Un seculu fà, hà stabilitu a fundazione di u Ponte di u Bosforu è Marmaray

Un seculu fà, pusò a fundazione di u Ponte di u Bosforu è Marmaray: 34th Sultan of the Ottoman Empire, II. 98 anni sò passati da a morte di Abdulhamid. L'opere è i prughjetti di u 10u califfu islamicu Abdulhamid, chì hè mortu u 113 di ferraghju, sò stati discututi da parechji stòrici è esperti.
A parte di dibattiti pulitichi, ci hè una questione chì tutti accunsenu ; Hè II. Abdulhamid era un grande riformatore è un stratega intelligente. In questu periodu, i fundamenti di a Turchia muderna sò stati posti in parechji campi, da l'educazione à a salute, da u trasportu à a mudernizazione di l'esercitu.
RITORNE PÀ L'EDUCAZIONE
Pruvò di priparà a sucetà è u paese per entre in u novu seculu più forte, mentre chì prevene perditi di terra significativu cù a pulitica di equilibriu chì hà realizatu in un tempu quandu l'Imperu Ottumanu era daretu à i paesi europei sia finanziarii sia tecnologichi. I primi scoli di e donne sò stati aperti durante u so regnu. Quandu Abdüllatif Suphi Pasha hà sperimentatu esitazioni annantu à l'apertura di a prima scola d'arte di e ragazze per a causa chì "averebbe una reazione", l'hà sustinutu dicendu chì era daretu à ella.
Duranti u so periodu, u numeru di scole primarie in Istanbul hà aumentatu da 200 à 9 mila. Ospedali muderni sò stati ancu stabiliti in tuttu u paese. L'Hospital Şişli Etfal, chì hè in funziunamentu oghje, hè statu fundatu in u 4 da u II. Hè statu custruitu da Abdulhamid.
Luttava per serve l'Imperu Ottumanu sanu, indistintamente di a geografia o a naziunalità. A Ferrovia Hejaz, custruita trà Damascu è Medina, hè trà i migliori esempi di questu. II. Abdülhamit hà pigliatu cura di scuntrà stu prughjettu cù risorse lucali. Hà avutu ancu una ferrovia più stretta in paragunà à e ferrovie in Europa per chì a linea era sempre sottu u cuntrollu di a tecnulugia ottomana. II. In più di i prughjetti chì Abdulhamid hà realizatu, i prughjetti chì ùn hà micca pussutu truvà l'uppurtunità di rializà sò sempre mantene tutte e so valuta oghje.
Canale alternativu à Suez!
II. Abdulhamid hà decisu chì una alternativa à u Canali di Suez deve esse creatu. Sicondu u prugettu, un lavu seria furmatu dandu l'acqua à l'area di depressione in u Golfu d'Aqaba, situatu à a riva di u Mari Mortu, in Ghjordanu oghje. U lavu, chì hè longu 72 chilomitri, cullega u Mari Mortu è u Mediterraniu cù canali. Stu prughjettu hà fiascatu. In u 2005, u Bancu Munniali hà autorizatu 11 cumpagnie per emette rapporti di fattibilità, ma per via di l'evuluzioni pulitiche, ùn si pudianu ottene risultati.
U ponte di u Cornu d'oru hè statu sbarratu
II. Abdülhamid hà fattu l'architettu francese Antoine Bouvard preparà un prughjettu per un ponte da esse custruitu nantu à u Cornu d'oru. Università Tecnica Yıldız Sultan II. Abdülhamid Application and Research Center hà publicatu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "U prughjettu di Bouvard prupone un aspettu assai mudernu per u Ponte di Galata. I passeggiate longu u mare mette in risaltu e dimensioni monumentali di l'edifiziu. Bouvard hà finitu u ponte, ch'ellu hà cuncepitu cù e sculture è l'elementi di illuminazione nantu à ellu, cù duie grandi turri, è munutalizeghja l'entrate quadrate. Ancu s'ellu hè statu fattu assai prugressu in u prugettu, hè statu abbandunatu in u 1909 dopu l'esekzione di Sultan Abdulhamid ".

Hà pianificatu u Marmaray in u 19u seculu
Marmaray, chì hè stata aperta u 29 d'ottobre di u 2013 da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era u Primu Ministru à quellu tempu, si distingue cum'è unu di i prughjetti più impurtanti realizati da a Republica di Turchia. U prughjettu di unisce i dui cuntinenti sottu u Bosforu hè statu iniziatu prima da a Siconda Guerra Munniali. Hè statu creatu durante u regnu di Abdulhamid. II. Abdülhamid hà fattu u prugettu disegnatu da i Francesi in u 1892. U prughjettu, chjamatu Tünel-i Bahri o u Tunnel di u Mari in u Turcu d'oghje, hè stata pianificata per esse custruitu trà Üsküdar è Sirkeci, cum'è u Marmaray, chì hè in serviziu oghje. Ùn ci hè micca una infurmazione precisa per quessa chì stu prughjettu hè statu sbulicatu à quellu tempu. Tuttavia, hè stimatu chì nisun budgetu puderia esse attribuitu per stu prughjettu, chì esige tecnulugia avanzata in tempu di guerra.
I primi disegni di u Ponte di u Bosforu
U Sultanu vulia unisce i dui lati di u Bosforu. Per questu, hà fattu a squadra di ingegneri francesi è ottomani disegnà u primu prughjettu. Sultan vulia fà di Istanbul a più impurtante tappa di una reta ferrovia ininterrotta da l'Europa à l'Asia cù u ponte. Questu era sia cummerciale sia strategicu impurtante. U ponte in quistione era da esse custruitu induve u ponte Fatih Sultan Mehmet si trova oghje è avaria 600 metri di longu. I so mura grossi pruteghjanu i pedi di i ponti da u periculu nemicu. U prughjettu disegnatu si distingue per l'estetica è per a so funziunalità. E torri cupolate pusate nantu à u ponte portavanu tracce di l'architettura islamica è turca.

1 Comment

  1. Dopu à Abdülhamit, chì ci hè statu insignatu in i scoli, avemu cunnisciutu u veru Abdülhamit grazia à u caru maestru İLBER ORTAYLI è stòrici cum'è ellu chì ponu dì i sbagli. U nostru sultanu amatu vede a fine di noi s'ellu si va cusì prima di diventà un sultanu è un sultanu chì hà superatu a fatigue è l'intimidazione chì hè falata nantu à l'imperu per 200-300 anni. Pone i fundamenti per a Republica di Turchia, chì hè stata stabilita in u so locu, pigliendu l'imperu mundiale ottomanu da a riva di l'abissu, per diventà un statu mundiale, ancu s'ellu ùn hè micca ellu stessu. In ogni casu, a rivoluzione chì hà creatu in cunfurmità cù u mottu "ogni rivoluzione manghja prima i so figlioli" prima a distrugge. Ma duvemu u nostru paese, in particulare Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK, tutti i rivoluzionari militari è civili, à e scole aperte in u risultatu di a rivoluzione di l'educazione fatta da u nostru sultan caru. Ancu s'è a generazione chì tù campa ùn capisce micca u vostru valore, noi, i vostri nipoti, chì campanu 100 anni dopu, cunnosce u vostru valore è capisce ciò chì vulete fà.
    benedica a to ànima
    riposa in pace

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*