Prughjettu di a Linea Ferroviaria BTK 7a Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Trilaterale

BTK Railway Line Project 7th Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Trilaterale: Ahmet Arslan, chì accumpagna u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, chì hà assistitu à a 7a Reunione di Cunsigliu di Coordinazione Trilaterale tenuta in Georgia, hà dichjaratu chì e riunioni d'altu livellu eranu assai produttive è pusitivi .
Arslan hà dichjaratu ch'ellu hè cuntentu di a vuluntà di tutti i trè paesi per a fine di u prugettu Baku Tbilisi Kars Railway à a fine di questu annu.
U deputatu di Ak Party Kars Ahmet Arslan, chì era in a delegazione ufficiale in e riunioni di u Primu Ministru georgianu Giorgi Kvirikashvili è u Ministru Yıldırım, in più di parechji prughjetti in quantu à a cooperazione regiunale, u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, l'integrazione economica di u Caucasu. Regione, è ancu l'integrazione ecunomica di a Regione Caucasu, hà dettu chì significa a riattivazione di a storica Strada di a Seta chì si estende à l'Europa.
Ricordendu chì hè statu decisu di realizà studii mutuali per sustene i prughjetti infrastrutturali di Georgia è chì l'investitori turchi participanu à sta questione, chì a Georgia è a Turchia anu mostratu una cooperazione esemplare è ùn si sò micca applicati visa l'un à l'altru, u Ministru Binali Yıldırım hà dettu chì u georgianu. U Primu Ministru è a so delegazione chì l'accumpagna anu visitatu Turchia in April, hà nutatu chì anu da vene è tene a Reunione Strategica di Altu Livellu.
Spieghendu chì i dui paesi anu fattu una longa strada in i negoziati di esenzione di visa cù l'Unione Europea, Yıldırım hà dettu: "À a fine di questu annu, quandu un certu puntu hè ghjuntu in queste materie, l'Integrazione Europea di a Regione Caucasu, a Turchia è u paese. I Balcani seranu compiuti. U rinfurzamentu di sta linea da l'Estremo Oriente à l'Europa Occidentale cuntribuisce ancu assai à a pace glubale è a sicurità regiunale.
Yıldırım è Arslan, chì eranu in Tbilisi in u quadru di a 7a Reunione di u Cunsigliu di Coordinazione Trilaterale di u Prughjettu Ferroviario Baku Tbilisi Kars, anu avutu una riunione tete a tete cù u Ministru georgianu di l'Ecunumia è u Sviluppu Sostenibile è u Vice Primu Ministru Dimitri Kumsishvili. Durante a riunione, i prublemi riguardanti u prugettu è e tappe di u prugettu sò stati valutati. In questa occasione, i prublemi di trasportu trà i dui paesi sò stati discututi largamente.
Rimarchendu chì ci hè stata una grande migliione di e relazioni trà Turchia è Georgia in l'ultimi anni, Yıldırım hà dettu: "Semu cuntenti di questu, ma ùn l'avemu micca abbastanza. Ci hè una forte vulintà sia in Georgia sia in Turchia per avanzà. Ellu disse chì u Prughjettu di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì avvicinarà l'Azerbaijan, a Georgia è a Turchia più vicinu à l'altru, hè previstu di esse cumpletu questu annu, è cusì un corridore impurtante attraversu u Caucasu serà realizatu.
À a 7a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Trilaterale à a quale i Ministri di tutti i trè paesi, è ancu i dirigenti seniori è u deputatu di Kars Ahmet Arslan, l'ultimu statutu di u prugettu hè statu discutitu in dettagliu è dopu, e cose da fà per accelerà u travagliu. è i prublemi riguardanti u funziunamentu di a linea sò stati discututi in dettu.Dopu chì i ministri di i trè paesi firmavanu un memorandum, i negoziati sò stati cunclusi cù una cunferenza di stampa tripartita.
In a cunferenza di stampa, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu ch'elli anu avutu l'uppurtunità di valutà u puntu ghjuntu finu à avà in u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, è chì u prughjettu finisce à a fine di l'annu, i servizii di treni cumincianu in 2017. è chì u Prughjettu Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars ùn hè micca solu u trasportu, ma ancu u listessu, hà ringraziatu ancu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, chì a Strada di Seta, chì hè chjamata a strada di u cummerciu, a cultura è a civilizazione trà l'Oriente è l'Occidenti. , hà da fà una cuntribuzione seria à l'amicizia è a fratellanza da avà, aghjunse chì u so scopu più impurtante hè di cumpiendu e carenze u più prestu pussibule.

1 Comment

  1. A strada BTK hà da travaglià per u benefiziu di u paese in tutti l'aspetti. U turismu è u trasportu di merchenzie seranu fatti in parechji lochi -da Cina à Spagna. Tuttavia, ùn hè micca chjaru se i vagoni di merci o di passageri di TCDD seranu utilizati in questa linea. bisognu di usà u nostru vagone un pocu per ùn pagà l'affittu à i vagoni di l'altri paesi.. Duvemu pruduce carri adattati per questa funzione di strada.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*