò stati fatti in u livellu di gestione in un prughjettu cusì grande, chì u costu hà righjuntu milioni di lire, in un cortu periodu di 2 anni, hà suscitatu dumande in a mente di e persone. Hè statu amparatu chì Mehmet Ergenekon, chì hè statu recentemente numinatu cum'è u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu, ùn avia micca sperienza precedente in investimenti in u sistema ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*